Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-19, 14:06
Medlem
shaktas avatar
Tveksamt va. Snarare är det väl för att skydda en illegal tillsatt president. Varför behöver man annars militära checkpoints som i Bagdad för en inauguration

Drömma går väl
2021-01-19, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Och flera tweets Trump har lagt ut igenom åren har speglat Q's på olika vis..

Såg du du det pappret som Michael Lindell bar på utanför vita huset häromdagen?

Han om någon "pratar som Q".
2021-01-19, 14:10
Medlem
jomenvisst84s avatar
Citat:
Imorgon kommer militären som nu är utplacerad i D.C "för att skydda Bidens insvärning mot farliga Trump-supporters" (Fälla för att lura kvar förrädarna i D.C) aktiveras och gripa samtliga kuppmakare inom Demokraterna (100%) och de Republikaner som förrått USA igenom att samarbeta med främmande makt (Kina/NWO( för valfusk samt alla andra brott den djupa staten begått i decennier. Ni på forumet som aktivt skrattat och dessa konspirationer kommer få er en kallsup ni aldrig glömmer och att media inte var annat än en hjärntvätt. Som sagt, ni kommer göra narr av mig nu men inom ett par dygn kommer det skrattet sätta sig i halsen..Var så säker. Antifa/BLM som troligen kommer få totalt meltdown och försöka förhindra detta kommer skjutas ihjäl ögonblickligen av militären. Alla kanaler som är pro Trump har under flera dagar nu meddelats att hålla sig borta från D.C helt och hållet för att inte hamna i skottelden.

På plats i D.C för operationen "Storm" :

30 000 National guard
6000 marinsoldater
4000 U.S Marshals

Jag längtar till att få se svensk media sätt sina självgoda fniss i halsen en gång för alla. Trump kommer sitta 4 år till..Tiden för alla globalist-förrädare har kommit till sitt slut.

https://www.bitchute.com/video/OI4dQtY98JfY/ (THE ENTIRE TRUMP PRESIDENCY HAS BEEN A MILITARY STING OPERATION! [2021-01-09] - SCOTT MCKAY (VIDEO))

https://www.youtube.com/watch?v=1HI9C65m6mU

https://www.youtube.com/watch?v=VrF7alkwdHw

https://www.bitchute.com/video/qvfUkQTG5QHP/

https://www.bitchute.com/video/7t6thRyYYsuZ/
P.S Det ska bli kul att se när dom släpar iväg folk som Obama till galgen. Hoppas ni vänsterpack lär er en läxa för resten av livet vad som sker när man förråder fel land. Er tid kommer snart.

Den här tråden är fascinerande och samtidigt lite tragisk. Ta inte det jag kommer skriva som att jag är nedlåtande mot dig, för det är verkligen inte menat så, det är mer utryck av oro för hur du mår.

Ponera att det du påstår verkligen händer i morgon, en händelse som skulle vara en av de största i världshistorien. Reaktionen från mig och de flesta andra skulle vara en av total överraskning, oro och säkert en hel del skadeglädje från många. Men vi skulle acceptera det som hänt, det fanns verkligen en enorm, djupare konspiration bakom allt strul med valet. Där är ju beviset, svart på vitt.

Ponera också att inget händer i morgon, utöver några spridda MAGA-aktioner, och Biden blir insvuren utan dramatik. Kommer du då ha samma acceptans över att din världsbild faktiskt var något som är ihopdiktat och den stora konspirationen inte är något annat än en produkt av en kollektiv fantasi? Jag tror tyvärr inte det. Det kommer komma poppa upp bortförklaringar och nya påståenden att allt var en del av planen och jag tror du kommer fortsätta på samma spår med nya konspirationsteorier.

Jag hoppas slöjan lyfter lite efter inget händer och du kanske kan öppna dig för att samtala med öppenpsykiatrin, för jag tror du, och andra i tråden, har en del drag av schizofreni och paranoia och det finns hjälp att få. Som sagt, menar definitivt inget illa med det här inlägget, men har en del erfarenhet av ovan nämnda psykiska besvär och har sett hur tragiskt det är när människor försvinner in i en fantasivärld.
2021-01-19, 14:12
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Vad föreslår du? Steriliseringar? Skallmätningar? Koncentrationsläger? Strypa yttrandefriheten för oppositionen? Tvinga folk att isolera sig? Tvångsvaccinationer? Förbjuda privat ägande? Förbjuda folk från att resa längre än 5 mil från hemmet?

