2020-12-29, 21:58
Medlem
dramagouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Om det är 24/7 övervakning (vilket jag verkligen hoppas) så lär det bli slutet för sexskolan.

Det verkar vara samma boendetyp som han har nu. En snabbgoogling visar att det enligt Trelleborg Kommuns hemsida är ett s.k LSS servicebostad
Så här står det om den typen av LSS-bostad:
Citat:
. En servicebostad är en mellanform av ett helt självständigt boende i egen lägenhet och en lägenhet i gruppbostad. Boendeformen består oftast av ett större antal lägenheter där det finns tillgång till personalstöd dygnet runt utifrån den enskildes behov.

Lägenheter i en servicebostad ligger ofta samlade i samma hus eller kringliggande hus. I anslutning till servicebostäder finns det gemensamma utrymmen som kan användas för service och gemenskap.

I en servicebostad kan det bo fler personer än i en gruppbostad men det ska fortfarande vara en liten grupp.

Den enskilde ska informeras om att insatsen, oavsett boendeform, inte behöver vara för alltid utan att träning för självständigt liv kommer att ges så att ett eget boende med större självständighet kan bli möjligt.
Saxat från https://www.trelleborg.se/omsorg-och...rmer-inom-lss/
Citera
2020-12-29, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internethuliganen
Eller så drar han med några medboende in i Herkkos fantastiska värld, sakta blir boendet
en nordkoreansk enklav med pappa Kim´s ansikte målad på fasaden.

08.00 går flyttlasset 30/12, dags för nästa kapitel....
Finns det ett exakt klockslag?
Citera
2020-12-30, 10:52
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Finns det ett exakt klockslag?

FYTAR ONSDAG KL 8.00 med flyt bil vi hlrs då fickor puss kkubb herkko samt tjejer mammmor barn kvinnor famijer fruar ficka vänner far herkko puss vi hörs fickor

Enligt Herkkos facebook, Trapphuset som boendet heter verkar som tidigare skribent nämnt
bestå av ett gäng lägenheter. Misstänker att kommunen äger hela huset, ser fram emot
bingokväll i samlingslokalen då Herkko stormar in i indiankostym och ska befria de svaga i samhället.....
Senast redigerad av Internethuliganen 2020-12-30 kl. 10:54.
Citera
2020-12-30, 16:47
Citat:
Ursprungligen postat av Internethuliganen
FYTAR ONSDAG KL 8.00 med flyt bil vi hlrs då fickor puss kkubb herkko samt tjejer mammmor barn kvinnor famijer fruar ficka vänner far herkko puss vi hörs fickor

Enligt Herkkos facebook, Trapphuset som boendet heter verkar som tidigare skribent nämnt
bestå av ett gäng lägenheter. Misstänker att kommunen äger hela huset, ser fram emot
bingokväll i samlingslokalen då Herkko stormar in i indiankostym och ska befria de svaga i samhället.....
Bryggaregatan 6. Stort hus. Påminner om äldre tiders idiotanstalter med en närmast sjukhuslik byggnad, säkert med högt i tak och spärrade balkonger.
https://www.google.com/maps/place/Br...5!4d13.1479597

Det kan nog bli både bältning och Trilafon där om det vill sig illa.
Citera
2020-12-30, 20:08
Medlem
JerryCottons avatar
Herkko kommer att ha "livvakter" dygnet runt på det nya boendet enligt honom själv.
Jag önskar honom lycka till i det nya boendet och inser att detta nog är slutet på en era.

"JAG HAR BLIVT ATAKERAD PÅ SOCKENVÄGEN 2b för tredagarsedag av undomar med rakter jort mot fönster brev lådor förstöt min brev låda gåt i sönder min ficka tjejer kvinnor mammor barn nu bor jag med liv vakter dunt runt samt skydd boende med vakter nu vi hörs fittor samt sexiga tjejer fruar ficka vänner alla mina land far herkko är på bryggar gatan i skydd vi hörs snygga fickor puss herkko samt famijer"
Citera
2020-12-31, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Bryggaregatan 6. Stort hus. Påminner om äldre tiders idiotanstalter med en närmast sjukhuslik byggnad, säkert med högt i tak och spärrade balkonger.

