Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-20, 18:30
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
OK så (den hypotetiska) plan A hände inte. Då får vi nu fokusera på plan B. Som är att impeacha Bidén nu när de tar hela gänget på bar gärning genom att 1) Valfuska, 2) Gå vidare och installera sin puppet. Nu blir åtalet om landsförräderiet ännu mer vattentätt och kommer att omfatta många fler kumpaner. Jag ser fram emot att få bevittna denna magnifika plan B. Troligen inom veckor eller månader. Senast inom detta året.

Hatten av till Trump som tänker åtta steg längre än alla TDS-handikappade och andra troll på Flashback

Nothing can stop what's coming.
Så kliché konspirationsdåre man kan bli. Verkligen formulär 1A.
"Allt jag sagt skulle hända hände inte, men det kommer hända annat längre fram! vänta bara!"
2021-01-20, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
"POTUS will be on board AF1 when explosions happens and i can just imagine it will be for a while when all of this goes down..." - Q

Trump är just nu på AF1.

Kan dom ha bombat fel ställe och på fel tid? Det smällde ju rejält i Madrid nyss, kan det vara en dålig gps på en ev missil, har ev personer som la dit bomben varit dålig utbildade i geografi och i själva verket trodde att dom var i Washington fast dom egentligen var i Madrid?
2021-01-20, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okq8intel4
Det skedde ju uppenbarligen under avbrottet!!! 🙄😉
Yep. Han greps kanske i avbrottet och nu är det en Deep Fake stream de kör.
Liknande taktik som TV-manipulationen under 9/11,
fast givetvis mycket mer avancerat i dag med machine learning.
De kan lura i oss precis vad som helst numera, och det gör dom också.
2021-01-20, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
Kan dom ha bombat fel ställe och på fel tid? Det smällde ju rejält i Madrid nyss, kan det vara en dålig gps på en ev missil, har ev personer som la dit bomben varit dålig utbildade i geografi och i själva verket trodde att dom var i Washington fast dom egentligen var i Madrid?
Nja, men det har ju pratats om en global crack down på kabalen så kanske hade de inte synkat sina klockor bara? Eller så var det siestan i Spanien som ställde till det i planeringen.
2021-01-20, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Så kliché konspirationsdåre man kan bli. Verkligen formulär 1A.
"Allt jag sagt skulle hända hände inte, men det kommer hända annat längre fram! vänta bara!"
Fast nu ljuger du ju bara när du insinuerar att jag har sagt det som står i trådstarten.
Det har jag ju inte. Det är lätt att se när du vet att du har fel. Då ljuger du.
2021-01-20, 18:36
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Fast nu ljuger du ju bara när du insinuerar att jag har sagt det som står i trådstarten.
Det har jag ju inte. Det är lätt att se när du vet att du har fel. Då ljuger du.
Nej det är sant, du har bara sagt exakt samma sak som TS men inte satt ett slutdatum. Så planen måste bara konstant ändras.
2021-01-20, 18:37
Medlem
Att det sitter så många svenska jänkare här på Flashback som är en vecka ifrån att resa till USA och ta till vapen säger ju en del om hur många det sitter där. Så nog är det lite oroande ändå. Kanske inte just nu men i framtiden.

Lama tal hittills, önskar att jag kollade på trumps (om han nu har något).

Slutligen, en utav de bästa trådar på länge. Mycket känslor. Skratt. Gråt. Rädsla.

Precis som det ska vara.
2021-01-20, 18:38
Medlem
Citat:
OK så (den hypotetiska) plan A hände inte. Då får vi nu fokusera på plan B. Som är att impeacha Bidén nu när de tar hela gänget på bar gärning genom att 1) Valfuska, 2) Gå vidare och installera sin puppet. Nu blir åtalet om landsförräderiet ännu mer vattentätt och kommer att omfatta många fler kumpaner. Jag ser fram emot att få bevittna denna magnifika plan B. Troligen inom veckor eller månader. Senast inom detta året.

Hatten av till Trump som tänker åtta steg längre än alla TDS-handikappade och andra troll på Flashback

Nothing can stop what's coming.

Är plan b möjligen hypotetisk och vet du vad det betyder?
Nu ser jag så klart att du trollar men skitsamma. Det gjorde nog TS också
2021-01-20, 18:38
Medlem
Som många redan visste har en del människor dåligt omdöme och vill inte alltid hålla sig till sanningen. Q var bondfångeri som vissa försökte utnyttja för sina egna intressen. Vad vissa borde lära sig är att inte låta sitt önsketänkande ta över. Sedan kan man ju fråga sig varför död och terror är något att önska.

Det får man ge Trump, att hans fyra år som president övergick i en stor propagandaseger för USA, när hans desperata försök att hålla sig kvar vid makten misslyckades och en mer värdig president kunde ta över.
2021-01-20, 18:39
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.o.c-Art
Att det sitter så många svenska jänkare här på Flashback som är en vecka ifrån att resa till USA och ta till vapen säger ju en del om hur många det sitter där. Så nog är det lite oroande ändå. Kanske inte just nu men i framtiden.

Lama tal hittills, önskar att jag kollade på trumps (om han nu har något).

Slutligen, en utav de bästa trådar på länge. Mycket känslor. Skratt. Gråt. Rädsla.

Precis som det ska vara.
Hur många tror du skulle resa till USA och ta upp vapen på eget bevåg? Någon alls? Verkligen?
2021-01-20, 18:39
Medlem
Det var en trevlig ceremoni tyckte jag! Hade skaffat snacks och njöt av att se allt avlöpa utan några konstigheter.

Kan vi nu hoppas att de som varit övertygade att något i stil med det TS sade skulle ske nu kan släppa dessa teorier och gå vidare i livet?

Har TS för övrigt något mer att säga efter att Biden nu svurits in?
2021-01-20, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hnes1983
Det var en trevlig ceremoni tyckte jag! Hade skaffat snacks och njöt av att se allt avlöpa utan några konstigheter.

Kan vi nu hoppas att de som varit övertygade att något i stil med det TS sade skulle ske nu kan släppa dessa teorier och gå vidare i livet?

Har TS för övrigt något mer att säga efter att Biden nu svurits in?

Gillade den också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in