Flashback bygger pepparkakshus!
2021-02-17, 22:46
Medlem
Crapmagics avatar
Kan inte Skördeman hålla snattran med sitt gapande, tänk er han och Idol-Alexander i samma bur

Ha ha vilken katastrof Skördeman var på Under Pressure
Senast redigerad av Crapmagic 2021-02-17 kl. 22:59.
Citera
2021-02-17, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Kan inte Skördeman hålla snattran med sitt gapande, tänk er han och Idol-Alexander i samma bur

Ingen som heter så är med dessvärre.
Citera
2021-02-17, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkurd
Özz schyman bratt i samma bur kan det bli vidrigare?? Pk jude teve. Slänger teven i väggen.

Ja, vilket skräckkabinett.
Citera
2021-02-18, 00:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Ingen som heter så är med dessvärre.
Jodå, jag ser den här mannen i honom https://www.google.com/search?client...UTF-8&oe=UTF-8
Citera
2021-02-18, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Det var ju å andra sidan bland de svåraste UPn, själv kunde jag Salo men ingen mer.
Citera
2021-02-18, 10:25
Bannlyst
Vad snygg Liv Mjönes var igår kväll

Özz såg dödssjuk ut.
Citera
2021-02-18, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joppes
Under alla säsonger har det alltid varit två frågor kvar när programmet är slut. Nu var det bara en fråga kvar.

Tänkte också på det, men kom också på varför. Anledningen är ju att de alltid har en frågerunda samt ett extra moment, t ex burtömning, järnridån, vittneskonfrontation etc i varje programdel innan det är dags för nästa paus. När extra momentet då blir powerplay-momentet, ja, då faller ju en frågekategori in under den delen.

Och vad gäller att kasta bort frågekategorier som inte används, så tror jag knappast att de gör det. Jag tror bara de byter namn på den o kör dem i ett annat program istället.
Citera
2021-02-18, 18:28
Medlem
Sanctuss avatar
Gustaf Hammarsten är så enerverande, humorbefriad och "naglar mot griffeltavla"-framkallande att Özz Nujjen framstod som charmerande. Inte illa, på sitt sätt.
Citera
2021-02-18, 18:40
Medlem
Citat:
Özz schyman bratt i samma bur kan det bli vidrigare?? Pk jude teve. Slänger teven i väggen.

Den som inte är lika förblindad av judehat som du verkar vara, utan bedömer deltagarnas kvalifikationer, kan annars konstatera att Özz hade avsevärt mycket bättre koll än Schyman. Hon verkar aldrig ha hört talas om Olaus Petri, och flaggorna på slutet hade hon noll koll på. Özz försökte även svara Turning Torso, men blev överkörd.
Citera
2021-02-18, 18:44
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache
Vad snygg Liv Mjönes var igår kväll

Özz såg dödssjuk ut.
Tyckte också Liv såg "hoppla hoppla" ut.

De flesta kändisar jag hört kört Hells week ser tämligen sjuka ut. Arge snickaren, Wahlgren, Robinson-Martin (han hette så va?). Acceptera: Man blir äldre! Om man har tur.

Tycker också det är dags att byta ut Josefsson & Cecilia. "Tiger teeth" o "Dalkalla" .

Köra musiken långsamt eller baklänges tycker även jag är kul. Dragkampen också.
Citera
2021-02-18, 19:58
Medlem
Kräks när jag ser özz ut svarting ur kungariket Sverige
Citera
2021-02-18, 21:11
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Kräks när jag ser özz ut svarting ur kungariket Sverige
Fan vad bra sagt, använde du båda hjärncellerna när du kom på det, eller räckte det med en?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in