Flashback bygger pepparkakshus!
2020-10-13, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruFri

Gillar för övrigt Micke T och tror de går långt i grupp 2 där konkurensen ser svag ut. Enda oprövade korter är väl nyhetsankarna från svt som blir kul att se. Hoppas på positiv överraskning.

Jag tycker tvärtom att Grupp 2 är rena getingboet jämfört med grupp 1. Grupp 1 hade 2 helt värdelösa lag, grupp 2 verkar inte ha något.
Citera
2020-10-13, 23:34
Medlem
Idag var det Filip som var ute och seglade när han skulle överkursbriljera; det var inte i Winston-Salem som de ökända häxprocesserna ägde rum, utan i Salem i Massachusetts.
Citera
2020-10-14, 02:22
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bud Fox
Idag var det Filip som var ute och seglade när han skulle överkursbriljera; det var inte i Winston-Salem som de ökända häxprocesserna ägde rum, utan i Salem i Massachusetts.

Hoppas någon mailar dem såna rättelser.
Citera
2020-10-14, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Kakan som vanligt otroligt odräglig och kör över Jonas hela tiden. Man märker dock att Jonas mellan sitt flams och virrighet är ganska vass och Kakan skulle tjäna på att lyssna mer på honom. Det går ju dock totalt emot Kakans personlighet och kommer tyvärr aldrig att ske.
En flata och en bög vad hade du tänkt dig
Citera
2020-10-14, 02:49
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:

Som när han hävdade att ”Old Tjikko” är världens äldsta nu levande träd, men det är en trädklon. ”Methuselah” räknas som världens nu levande äldsta träd.

”Delar av rotsystemet har dock hela tiden överlevt och nya delar har vuxit fram medan gamla har dött. Inga "originaldelar" av trädet är alltså "vid liv", men det är genetiskt sett samma individ som den som växte där för 9 500 år sedan.”

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Methuselah_(tree)

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_oldest_trees

Deras research-team eller om de själva skriver frågor bör nog vara lite noggrannare.
Citera
2020-10-14, 08:51
Medlem
Svampspors avatar
Härligt att Josefin Johansson och Alexander Kronlund fick stryk i går. Josefin gick nog in och hoppades på en promenadseger med sina vinster i På spåret i bagaget. Om Anders Lundin kan fortsätta att vara fokuserad och tävlingsinriktad kan han och Karin Magnusson; som har bred allmänbildning gå riktigt långt i denna tävling
Citera
2020-10-14, 12:21
Medlem
Jag undrar varför de alltid hittar på saker som ska skrivits i deras Flashback-tråd, som de ska ha som störningsljud dvs. Varför fejka det?
Citera
2020-10-14, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Jag undrar varför de alltid hittar på saker som ska skrivits i deras Flashback-tråd, som de ska ha som störningsljud dvs. Varför fejka det?

Först var jag skeptisk till ditt inlägg eftersom det låter helt onödigt att hitta på flashbackinlägg då det finns så många riktiga som är underhållande/konstiga.

Men nu när jag letar i Anders Lundin-tråden efter de tre "citat" som användes så hittar jag bara två. Det sista med "Han är min frus frikort" existerar inte.
Senast redigerad av Ville815 2020-10-14 kl. 13:44.
Citera
2020-10-14, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
Först var jag skeptisk till ditt inlägg eftersom det låter helt onödigt att hitta på flashbackinlägg då det finns så många riktiga som är underhållande/konstiga.

Men nu när jag letar i Anders Lundin-tråden efter de tre "citat" som användes så hittar jag bara två. Det sista med "Han är min frus frikort" existerar inte.

Ja, endel existerar, andra verkar inte göra det. Tror jag kollat upp någon annan med förut.
Citera
2020-10-14, 16:32
Medlem
bill claytons avatar
Citat:

Han är ute och seglar konstant när han försöker sig på lite överkurs.

Jag vet inte hur många ggr jag har suttit och retat upp mig på hans misslyckade försök att briljera lite.
Citera
2020-10-14, 23:05
Medlem
Crapmagics avatar
Jonas svar "and the wings" är ju betydligt närmare än att svara "wings"

Eller sa Nike "The Wings"?
Senast redigerad av Crapmagic 2020-10-14 kl. 23:08.
Citera
2020-10-14, 23:05
Medlem
Nära att Kakan körde över Jonas ang Svarta Havet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in