2021-02-01, 18:48
Medlem
Gavins-Friends avatar
Första avsnittet på nya säsongen

"
Senast redigerad av Gavins-Friend 2021-02-01 kl. 19:47.
Citera
2021-02-01, 20:09
Medlem
Gavins-Friends avatar
Jaha man fick 3p om man klarade sig över. Men ändå.
Citera
2021-02-01, 21:23
Medlem
hobokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Första avsnittet på nya säsongen

"
Citera
2021-02-01, 22:32
Medlem
BaronVonHelsings avatar
- Vad blir det om du läser ut den tolfte december med siffror?

- 1210

Citera
2021-02-01, 23:21
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
- Vad blir det om du läser ut den tolfte december med siffror?

- 1210

Jo deca är ju dock 10 och december var ju faktiskt den 10:e månaden i den romerska kalendern. Så långt tänkte nog dock knappast Unge utan det var bara någon form av hjärnsläpp.
Citera
2021-02-01, 23:23
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jo deca är ju dock 10 och december var ju faktiskt den 10:e månaden i den romerska kalendern. Så långt tänkte nog dock knappast Unge utan det var bara någon form av hjärnsläpp.
Jo det är lätt hänt, men det var lustigt att han fick det till ett tusental. Mycket ovanligt sätt att utläsa datum.
Citera
2021-02-02, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gagung
Finns det någon rabattkod till dplay ute nu? Brukar finnas typ 30 dagar gratis har jag för mig.

"Discoveryplus" tror jag det var, eller om det bara var "discovery", något av dem i alla fall.
Citera
2021-02-02, 16:54
Bannlyst
Unge kopplade på "savant mode" och rabblade kartbilder på löpande band, inte illa pinkat. Hanna och han kommer att bli svårslagna i UP.
Citera
2021-02-02, 17:12
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spenatkungen
Unge kopplade på "savant mode" och rabblade kartbilder på löpande band, inte illa pinkat. Hanna och han kommer att bli svårslagna i UP.
Jo för Unges del gäller det nog att känna sina ämnen. Vid rätt ämnen kan han nog ta storslam som igår men vid ”fel” ämne kan han lika gärna nolla. Det är ju dock bara att låta Hanna ta dessa. De är dock bara halvbra i de vanliga frågorna så de är lite beroende av att det kommer Under Pressure ämnen där man kan ta många poäng. Vissa är ju såpass svåra att lagen bara får 3-5 poäng medan andra sådana där man kan köra på i full speed och få 10-15 poäng.
Citera
2021-02-02, 17:39
Medlem
För en gångs skull ett UP-ämne är jag var bättre än deltagarna. Hellquist och Unge borde inte få vara på samma lag för de är alldeles för överlägsna. De måste vara säsongens storfavoriter.
Citera
2021-02-02, 20:35
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrbert2
För en gångs skull ett UP-ämne är jag var bättre än deltagarna. Hellquist och Unge borde inte få vara på samma lag för de är alldeles för överlägsna. De måste vara säsongens storfavoriter.
Blir intressant att se hur dom står sig mot Haag och Lundgren i längden. Hannas UP ensamt har ju räckt långt innan.
Citera
2021-02-02, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jo för Unges del gäller det nog att känna sina ämnen. Vid rätt ämnen kan han nog ta storslam som igår men vid ”fel” ämne kan han lika gärna nolla. Det är ju dock bara att låta Hanna ta dessa. De är dock bara halvbra i de vanliga frågorna så de är lite beroende av att det kommer Under Pressure ämnen där man kan ta många poäng. Vissa är ju såpass svåra att lagen bara får 3-5 poäng medan andra sådana där man kan köra på i full speed och få 10-15 poäng.

Dock är ju Erik Haag minst lika bra i UP som någon annan. Det är ju bara i finalen det är en klar fördel att ha två som är bra på UP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in