2021-02-18, 22:07
Medlem
Crapmagics avatar
Hellqvist har ett genomvidrigt skratt, mens F&F påstår att det skulle vara härligt.
Jobbig människa

Özz röstar vänster!
Citera
2021-02-18, 22:11
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mted
Malala har väl ändå inte blivit Person of the Year? Står ju t o m no.2 på bilden.
Skräll att en fråga/svar inte var rätt! Haha 5e säsongen och fortsätter vara fullt med slamkrypare och en del totala fel.

Fan vad de ska tjata om JFK. Var ju typ två frågor rörande honom i ett avsnitt i veckan. Babushka-kvinnan och Jackie O.

Trist en vecka med bara 2 avsnitt man orkar se. Missade man nåt när terroristälskar-buren var med?

Off topic: men någon som vet vid vilken idrottshändelse det är Linderborg säger "han sätter den!" Tänker på det varje gång jag ser honom men minns inte när det hände.
Citera
2021-02-18, 22:17
Medlem
Janne Josefsson är ju så skämmigt usel så man blir gråtfärdig. Verksam journalist sedan mitten på 70-talet och han klarar inte ens att Allende var president i Chile i början av 70-talet
Citera
2021-02-18, 22:17
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Kollar reprisen av måndagens avsnitt och fattar inte hur denna gamle man kunde få ta sig in i deras bur nu under coronatider....ingen social distansiering där inte...sjukt.
Citera
2021-02-18, 22:28
Medlem
mteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Off topic: men någon som vet vid vilken idrottshändelse det är Linderborg säger "han sätter den!" Tänker på det varje gång jag ser honom men minns inte när det hände.

Bör vara när Anders Svensson sätter frisparken mot Argentina i VM 2002.
Citera
2021-02-18, 23:11
Medlem
DoMMs avatar
Vad jag kan se har de inte schemalagt någon match mellan Gudrun/Özz och Janne/Cecilia, kan det bero på osämja dem emellan tro?
Citera
2021-02-18, 23:43
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoMM
Vad jag kan se har de inte schemalagt någon match mellan Gudrun/Özz och Janne/Cecilia, kan det bero på osämja dem emellan tro?
Dom schemalägger med kort varsel. Iaf som man redovisar. Klart att alla kommer mötas i gruppen!
Citera
2021-02-19, 11:28
Medlem
Nygammalts avatar
I den senaste säsongen tycker jag man ser vissa tydliga tecken på ett program på väg in i kaklet, eller ut i dyn. Frågorna har blivit mer forcerade, ibland märkligt fantasilösa och spretiga, och de tävlande paren ger sällan något nytt lyft. Snarare är det lite uttjatat med en del gäster och moment. Även om Filip och Fredrik försöker överraska och vara kreativa med nya par, nya frågemoment eller detta med powerplay, vilket faktiskt snarare känns desperat än fräscht och underhållande, så håller nog showen på att parkera sig själv.

Visst försöker Filip och Fredrik upprätthålla en hög energinivå, med skämt, intensitet och nya inslag, men de är trots allt inte så pass bra skådespelare att de lyckas övertyga mig om att de ens själva anser att programmet är lika intressant, stimulerande och givande som förr.
Citera
2021-02-19, 12:41
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Så var det. Tack!
Citera
2021-02-20, 08:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nygammalt
I den senaste säsongen tycker jag man ser vissa tydliga tecken på ett program på väg in i kaklet, eller ut i dyn. .

Tyvärr har du helt rätt, programmet börjar kännas avslaget. Men så är det, inget varar för evigt. Jag ger det två säsonger till, sen läggs det nog ner.
Citera
2021-02-20, 08:05
Bannlyst
Citat:

..för att senare tillägga: "Men det är inte rättvist".. Jävla skitkommentator, vem bryr sig om idrott är rättvist eller inte? Tur att Strömberg rättar honom och säger: "Det spelar ingen som helst roll!!"
Citera
2021-02-20, 09:00
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spenatkungen
Tyvärr har du helt rätt, programmet börjar kännas avslaget. Men så är det, inget varar för evigt. Jag ger det två säsonger till, sen läggs det nog ner.
Det blir ju också till slut väldigt begränsat med tillgången på deltagare att kunna ställa upp med i längden tror jag när dom kör så intensivt och omfattande. Möjligen om att det för bantas något för att kunna överleva på längre sikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in