Kan inte säga annat än att det blev en ståtlig reträttadress åtminstone. Idiotanstalternas egen Guy Fawkes gör sorti med stil!
Citera
2021-01-01, 12:06
Medlem
HighwayDelights avatar
Jag tycker synd om snubben, uncanny som fan.
Tur han inte bor själv.
Citera
2021-01-01, 13:29
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:

Han drar igång nya sändningar i helgen, hans senaste uppdatering:

Ny start på lördag eller söndag allt är heligt framt till vår start KLUBBAR vi hörs fickor gula KLUBB HERKKO PUSS
Citera
2021-01-02, 11:59
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Mängden dårar på internätet har onekligen minskat detta olycksaliga år 2020. Lennart Bladh dog hösten -19. Micke Magmys gick i ide, Simon Öhlund gick i ide, Herkko Siponen blev "bräkt"... Till och med Plåt-Elin uppnådde sitt mål och gick ner i vikt så att hon kunde fetmaopereras och sedan gled utom synhåll (efter en riktig nakenvideo när hon skulle visa operationsärren men visade båda pattarna istället - på Youtube ).

Ja, vi får hoppas att Herkkos nya kapitel blir till glädje för oss alla och inte bara för Trelleborgs kommun. Det börjar bli tunt på stollefronten nu.

Hej. Du har möjligtvis inte tillgång till detta eminenta klipp med plåt- Elin? Det verkar vara bortplockat från YouTube. 😀
Citera
2021-01-02, 12:13
Medlem
Citat:
Mängden dårar på internätet har onekligen minskat detta olycksaliga år 2020. Lennart Bladh dog hösten -19. Micke Magmys gick i ide, Simon Öhlund gick i ide, Herkko Siponen blev "bräkt"... Till och med Plåt-Elin uppnådde sitt mål och gick ner i vikt så att hon kunde fetmaopereras och sedan gled utom synhåll (efter en riktig nakenvideo när hon skulle visa operationsärren men visade båda pattarna istället - på Youtube ).

Ja, vi får hoppas att Herkkos nya kapitel blir till glädje för oss alla och inte bara för Trelleborgs kommun. Det börjar bli tunt på stollefronten nu.
Fyller på med Freppakungen. Ett troll som super hejdlöst ensamt i en sunkig lägenhet.
Senast redigerad av SnickeliSnack 2021-01-02 kl. 12:17.
Citera
2021-01-02, 12:55
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Hej. Du har möjligtvis inte tillgång till detta eminenta klipp med plåt- Elin? Det verkar vara bortplockat från YouTube. 😀
Tyvärr inte. Hon fick påstötning i kommentarsfältet nästan direkt av snälltrollen, att hon nog borde ta bort klippet eftersom det kunde bryta mot Youtubes regler mot nakenhet. Hon tog ner klippet ganska omgående och spelade in ett nytt där hon är noga med att inte visa mer än magen
https://www.youtube.com/watch?v=pR8CRqCZgnM

Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Fyller på med Freppakungen. Ett troll som super hejdlöst ensamt i en sunkig lägenhet.
Ojdå. Tack för den. Prenumeration inledd.
Citera
2021-01-02, 13:43
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Tyvärr inte. Hon fick påstötning i kommentarsfältet nästan direkt av snälltrollen, att hon nog borde ta bort klippet eftersom det kunde bryta mot Youtubes regler mot nakenhet. Hon tog ner klippet ganska omgående och spelade in ett nytt där hon är noga med att inte visa mer än magen
https://www.youtube.com/watch?v=pR8CRqCZgnM

Ojdå. Tack för den. Prenumeration inledd.

Jag förstår. Tack. Denna personen var ny för mig. Man kanske får följa andra roliga orginal nu när det kanske inte blir fler filmer ifrån Herrko.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in