Stämmer. Jag har fortfarande hoppet.

Du skrattar och jublar och förefaller oförstående att även du, om du inte tillhör absoluta eliten, kommer få det sämre, rejält sämre. Du är vad utomstående benämner en nyttig idiot. Saknar du helt förmåga att tänka i flera led och göra konsekvensanalyser?

Många här i tråden beter sig som Kirunasvenskarna som på 30-talet glatt drog till paradiset Sovjetunionen men som kom hem som torterade utmärglade vrak, dock med nya insikter om kommunismen ondska.
Ok, bra öppning till en dialog. Jag svarar nog nej till det du skriver. Men ska vi ha tex, Alex Jones i Aktuellt 15 minuter varje dag. Ska vi ha neo-nazis sköta historielektionerna i grundskolan? Nånstans måste vi ha gränser, ett regelverk. Det har vi ju även här på Flashback. Rätt sak på rätt plats.
Flashback 4 president.
2021-01-19, 14:13
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Svaret är nej.
Okej tack för att du svara så snabbt.

Finns det personer i din familj/omgivning som uttryckt oro över något du pratat om?
2021-01-19, 14:15
Medlem
Citat:
Jaa men självklart. Då är det ju FEL. Skillnaden mellan dig och mig är att jag inte går sönder på mitten av att jag har fel. Jag lär mig av det och går vidare. Men allt som jag läst,tolkat tyder på annat. Bara att avvakta.. Men kan vara bra om folk öppnar sitt sinne lite för vad som troligen kommer ske.

Jag hoppas ju innerligt på att det du säger kommer hända, faktiskt ska ske. Men det går ju inte att förbise alla presumtiva händelser som skulle ha skett, men som vi aldrig har sett röken utav.

Spioncheferna på CIA måste vara duktigt nöjda över hur lätt det har varit att skifta fokus från riktiga händelser, och på köpet förstöra Trumps politiska ambitioner.

Du är ju uppenbart inte helt galen, då även du har börjat tvivla gällande Q.
Jag håller tummarna, det skulle vara en avgörande händelse för hela västvärlden som skulle kunna rädda våran civilisation.
2021-01-19, 14:17
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jomenvisst84
Den här tråden är fascinerande och samtidigt lite tragisk. Ta inte det jag kommer skriva som att jag är nedlåtande mot dig, för det är verkligen inte menat så, det är mer utryck av oro för hur du mår.

Ponera att det du påstår verkligen händer i morgon, en händelse som skulle vara en av de största i världshistorien. Reaktionen från mig och de flesta andra skulle vara en av total överraskning, oro och säkert en hel del skadeglädje från många. Men vi skulle acceptera det som hänt, det fanns verkligen en enorm, djupare konspiration bakom allt strul med valet. Där är ju beviset, svart på vitt.

Ponera också att inget händer i morgon, utöver några spridda MAGA-aktioner, och Biden blir insvuren utan dramatik. Kommer du då ha samma acceptans över att din världsbild faktiskt var något som är ihopdiktat och den stora konspirationen inte är något annat än en produkt av en kollektiv fantasi? Jag tror tyvärr inte det. Det kommer komma poppa upp bortförklaringar och nya påståenden att allt var en del av planen och jag tror du kommer fortsätta på samma spår med nya konspirationsteorier.

Jag hoppas slöjan lyfter lite efter inget händer och du kanske kan öppna dig för att samtala med öppenpsykiatrin, för jag tror du, och andra i tråden, har en del drag av schizofreni och paranoia och det finns hjälp att få. Som sagt, menar definitivt inget illa med det här inlägget, men har en del erfarenhet av ovan nämnda psykiska besvär och har sett hur tragiskt det är när människor försvinner in i en fantasivärld.

