Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-18, 12:49
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiboko
Ok, så OM Q inte får rätt i morgon, så är det för att han ska få ÄN mer rätt i övermorgon.

Jag tror jag börjar se ett mönster här....

Om Biden svärs in är det inte enligt Q.
2021-01-18, 12:50
Moderator
rancors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Tyvärr TS, det kommer inte att hända.
Biden kommer tyvärr att bli president, för att sedan avgå i förtid (på grund av hälsoskäl). Kamala Harris kommer att ta över efter Biden, och den psykopaten kommer att ställa till med en hel del oreda. Det är bara att acceptera att en mörk tid väntar USA, och resten av världen.

Ja, det där med Kamala tror jag är ett mycket tänkbart scenario.

Min känsla är att man med alla medel vill få bort Trump av enda anledningen är att han är just Trump.

Den bästa kandidaten som demokraterna har internt är Kamala men hon skulle aldrig vinne. Joe kan vinna men han börjar bli riktigt sliten så hela planen var att han vinner för att efter något år lämna över till Kamala.

Vad media har rapporterat om henna tidigare är att hon går över gravar för att få som hon vill.

Trump har inte skapat ett enda krig och jag är övertygad om att demokraterna kommer skapa mer än ett under dessa fyra år.

Oavsett vilket scenario så har USA ingen ljus framtid.

Om man får leka med tanken så tror jag faktiskt världen hade blivit bättre om det blir som foliehattarna tror =)
2021-01-18, 12:53
Medlem
-Mystics avatar
Kan garantera att det inte kommer hända... Globalisterna är in control, oavsett om man gillar det eller inte.
2021-01-18, 12:56
Medlem
Varför går man ut med detta i förväg? Det kan inte vara önsketänkande bland svagbegåvade?
2021-01-18, 12:57
Medlem
TheGreatResistances avatar
Så mycket som jag vill tro på detta är det VÄLDIGT otroligt. Tyvärr har du fallit för Operation Trust 2.0 (Ursprungligen skapat av Bolshevikerna). Qanon är ej trovärdiga utan en psyop iscensatt av the Deep State och globalisterna. Det är inget fel att ha fallit för den, detta är en väldigt sofistikerad operation.

Det som kommer hända är däremot mer False flags likt den i The Capitol. Vi kommer se terrorattentat de kommande veckorna som skylls på Trump supportrar. Efter det kan Biden införa sin Patriot Act 2.0 och implementera The Great Reset på riktigt. Vi står inför en globalistisk Chi-Com takeover. Tyvärr.
2021-01-18, 13:01
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Varför går man ut med detta i förväg? Det kan inte vara önsketänkande bland svagbegåvade?

För att deep state redan hade förlorat alla makt i praktiken när alla Q-posts började droppa? Hillary greps 2017 :

https://www.youtube.com/watch?v=Se6PrO_PrMA

Man ser tydligt att hon har händerna bakom ryggen i handfängsel och blir iväg förd. Men media mörkar givetvis.

En annan hint är att man har byggt ut Guantanamo bay för 1 miljard USD sedan 2016. Och FEMA camps står redo sålänge för de mindre profilerade då det inte kommer finnas plats i alla fängelser just nu.

"Patriots in control, sit back and enjoy the show"
2021-01-18, 13:03
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Om det sker att Biden svärs in den 20:e, är jag den första att erkänna mig komplett lurad på alla plan. Kommer till och med gå in i tråden be alla om ursäkt och lycka till i den dystopiska framtid vi i så fall är på väg emot. Det svär jag på.

Synteze.. först tyckte jag att du var en konspirationsteoretiker och Trumpkramare av högsta rang.. trots det klickade jag på din länk och därefter sökte information på annat håll.

Jag måste säga att dessa händelser har gått mig helt förbi.. benådningen av generalen Michael Flynn, Ezra Cohen-Wattnicks gedigna bakgrund och lojalitet samt Chris Miller som försvarsminister.

Trump har satt nyckelpersoner på de tyngsta posterna just för att kunna hantera en sådan här manöver.

Jag är fortfarande inte lika övertygad som du att det kommer bli en massarresteringar av av personer i "deep state".. men det kommer bli mycket intressant att följa vad som händer de närmaste dagarna.

Skulle ovan hända är jag beredd att omvärdera min uppfattning om Trump samt vara beredd att svälja alla hans brister. Lyckas han med detta så är det frågan om han inte skulle kunna ses som den mest kompetenta presidenten i USA historia.

