Citat:
Ursprungligen postat av
climasol
Jag uppskattar deras ärlighet. Det är lika bra att man avskaffar demokratin och går från två till enpartisystem.
Det blir mycket effektivare om man slipper byta administration vart fjärde år och man kan föra en mer långsiktig politik.
Nu ska vi inte kasta in handduken riktigt ännu även om det känns tufft. På fredag först är jag beredd att hissa vita flaggan.
Nu vet vi ju inte hur mycket av militärens planering som varit sann. Kanske gick allt som plan och när man trodde att man hade globalisterna i fällan så hade de tänkt ett steg till.
Personligen tror jag att Mike Pence spelat en stor roll. Wood har ett vittne på video som pekar ut Pence i pedofilhärvan och han har också varit kontrollerad. Kanske har Q varit globalisterna och Pence är den som läckt till Q.
Sveriges samarbete med globalisterna kommer att slå hårt mot vårt land om denna dagen blir som vi hoppats på men annars förblir det en teori för foliehattarna.
Demokraterna kommer att kicka igång Agenda 2030 direkt och just 2030 kommer de att vilja ha allt på plats. Sverige kommer snällt att fortsätta följa storebrors agenda med den skillnaden att våra medborgare inte kommer att protestera.
Det jag tror vi kommer att se först.
När de frivilliga vaccinerats kommer propagandan att ändras. Reseförbud, inträde, ifrågasättande . Alla ska vaccineras. Det ska bli så svårt att inte vara vaccinerad att även de som förstått vad vaccinet egentligen är ska ta det.
Censuren och förbuden mot kritik kommer att fortsätta i samma utveckling. Förbuden mot att kritisera EU och Invandringen går igenom och Vaccination och Kinakonspirationer kommer att läggas till.
Vår ekonomi kommer att krascha "på grund av pandemin" och den nya digitala valutan kommer att lanseras 2022. Det vi nu ser som blipp och apple-pay mm kommer att flyttas över till ett soft chip i handen.
Skulle dock militär stoppa detta idag så kommer vi att se en helt annan utveckling.
Jag tror i så fall att man kommer att avslöja planerna i stort och omedelbart stoppa vaccineringen. Man kommer också att kika på något likt Agenda 2030 men på andra premisser. Krig mot Kina är i princip oundvikligt.
Lyckas de sätta Biden som president så måste man ge Kina en jävla eloge. Visst, det har tagit tid och en jävla massa pengar men de har norpat hela USA och blir på en gång otvivelaktigt mäktigast i världen - utan att ha skickat en enda missil. Respekt.
Och det är i så fall klokt av oss att jobba på denna respekt för from fredag så äger Kina oss också.