Så du reagerar mer samlat än mig på något du inte hade en aning om men inte jag? Jag är sinnesförvirrad och galen för att jag inte skriver under på din världsbild? Händer inget imorgon, så händer inget. Då är det över. Då är det bara att öva in "yes masa" "no masa". För då är vi alla fucked. Då har pedofilmördarna du hyllar vunnit och du kan återgå med att belåna dig till domedagen och vara en slav till banksystemet medans pedofilerna påbörjar folkmorden. Mitt psyke kommer dock inte påverkas av det. Besviken? Ja, något extremt. Rädd? Delvis..Knäckt? Inte en chans. Men det kommer ske..Så ingen anledning att hänga läpp. Gå att tryck i dig lite vaccin nu och på med munnblöjan. Jag har popcorn att slakta
2021-01-19, 14:17
Medlem
Citat:
Q har skrivit i en del posts "Think mirror"..Jag tror det kan betyda 9/11 = 19/1. (US.Army dying for payback?)

En trasig spegel? 11/9 är väl det spegelvända?
2021-01-19, 14:19
Medlem
Precis, även om det ni tror visar sig vara falskt så har ni ändå rätt. Ungefär där blir det rätt problematiskt,
2021-01-19, 14:21
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boldogg
I nedan två videos kan man ser hur polisen släpper in de som påstås ha stormat Kapitoleum. Jag kan alltså med en enkel sökning få se detta, kan inte Trump med sitt 5 dimensions schack upptäcka detta? Självklart kan han det men han fördömer istället dessa människor.

Vad för slutsats kan man dra av detta? Trump och Biden är inte två olika sidor av en konflikt.
Trump och Biden är på samma sida av konflikten, på den andra sidan är folket. Men Team Trump & Biden spelar ut folket mot varandra, och detta har de gjort i tusentals år. Och vi, folket faller varje gång för deras teater. Varför går folket på detta varje gång? Ingen aning.

https://www.bitchute.com/video/cV4uH2zCBkc7/

https://www.bitchute.com/video/oQ7SdncWrsks/

I en debatt med Hillary Clinton sa Trump att hon borde sitta i fängelse. I nedan video hyllar han henne efter att han blivit vald till president. Hon skulle ju fängslas men istället har de dyr och fin lunch på folket bekostnad. Ungefär som Oscarsgalan där de applåderar varandra för strålande insatser på världsscenen.
Bara teater. Vi tittar på dem och tar dem på allvar trots att de helt öppet visar att det är skådespeleri.
https://www.youtube.com/watch?v=4hbWCggw2ss

I videolink 1 ser du redan att folk är innanför avspärrningen så det spelar ingen roll om polisen försöker hålla staketet stängt. I klipp två är underliggare. När folket strömmar in säger en polis "We disagree with this". Jag undrar vad han menar. Vem håller han inte med? Är det ett högre befäl som sagt till att öppna dörrarna och polisen håller inte med? Vem gav ordern, och vem gav denne ordern att öppna dörrarna?
Medlem
jomenvisst84s avatar
Citat:
Så du reagerar mer samlat än mig på något du inte hade en aning om men inte jag? Jag är sinnesförvirrad och galen för att jag inte skriver under på din världsbild? Händer inget imorgon, så händer inget. Då är det över. Då är det bara att öva in "yes masa" "no masa". För då är vi alla fucked. Då har pedofilmördarna du hyllar vunnit och du kan återgå med att belåna dig till domedagen och vara en slav till banksystemet medans pedofilerna påbörjar folkmorden. Mitt psyke kommer dock inte påverkas av det. Besviken? Ja, något extremt. Rädd? Delvis..Knäckt? Inte en chans. Gå att tryck i dig lite vaccin nu och på med munnblöjan. Jag har popcorn att slakta

Nu tillskriver du mig en massa epitet som inte stämmer. Världen är inte svart eller vit, och man kan definitivt ifrågasätta konspirationsteorier utan att "hylla pedofilmördare".
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Okej tack för att du svara så snabbt.

Finns det personer i din familj/omgivning som uttryckt oro över något du pratat om?

Ja dom gillar inte att Biden sniffar på barn. Och att hans son röker crack medans han blir avsugen av en 10-åring. Tror man måste vara lite mer vänster än vanligt för att kunna acceptera ett sånt beteende.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in