Citat:
Ursprungligen postat av
Synitize
Om det sker att Biden svärs in den 20:e, är jag den första att erkänna mig komplett lurad på alla plan. Kommer till och med gå in i tråden be alla om ursäkt och lycka till i den dystopiska framtid vi i så fall är på väg emot. Det svär jag på.
Synteze.. först tyckte jag att du var en konspirationsteoretiker och Trumpkramare av högsta rang.. trots det klickade jag på din länk och därefter sökte information på annat håll.
Jag måste säga att dessa händelser har gått mig helt förbi.. benådningen av generalen Michael Flynn, Ezra Cohen-Wattnicks gedigna bakgrund och lojalitet samt Chris Miller som försvarsminister.
Trump har satt nyckelpersoner på de tyngsta posterna just för att kunna hantera en sådan här manöver.
Jag är fortfarande inte lika övertygad som du att det kommer bli en massarresteringar av av personer i "deep state".. men det kommer bli mycket intressant att följa vad som händer de närmaste dagarna.
Skulle ovan hända är jag beredd att omvärdera min uppfattning om Trump samt vara beredd att svälja alla hans brister. Lyckas han med detta så är det frågan om han inte skulle kunna ses som den mest kompetenta presidenten i USA historia.
Glöm inte JF Kenedy's tal om Deep-State:
https://www.youtube.com/watch?v=AufFEWqrfIU
Detta förklara också varför vissa krafter vill ställa Trump inför rätt så snabbt det bara går