Citat:
Ursprungligen postat av
Hs187
Folk vill gärna betala, därav mig men poängen är att jag vill ha mina gamla inlägg RADERADE när flashback servrar ligger i vänsterborgens Sverige.
Vad hindar en vänsteråklagare med ett domstolsbeslut gör en polisrazzia på serverhallen där flashback ligger och outrar er allihop?
Lejonparten vill inte gärna betala - det är annonserna själva, och Admins återkommande motivering kring detsamma, ett bevis på.
Ingenting hindrar en politruk backad av en djup stat någonting? Oavsett - det är alltid slutanvändarens ansvar att informera sig och beskydda sitt eget väl nog för det ämne denne avser att behandla. Om ämnet eller inlägget bryter mot lagen så förstår jag inte hur man kan frånse ett sådant grundläggande behov, det borde vara ren överlevnadsinstinkt så som du just beskrev situationen. Flashback skulle lika gärna kunna db-dumpas av en understimulerad fjårtis som snubblat på en 0d, och du hade då snart funnit dig i en liknande situation - oavsett statens [med underhuggares] skick.
Du har istället från start valt att förlita dig på att FB inte sparar nog med data för att identifiera dig, och där har inget förändrats från FBs håll.
En klen tröst; Med få undantag skyddar dock preskriptionstider dina försenade insikter om eventuella lagöverträdelser i textform.