Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsculls
N har politiet hatt over 2 r p seg p knekke det viktigste alibiet fra morgenen, telefonsamtalen mellom AEH og MB.
Jeg tror derfor vi kan se bort fra at et drap i lpet av natta. Da gjenstr at AEH ble drept, eller bortfrt fra S4, etter denne samtalen.
Hvis du mener at TH visste om avtalen med elektrikeren, var det i tilfelle idiotisk av TH arrangere en kidnapping p dette tidspunktet. En intetanende elektriker kunne jo ha dukket opp i S4, fr avtalt tid. Jeg mener dette momentet peker bort fra TH som bestiller, s dum er han tross alt ikke!
Skal vi se bort fra min overbevisning, s m jeg omstille hjernen litt.
Om vi tar for gitt at drapet skjedde etter samtalen med Bye, der Bye frst ringte AEH for f TEH sitt kontonummer. TEH som har vrt voksen i mange r, og likevel var det mamma som mtte til for f gitt det kontonummeret... Ehhh. Og AE ringte tilbake, og TH var i bakgrunnen, og de var oppgldd av tanken p hyttetur, og alt var s flott... Og etterp snakket AE med en trtt TE, som ikke husket noe av samtalen fr det 3. avhret..
Ja, vel, s var trolig ikke TH selv fysisk involvert i likvideringen av sin kone. Men med tanke p vitneutsagn fra folk som kjente dem, AEH sin frykt, skilsmisseplaner, THs drapsplaner, DNA avsatt p avslrende steder, nekting av avhr, manglende alibi hos andre enn TH, og en motpart som bare melder seg om TH er i trbbel, s kjenner de fleste lukta.
N er ikke du den aller verste i TT-klubben, s dette sprsmlet er generelt:
Hvis dere har en katt som har driti under sofaen, finner dere noengang bsjen?
Eller gr dere bare ut og leter i vedskjulet, garasjen, hos naboen, eller reiser til det mystiske st-Europa for finne svaret?