Citat:
Ursprungligen postat av
Lurenskog
Marker klart at din hovedteori er at TH er GM, s slipper du akkurat dette her. Tror jeg.
Helt enig i hele innlegget faktisk. M vel vre en frste gang for alt👍
Jeg har ikke en hovedteori. Dvs jeg hadde en teori om at dette var et affektdrap etter teaterbesket. Nr s politiet ikke viser tegn til at de tviler p MBs troverdighet, og at de samtidig gir TH alibi, er saken helt pen. Jeg blir mer og mer overbevist om at TH er uskyldig. Ingenting av det vi vet s langt, er nok til felle TH. Hvis politiet tiltaler TH p det de per n har av "beviser", blir dette garantert plukket fra hverandre av SH.
Dette vet politiet, og det er selvsagt rsaken til at TH ikke har blitt tiltalt.
Ta bare dette lsrevne sitatet fra notatbkene, hvor TH skriver at "han m foreta seg noe". Dette kan jo bety hva som helst, det er jo bare fantasien som setter grenser!
- han m foreta seg noe med utbyggingsfeltet p Kvitfjell. TH har ftt kritikk for at omrdet ligger brakk.
- han m foreta seg noe i forhold til AEH. Ting kan tyde p at AEH er i ferd med g p en sprekk.
- han m foreta seg noe med utvendig vedlikehold av S4. Gr det for lang tid, blir vedlikeholdsutgiftene mye hyere.
- han m foreta seg noe med Monaco-huset p Lilleham*er. Kommunen truer med dagsbter.
Dette sitatet, er kun ett eksempel p noe som i beste fall kan vre et halvdrlig indisium. Politiet kan ikke knytte dette til handlingen, men vet at dette er velegnet til mistenkeliggjre TH. Og det verste av alt: Brukere svelger dette med krok, mark og skke. De tror virkelig p at politiet har en sterk sak. De har lagt TH for hat, og hver minste ting, er en "bekreftelse" p at TH er skyldig. Helt fastlste, og har vrt det lenge. De nekter konsekvent lfte blikket bort fra TH. De har bygget en enorm fallhyde, men det er heldigvis ikke mitt problem.