2021-02-11, 08:39
Medlem
John.Walkers avatar
Kvinnan brukar knulla med somaliern när henne egen man är på jobbet. Nu var somalien kåt och sket i att hennes man och barn var hemma.

Rätt vanligt att svenska kvinnor knullar med andra män när mannen i huset är och jobbar.
Citera
2021-02-11, 08:57
Bannlyst
Det är ju helt klart fel av honom att göra detta, men varför tänker ni inte på alla våldtäktsmän som våldtar kvinnor. Dem får nästan aldrig fängelse, och deras brott är mycket värre.
Citera
2021-02-11, 09:06
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Tycker man ändå borde ge han lite cred för att han lärt sig en hel fras!

Det kanske är den första frasen som dom får lära sig på SFI.
Citera
2021-02-11, 09:11
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Kvinnan brukar knulla med somaliern när henne egen man är på jobbet. Nu var somalien kåt och sket i att hennes man och barn var hemma.

Rätt vanligt att svenska kvinnor knullar med andra män när mannen i huset är och jobbar.
I ditt hem kanske.
Citera
2021-02-11, 09:28
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stonetoss
Kan det ha varit frugans älskare som kom förbi när maken inte hunnit åka till jobbet?
Känns lite talade att han säger "jag vill knulla".
Vanligtvis kommer somaliern förbi efter att maken kilat iväg till fabriken och spänner på henne på köksbordet.

Det är en av de första fraser på Svenska som de lär sig när de kommer till Sverige.

Bidrag, Försäkringskassan, Jag vill knulla är väl de fraser som de lär sig först. Förmodligen redan innan de passerar gränsen.

Märkligt att de hade dörren öppen dock. Bor man i ett sådant område så är nog låst dörr en av de viktigare sakerna i livet. Men kanske hade något av barnen varit ute och inte låst.

Somaliern hade väl kollat in fru och dotter och planerat detta besök under en tid innan han besökte dem.
Citera
2021-02-11, 09:29
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Eller hur, t.o.m i dum-Sverige måste det väl vara OK att misshandla våldtäktsmän som tagit sig in i hemmet.

Det får man faktiskt, men du får bara använda nödvändigt våld. Hemmet räknas som en "skyddad plats".
Citera
2021-02-11, 09:37
Medlem
HighwayDelights avatar
Jag undrar bara varför i helvete man har ytterdörren OLÅST, när man bor i ett sådant jävla slumområde? Tjäna pengar är ju ökänt.

Hade han klivit in i fel bo, hade det kunnat sluta i kompanistryk

Man har väl inte direkt alla hästar hemma om man utför liknande "dåd", speciellt när det skall antagas att vederbörande inte var påverkad, ok
Citera
2021-02-11, 09:38
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Eller hur, t.o.m i dum-Sverige måste det väl vara OK att misshandla våldtäktsmän som tagit sig in i hemmet.

Putativt nödvärn
Otroligt att han inte fått spö redan.
Citera
2021-02-11, 09:40
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker

Detta är ju bara så jävla dumt, det är ju inget fel på din åt helvete skeva fantasi iallafall
Citera
2021-02-11, 09:45
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milldue
Det är en av de första fraser på Svenska som de lär sig när de kommer till Sverige.

Bidrag, Försäkringskassan, Jag vill knulla är väl de fraser som de lär sig först. Förmodligen redan innan de passerar gränsen.

Märkligt att de hade dörren öppen dock. Bor man i ett sådant område så är nog låst dörr en av de viktigare sakerna i livet. Men kanske hade något av barnen varit ute och inte låst.

Somaliern hade väl kollat in fru och dotter och planerat detta besök under en tid innan han besökte dem.

Kanske hade negern gått och dragit i ytterdörrar och deras var den första som var olåst.
Negrer har inte så mycket slutledningsförmåga att de planerar så värst överdrivet, de gör vad som faller dem in och han ville bara visa kuken och vara obscen, och hade han haft gigantisk tur den morgonen kanske han faktiskt hade fått knulla. Därför som negrer och araber kan börja spontanrunka eller blotta sig lite var som helst och inför vem som helst.

Eller så är familjen godhetsapostlar och lever verkligen som de lär, i negerområde med olåst dörr.
Citera
2021-02-11, 10:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
När jag läste detta tog jag för givet att han måste ha varit ordentligt påverkad av droger/alkohol.
Men han var alltså helt nykter och drogfri

Förståndshandikappad kanske? Medel-IQ i Somalia ligger på 65-70, vilket i västvärlden klassas som förståndshandikappad.

Grejen är att det på riktigt kan vara ett problem, men det får inte ens spekuleras i av självklara skäl. Men är det verkligen rasistiskt? Jag hävdar inte att deras IQ är låg för att de just är ifrån Somalia. Biologiskt så är våra hjärnor likadana.

Jag hävdar att det är så för att Somalia i årtioenden plågats av inbördeskrig fattigdom och svält. Utbildning finns inte och landet har som jag förstår inget skriftspråk överhuvudtaget.

Hade vi fått diskutera detta hade kanske integration kunnat fungera lite bättre.
Senast redigerad av ArrigoSacchi 2021-02-11 kl. 11:21.
Citera
2021-02-11, 10:24
Medlem
Jack-Ryans avatar
Så kan det gå när vildarna släpps lösa i dårhuset Sverige. Utvisning känns ju helt rimligt för alla utom nämndemännen i tingsrätten. Skulle vara intressant att veta hur mycket invandrarrelaterade sexbrott kostar skattebetalarna per år och sedan ställa detta mot tex det antal sjuksköterskor man kunde anställa för de pengarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in