2021-03-19, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bratider
Min fundering r vad som ska f Aktien att skjuta upp till ATH ?
Ska FSD klippen p YouTube inspirera flera ?
Nytt batteri nsta r ?
Bil fr 20K $ nsta r ?
Och vissa inbillar sig att Tesla ligger 5-10 r fre dom andra ?
Tror ni p fullaste allvar att Tesla dominerar nsta r p samma stt idag ?
P allvar,ni mste brja fundera p vilka jttar som str i k som samarbetar och takten gr fort framt fr varje dag ..

Tesla r s mycket mer n bara bilar och batterier, kolla p Youtube om deras framtidsplaner. Tesla kommer antagligen bli vrldens strsta fretag inom tech
Citera
2021-03-19, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto
Jag blankade tesla med X5 hvstng igr. Lg mycket plus p frmarknaden men ligger fortfarande plus nu, dock inte lika mycket. Jag r bekvm. Nu r det bara att invnta.

h? Frklara. Vad menar du?
Senast redigerad av Dristigheten 2021-03-19 kl. 21:38.
Citera
2021-03-19, 21:37
Medlem
nakamotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slippos
Du kan inte blanka med hvstng idiot, vet du ens vad blanka r fr ngot? Brjar faktiskt inse att majoriteten av de som handlar p brsen r totala idioter och inte vet ngonting om vad de hller p med...

h herre gud har du hrt talas om ett bear certifikat ngon gng?
Citera
2021-03-19, 21:41
Medlem
Citat:
h herre gud har du hrt talas om ett bear certifikat ngon gng?

S du blankade inte tesla.
Citera
2021-03-19, 21:41
Medlem
nakamotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dristigheten
h? Frklara. Vad menar du?
Jag tjnar pengar nr teslas aktie gr ner i vrde.
Citera
2021-03-19, 21:44
Medlem
Citat:
Jag tjnar pengar nr teslas aktie gr ner i vrde.

Fast du blankar inte tesla fr att du kper bear certs...
Citera
2021-03-19, 21:45
Medlem
nakamotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dristigheten
S du blankade inte tesla.
Vad skulle du kalla det d? Jag har en kort position med tesla som underliggande instrument. Hur kan du inte kalla det blanka. Ja,ja... typiskt musketeers sitter och besserweissrar p internet forum, tror att de ngon dag kommer kunna bli lika rik som sjlvaste elon snusk som startade sin karrir med att utnyttja den inhemska afrikanska befolkningen som slavar i familjens smaragdgruva.. Hell seger!
Citera
2021-03-19, 21:53
Medlem
Citat:
Vad skulle du kalla det d? Jag har en kort position med tesla som underliggande instrument. Hur kan du inte kalla det blanka. Ja,ja... typiskt musketeers sitter och besserweissrar p internet forum, tror att de ngon dag kommer kunna bli lika rik som sjlvaste elon snusk som startade sin karrir med att utnyttja den inhemska afrikanska befolkningen som slavar i familjens smaragdgruva.. Hell seger!

N, inte som Elon, men jag r rtt rik tack vare Elon.
Citera
2021-03-19, 22:03
Medlem
"Tesla r s mycket mer n bara bilar och batterier, kolla p Youtube om deras framtidsplaner. Tesla kommer antagligen bli vrldens strsta fretag inom tech ."

Framtidsplaner r ngot annat n vad man tjnar pengar p idag ? Vet du sjlv ngot av vart vinsten kommer ifrn i Tesla ?
Senast redigerad av bratider 2021-03-19 kl. 22:07.
Citera
2021-03-19, 22:34
Medlem
Citat:

Blanka r ngot helt annat, du kper bear certifikat...

Citat:
Ursprungligen postat av bratider
"Tesla r s mycket mer n bara bilar och batterier, kolla p Youtube om deras framtidsplaner. Tesla kommer antagligen bli vrldens strsta fretag inom tech ."

Framtidsplaner r ngot annat n vad man tjnar pengar p idag ? Vet du sjlv ngot av vart vinsten kommer ifrn i Tesla ?

Spelar ingen roll om tesla gr vinst eller inte - det kommer alltid finnas stora monster investerare fr teslas projekt och drav kommer aktien g upp.
Citera
2021-03-19, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Du frstr uppenbarligen fortfarande inte. P den hr tiden s skickades aktieordrarna till en ntmklare som i sin tur lade ordern t dig. Idag har vi automatiserade orderflden som hanterar orderlggningen ven om ett ftal fysiska mklare fortfarande finns kvar.

Det skickas till en mklare nu ocks, vilket gme krisen gjorde oss pminda om. Men det spelar mindre roll, fr din del s gr affren igenom direkt genom att ett enkel knapptryck bde d som nu, absolut ingen strre skillnad. Jag kpte aktier d p avanza, s mig kan du inte lura. Det handlar inte om frst, det handlar om att du har fel helt enkelt.
Citera
2021-03-19, 23:29
Medlem
bokskog54s avatar
Enligt teknisk analys mste aktien ta en paus innan eventuell fortsatt uppgng!

https://finance.yahoo.com/video/gett...171230741.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in