2021-01-19, 22:53
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille132
Som flera andra redan har skrivit:
Kjell Bergqvist

Nej, det blir Suzanne Reuter. Det är redan så uppenbart det kan bli.
Senast redigerad av calmsolution 2021-01-19 kl. 23:03.
Citera
2021-01-20, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muugabe
I vilken film? Senaste?

Osäker om det gäller skådisar, men det gör det nog, eftersom hon förknippas med SVT i och med serien, men de drygar ju ut med massa filmer med Loa nu, så den hinner kanske sluta innan dess.

kanske orelaterat men när jag tänker på det 2019 julvärd var ju marianne mörck och hon gjorde ju willys reklam för visso bara hennes röst men dom verkar bryta sina egna regler konstigt nog
Citera
2021-01-20, 00:13
Medlem
100% Suzanne Reuter.
Lastbil = Lorry
Susanne betyder "Lilja".
Kvinnan i bakgrunden skulle mycket väl kunna vara SR. Osv..
Citera
2021-01-20, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skn
Jag har ännu inte hört någon koppla tidtagaruret till Reuter, om det vore en blinkning till Fångarna på fortet, hade det inte varit mer lämpligt med ett timglas?

Vår tid är nu.
Citera
2021-01-20, 02:42
Medlem
Myschs avatar
Fick bekräftat av en barndomsvän som jobbar med inspelning att det blir Robert Gustafsson
Citera
2021-01-20, 02:56
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysch
Fick bekräftat av en barndomsvän som jobbar med inspelning att det blir Robert Gustafsson
Berättade barndomsvännen även hur man kopplar ledtrådarna till Gustavsson?

Sedan tänker jag, vad har en barndomsvän som jobbar med inspelning för kunskap om ICA:s reklam?
Citera
2021-01-20, 02:58
Medlem
Bdonks avatar
Jag tror det blir Kattis Ahlström. Det är dags för en liten comeback för henne i det offentliga och hon har alltid varit folkkär. Dessutom var hon chefredaktör för ICA-kuriren mellan åren 2006 till 2010, så hon känns given som rollen och hon har anknytning till ICA sedan förut. Nya ICA-Stig blir ICA-Kattis!
Senast redigerad av Bdonk 2021-01-20 kl. 03:50.
Citera
2021-01-20, 04:49
Medlem
Myschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Berättade barndomsvännen även hur man kopplar ledtrådarna till Gustavsson?

Sedan tänker jag, vad har en barndomsvän som jobbar med inspelning för kunskap om ICA:s reklam?

Hen är kameraman
Citera
2021-01-20, 04:52
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysch
Hen är kameraman
Att någon är kameraman betyder väl inte att den vet vad som händer i en reklamfilm för ICA, eller? Hur tänker du?
Citera
2021-01-20, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muugabe
I vilken film? Senaste?

Osäker om det gäller skådisar, men det gör det nog, eftersom hon förknippas med SVT i och med serien, men de drygar ju ut med massa filmer med Loa nu, så den hinner kanske sluta innan dess.

Det gäller inte drama produktioner, som jag skrev tidigare är Hedda Stiernstedt från samma serie speakerröst i McDonalds reklam.
Citera
2021-01-20, 06:56
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Att någon är kameraman betyder väl inte att den vet vad som händer i en reklamfilm för ICA, eller? Hur tänker du?
Hur skulle en kameraman kunna undgå att veta vad som händer i en reklamfilm Tror iofs inte att det är Gustafsson, men detta med ny Stig har ju varit klart ett tag då filmerna med den nya redan är inspelade.
Citera
2021-01-20, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportitvsoffan
Det gäller inte drama produktioner, som jag skrev tidigare är Hedda Stiernstedt från samma serie speakerröst i McDonalds reklam.

Vår tid är nu är färdiginspelat och sista säsongen har sänts, så det spelar ingen roll oavsett vad det är för produktion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in