• 1
  • 2
2021-05-11, 00:45
Medlem
Har aptit som en kossa. Kan frossa och det spelar ej roll vad jag äter. Äter enorma mängder ändå. Dåligt för hälsa och plånbok. Finns det piller eller mat som förtränger hunger?
Citera
2021-05-11, 00:50
Medlem
darebuilders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Har aptit som en kossa. Kan frossa och det spelar ej roll vad jag äter. Äter enorma mängder ändå. Dåligt för hälsa och plånbok. Finns det piller eller mat som förtränger hunger?

Är du överviktig? om inte amfetaminet är intressant så bör du göra en bypass isåfall för att bli av med ditt problem.

mvh dare
Citera
2021-05-11, 01:15
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Pundare ovan.

Jag vet exakt vad du menar. Jag har testat det mesta inom fettförbränning men det enda samt mest effektiva är en ren diet.

Mitt tips till dig är att kasta allt skit som du har hemma. Godis, kakor, glass mm.

Ät mer grönsaker än kolhydrater så kommer det att funka. Tro inte att det kommer att vända på det efter 1 dag eller 2, du får ge det 1 vecka tills du kommer in i spåret sedan gäller det bara att kämpa. Jag själv är en sån riktig typ som överdriver. Jag äter inte en bit av kakan utan, jag ska äta hela kakan samt en massa på lägg osv. Jag brukade dricka 1 liter mjölk och en massa kakor samt glass efteråt som standard på kvälllen innan läggdags 😂

Jag själv är inne på min andra månad och jag kör periodisk fasta. Jag kan inte säga att jag har skjutit undan alla sötsaker men jag har blivit bättre på den fronten.
Citera
2021-05-11, 01:21
Medlem
Citat:
Melo ska va väldigt effektivt mot suget och hungern enligt visa.
Citera
2021-05-11, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Melo ska va väldigt effektivt mot suget och hungern enligt visa.
Melo är vad exakt?
Citera
2021-05-11, 01:39
Medlem
Citat:

Sluta skåpäta och lägga av med socker.
Citera
2021-05-11, 01:44
Medlem
charonyipmans avatar
Citat:
Melo är vad exakt?

Barnspråk för mellanmål. Förstår inte varför stockholmare känner sig manade att prata som treåringar ibland.
Citera
2021-05-11, 01:48
Moderator
Maviels avatar
Är det enbart hunger och frossa eller sötsug oxå? Krom är effektivt mot sötsug.
Citera
2021-05-11, 01:52
Medlem
Jag har tränat på gym i många år och har haft en vana att äta var fjärde timma, tack vare covid har jag inte tränat på gymmet på 14 månader men vanan att äta var fjärde timme har varit svår att bli av med, kroppen har varit fullständigt inställd på att få mat var fjärde timme och jag har fått blodsocker ras om jag inte tryckt i mig mat. Detta har jag nu successivt kommit ifrån med hjälp av kaffe , så fort jag har känt minsta hungerkänsla har jag tagit en kopp kaffe, det har konstigt nog hjälp även mot blodsocker ras, nu är det inga problem att inte äta på 6timmar.
Citera
2021-05-11, 01:56
Medlem
Goldwitchs avatar
Citat:

Testa att fasta länge.
Citera
2021-05-11, 01:57
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:

Om du kan tänka dig att äta tonfisk, skulle jag rekommendera den i olja. Det fyller upp bra och håller dig mätt länge.
Citera
2021-05-11, 04:56
Medlem
kaffepirats avatar
finns en del anledningar vf du har aptit som en kossa

1. för mycket sockerfria produkter.
2. äter för dåligt och för sällan
3. för lite vitaminer
4. gravid
5. sjukdom
6. väger 150kg för mycket
7. tränar mycket och får inte tillräckligt med näring.
8. stress äter så du blir mätt för fort och därmed blir hungrig fort.
9. äter för att du har tråkigt.
10. läst för mycket modetidningar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här