Antar att det är Peter Magnussons partner Karin du menar. Håller med, aldrig sett en märkligare insats i ett frågeprogram. Har hon svarat på en enda fråga under alla de gånger de varit med? Janne Josefsson bjöd ju åtminstone på sig själv med sin okunskap, Karin verkar knappt vilja delta.
Den sämsta rekryteringen av Filips magkänsla sedan Linda & Fadde spekulerades kunna ha något humoristiskt att säga i Hundra Höjdare
Under preausure ska hon prompt inte göra....
Peter Magnusson kan inga svenska kändisar tydligen
Helt värdelösa frågor...att vi ska kunna vad olika saker heter på olika europeiska språk, gå vidare
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-10-28 kl. 22:43.
Grinigare frågesportdeltagare än Peter Magnusson får man leta efter. Verkar som han helst velat skylla allt på skånekärringen men själv är han ju lika dålig. Man ska vara en god förlorare inte en dålig en.
Fult av dom att ge Edwards lag en ledtråd med begravning,
jag vill minnas att Lars Gåre inte var begravnings-entreprenör just då!
Utan dom kallade det att han "körde bårbilen" varav jag funderar än idag
på skillnaderna snarare än lik-heter mellan bårbil & lik-bil
Edward Blom verkar vara så ur form att han blir svettig i pannan bara av att sitta upp i buren. Hans matfrossande gör att han får vara väldigt glad om han får uppleva sin 70-årsdag.
Varför är hon Karin med? Har knappt försökt svara på en enda fråga?
Jo det kan man verkligen undra. Hon har ju aldrig varit särskilt smart och det har inte blivit bättre av att hon nu är gaggig med en begynnande demens.
Edward Blom verkar vara så ur form att han blir svettig i pannan bara av att sitta upp i buren. Hans matfrossande gör att han får vara väldigt glad om han får uppleva sin 70-årsdag.
Ja det brukar sluta tidigare för män med sådan rondör och matvanor.
Vad är det för konstigt namn som Soldoktorns lagkamrat har, Doktorow. Är det taget för att matcha Soldoktorn?
Det förstår jag givetvis att det inte är, men udda sammanträffande i alla fall.
Att en läkare inte klarar Hippokrates (läkekonstens fader) är ju inget annat än en skandal. De står ju alla under Hippokrates ed. Det är ju värre än om en jurist inte skulle veta vem rättvisans gudinna är.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!