Glöm inte JF Kenedy's tal om Deep-State: https://www.youtube.com/watch?v=AufFEWqrfIU

Detta förklara också varför vissa krafter vill ställa Trump inför rätt så snabbt det bara går
2021-01-18, 13:05
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632

Hillary greps 2017

Man ser tydligt att hon har händerna bakom ryggen i handfängsel och blir iväg förd. Men media mörkar givetvis. Sedan en dubbel som tog hennes roll vilket man tydligt ser om man tittar ordentligt :

https://scallywagandvagabond.com/201...resa-barnwell/

(Bilderna är från samma dag då hon blev gripen, före/efter hon "svimmade"..)
2021-01-18, 13:08
Medlem
Ska bli intressant att läsa bortförklaringarna framöver.
2021-01-18, 13:09
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Synteze.. först tyckte jag att du var en konspirationsteoretiker och Trumpkramare av högsta rang.. trots det klickade jag på din länk och därefter sökte information på annat håll.

Jag måste säga att dessa händelser har gått mig helt förbi.. benådningen av generalen Michael Flynn, Ezra Cohen-Wattnicks gedigna bakgrund och lojalitet samt Chris Miller som försvarsminister.

Trump har satt nyckelpersoner på de tyngsta posterna just för att kunna hantera en sådan här manöver.

Jag är fortfarande inte lika övertygad som du att det kommer bli en massarresteringar av av personer i "deep state".. men det kommer bli mycket intressant att följa vad som händer de närmaste dagarna.

Skulle ovan hända är jag beredd att omvärdera min uppfattning om Trump samt vara beredd att svälja alla hans brister. Lyckas han med detta så är det frågan om han inte skulle kunna ses som den mest kompetenta presidenten i USA historia.

Glöm inte JF Kenedy's tal om Deep-State: https://www.youtube.com/watch?v=AufFEWqrfIU

Detta förklara också varför vissa krafter vill ställa Trump inför rätt så snabbt det bara går

Ja det är lätt att kalla allt för lögn och konspirationer när man varken förstår eller har koll på alla människor i "skuggan" och vilka personer man tillsatt på olika positioner och vid vilken tidpunkt..

Man måste även förstå detta ur ett historiskt perspektiv..Många här tänker på Donald Trump perioden som varit 2015 fram tills nu... Men det är så mycket större och har pågått så mycket längre.

Lyssna på Eisenhowers tal från 1960, lyssna på JFK..Dom visste med.

Eisenhower blev förd bakom ljuset, försökte stoppa det men han fattade att det var försent för att ingripa rakt på sak..

JFK försökte och mördades..
2021-01-18, 13:10
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Hillary greps 2017

Man ser tydligt att hon har händerna bakom ryggen i handfängsel och blir iväg förd. Men media mörkar givetvis. Sedan en dubbel som tog hennes roll vilket man tydligt ser om man tittar ordentligt :

https://scallywagandvagabond.com/201...resa-barnwell/

(Bilderna är från samma dag då hon blev gripen, före/efter hon "svimmade"..)
Ok, så OM nu inte Biden, alla demokrater och hälften av republikanerna blir arresterade i morgon så har dom i själva verket blivit det, men är ersatta av dubbelgångare?

Kan ju vara bra att veta...
2021-01-18, 13:12
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rancor
Ja, det där med Kamala tror jag är ett mycket tänkbart scenario.

Min känsla är att man med alla medel vill få bort Trump av enda anledningen är att han är just Trump.

Den bästa kandidaten som demokraterna har internt är Kamala men hon skulle aldrig vinne. Joe kan vinna men han börjar bli riktigt sliten så hela planen var att han vinner för att efter något år lämna över till Kamala.

Vad media har rapporterat om henna tidigare är att hon går över gravar för att få som hon vill.

Trump har inte skapat ett enda krig och jag är övertygad om att demokraterna kommer skapa mer än ett under dessa fyra år.

Oavsett vilket scenario så har USA ingen ljus framtid.

Om man får leka med tanken så tror jag faktiskt världen hade blivit bättre om det blir som foliehattarna tror =)

Det råder ingen tvekan om saken, att det kommer att bli värre med demokraterna. Särskilt när psykopaten Kamala Harris tar över. Biden är för dement helt enkelt, och hans demens kommer att bli värre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in