2021-05-13, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
De to kan ikke sammenlignes.

For vrig s er mange psykiatriske diagnoser helt hplse, spennet p hva som definerer aspbergere er s vidt at det kan passe svrt mange. De som er hva jeg vil kalle reelle aspbergere er ganske lett gjenkjennbar og ingen av dem ville fungert med repetativt, hjerneddt arbeid. At TH ikke har interesse av eller ikke evner lre seg (jeg tror det handler mer om det frstnevnte) om moderne hjelpemidler sier ikke s mye.

Gratulerer, du gikk glipp av poenget.
Citera
2021-05-13, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
N har du hudflettet alle som har hatt en teori eller mistanke om at TH er psykopat, og s presterer du si at du har en teori om at TH kan ha asberger. Eier du ikke skam?

Jeg driver ikke med fjerndiagnostisering, jeg har stilt et sprsml. Jeg har ikke sltt fast noen ting, jeg har sett nok av "psykologieksperter" som har fastltt at TH er psykopat. Men man m kanskje ha psykopatiske trekk, for spre s mye ondsinnet sladder og lgner? Og m man m kanskje vre mindre intelligent, for ta alt dette for god fisk?
Er det skambelagt ha asperger? Mange aspergere er kjemperessurser. Er det noen som br skamme seg, s er det deg! Er du av den generasjonen som fortsatt snakker om "rompiser" og "muhammedanere"?
Folk reagerte ogs, da det ble antydet at AEH kunne vre dement. Som om det var gonore! Demens er snart den nye folkesykdommen
Finn et annet sted lufte fordommene dine, dette blir bare pinlig for deg.
Citera
2021-05-13, 00:18
Medlem
Citat:
Gratulerer, du gikk glipp av poenget.

Du har ikke et poeng. Asperger er ikke et skjellsord.
Citera
2021-05-13, 00:22
Medlem
Citat:

Du kan like god gi opp, det er ekko i fjset. Fra n av unngr jeg i det lengste svare visse brukere. Trodde frst det var trolling, men det er nok verre enn som s.
Citera
2021-05-13, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Jeg driver ikke med fjerndiagnostisering, jeg har stilt et sprsml. Jeg har ikke sltt fast noen ting, jeg har sett nok av "psykologieksperter" som har fastltt at TH er psykopat. Men man m kanskje ha psykopatiske trekk, for spre s mye ondsinnet sladder og lgner? Og m man m kanskje vre mindre intelligent, for ta alt dette for god fisk?
Er det skambelagt ha asperger? Mange aspergere er kjemperessurser. Er det noen som br skamme seg, s er det deg! Er du av den generasjonen som fortsatt snakker om "rompiser" og "muhammedanere"?
Folk reagerte ogs, da det ble antydet at AEH kunne vre dement. Som om det var gonore! Demens er snart den nye folkesykdommen
Finn et annet sted lufte fordommene dine, dette blir bare pinlig for deg.

Det er ingen her som har fastsltt at TH er psykopat selv om det kan se ut for at det er tilfelle.
Citera
2021-05-13, 00:25
Medlem
Citat:

Nettopp, jeg tenkte meg at det var ordene du var opptatt av.
Citera
2021-05-13, 00:32
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Ja, dette kommer til vre med p felle han. Forlate en telefon du har ringt 8 bekymringsmeldinger fra, gjr du bare ikke hvis du er oppriktig bekymret.

Jag antar att det bara r med att stta honom i ett dligt ljus, det r s mycket annat som betyder mer, men konstigt beteende r det...
Citera
2021-05-13, 00:39
Medlem
Citat:
Det er ingen her som har fastsltt at TH er psykopat selv om det kan se ut for at det er tilfelle.
Vet du hva jeg tror. Jeg tror du ikke har fem re og er drit misunnelig p THs milliarder. Men vet ikke hvordan du skal f sagt det.
Citera
2021-05-13, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Vet du hva jeg tror. Jeg tror du ikke har fem re og er drit misunnelig p THs milliarder. Men vet ikke hvordan du skal f sagt det.

Man trenger ikke alltid si alt nr det likevel er s penlyst.
Citera
2021-05-13, 00:43
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Jag antar att det bara r med att stta honom i ett dligt ljus, det r s mycket annat som betyder mer, men konstigt beteende r det...
Joda, men lgnene hans vil i sum bli problematiske for forsvaret, og vil sammen med indisierekken fre til domfellelse i sak uten et lik.
Citera
2021-05-13, 00:48
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Joda, men lgnene hans vil i sum bli problematiske for forsvaret, og vil sammen med indisierekken fre til domfellelse i sak uten et lik.

ja och med lgnerna i allmnhet s r vi inne p det andra som betyder mer i fallet mot honom
Citera
2021-05-13, 02:12
Medlem
Citat:
S da var Hagen paret p teateret sammen med advokaten sin BB.
Han som nektet ha skrevet ektepakten. Jeg er rimelig sikker p at en advokat har skrevet den, men kan vre en annen. Teaterbesket var kanskje ikke s tilfeldig likvel.
Senast redigerad av LH07 2021-05-13 kl. 02:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in