Flashback bygger pepparkakshus!
2020-10-09, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
VARNING TILL ALLA FÖLJARE AV PROGRAMMET: Tryck Inte På Spoilerknappen I Donjungs Inägg Som Publicerades Klockan 12:08 Fredag. Inlägget är Anmält.

Fortfarande kvar verkar det som.. Går inte snabbt inte.
Citera
2020-10-09, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Varför skriva detta nu? Du kunde ju ha skrivit "jag vet vilka som går till final" tryck på spoilern om ni vill veta.
Citat:
VARNING TILL ALLA FÖLJARE AV PROGRAMMET: Tryck Inte På Spoilerknappen I Donjungs Inägg Som Publicerades Klockan 12:08 Fredag. Inlägget är Anmält.
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Försent för min del men de har redan finalspelet inspelat och klart alltså?

Trist men du räddade spänningen för många av oss genom att reagera först av alla.

Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1

Jag gissar att det finns moderatorer som själva följer programmet och inte vill få spänningen förstörd genom att ta tag i detta. De får hitta någon som kan offra sig.
Senast redigerad av Ville815 2020-10-09 kl. 19:12.
Citera
2020-10-09, 20:02
Medlem
Rassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Varför skriva detta nu? Du kunde ju ha skrivit "jag vet vilka som går till final" tryck på spoilern om ni vill veta.

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Försent för min del men de har redan finalspelet inspelat och klart alltså?

Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1

Citat:
Trist men du räddade spänningen för många av oss genom att reagera först av alla.

Jag gissar att det finns moderatorer som själva följer programmet och inte vill få spänningen förstörd genom att ta tag i detta. De får hitta någon som kan offra sig.

Hej på er, vi har inte alltid möjlighet att agera på rapporterade inlägg omedelbums, men nu är spoiler-inlägget raderat. Med vänlig hälsning, Mod
Citera
2020-10-11, 22:14
Medlem
bfjs avatar
Är ingen Gardell-lover men han är förvånansvärt ödmjuk i Alla mot Alla tycker jag, borde stå upp lite mer mot Kakan dock, henne tål jag inte alls... Tålamod verkar hon inte heller ha, kunde de istället ta diskussionen sinsemellan borde de kunnat få ihop mer poäng.
Citera
2020-10-12, 00:26
Medlem
Crapmagics avatar
Coronaflaskan?

vad är Corona?
Citera
2020-10-12, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Är ingen Gardell-lover men han är förvånansvärt ödmjuk i Alla mot Alla tycker jag, borde stå upp lite mer mot Kakan dock, henne tål jag inte alls... Tålamod verkar hon inte heller ha, kunde de istället ta diskussionen sinsemellan borde de kunnat få ihop mer poäng.
Vad pratar du om? Det här har vi ju inte sett än. Kan du inte hålla tyst med förhandsinformation!
Citera
2020-10-12, 00:39
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrPacific
Vad pratar du om? Det här har vi ju inte sett än. Kan du inte hålla tyst med förhandsinformation!

Satt och såg det på dplay idag till middagen? Vet inte hur mycket spoiler det är att jag tyckte att gardell var ovanligt lugn.
Citera
2020-10-12, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPacific

Ja kan vi låta pratet handla om sånt som inte har tv-sänts ännu? Det blir skitkonstigt och jävligt irriterande annars.
Citera
2020-10-12, 01:52
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Ja han var ödmjukare än vad jag förväntade mig. Hoppade dock över andra avsnittet med dem. Klarar inte av den där jävla Kakan, hemsk människa.

Ang. Om sånt som inte sänts på gammal TV (vem fan kollar på sånt fortfarande?) så tycker jag man ska lägga i spoiler, alltså inte avslöja något ang. frågor och vilka som vinner. Men att säga att man tyckte nån var ödmjuk eller inte vilket är subjektivt är ju inte direkt en spoiler.
Senast redigerad av Gavins-Friend 2020-10-12 kl. 02:33.
Citera
2020-10-12, 22:19
Medlem
Citat:
Ja kan vi låta pratet handla om sånt som inte har tv-sänts ännu? Det blir skitkonstigt och jävligt irriterande annars.

Helt rätt! Tröttsamt med modääääärna digitalmänniskor som bingetittar i förväg på någon playtjänst och sedan skall diskutera detta i tråden en vecka i förväg... Har varit en plåga i denna tråd.

För böfvelen!
Citera
2020-10-12, 22:37
Moderator
Dr Kings avatar
Kakan som vanligt otroligt odräglig och kör över Jonas hela tiden. Man märker dock att Jonas mellan sitt flams och virrighet är ganska vass och Kakan skulle tjäna på att lyssna mer på honom. Det går ju dock totalt emot Kakans personlighet och kommer tyvärr aldrig att ske.
Citera
2020-10-13, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bud Fox
Helt rätt! Tröttsamt med modääääärna digitalmänniskor som bingetittar i förväg på någon playtjänst och sedan skall diskutera detta i tråden en vecka i förväg... Har varit en plåga i denna tråd.

För böfvelen!

Instämmer! Eftersom playtjänsten för förhandstitt kräver abonnemang är jag tacksam om vi slipper förhandssnacket!

Tycker Gardell att Micke T är het på riktigt eller vill han bara genera honom? Verkar i så fall ganska framgångsrikt.

Gillar för övrigt Micke T och tror de går långt i grupp 2 där konkurensen ser svag ut. Enda oprövade korter är väl nyhetsankarna från svt som blir kul att se. Hoppas på positiv överraskning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in