2021-05-13, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
TH kjente hverken til skilsmisse eller hadde hrt om Monero tidligere.

Skal man tro dette? Nei, TH vet sikkert hva han har gjort.
Citera
2021-05-13, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
kan tenkes ru ble bedt om lage et eksempel p et kidnappingsoppsett som th har arbeidet videre med og benyttet i planleggingen. Det er dog en del annen informasjon som tilsier at th har ftt mer hjelp enn dette

Siden man vil drepe kona din fordi hun nsket skilsmisse og fordi hun kunne f noen hundre millioner kroner, blir personen ansett som litt psykisk syk. Man er ikke veldig sunn i tankene hvis man sier det ....
Citera
2021-05-13, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
ja och med lgnerna i allmnhet s r vi inne p det andra som betyder mer i fallet mot honom

Han ljuger s att han tror sig sjlv till sist.
Citera
2021-05-13, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Du har ikke et poeng. Asperger er ikke et skjellsord.

Asperger er en psykisk sykdom
Citera
2021-05-13, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det er ingen her som har fastsltt at TH er psykopat selv om det kan se ut for at det er tilfelle.

Men han er fortsatt litt psykisk syk fordi han nsket drepe kona fordi hun nsket en skilsmisse og fordi hun kunne f noen hundre millioner kroner.

Synes du det er riktig gjre det?
Citera
2021-05-13, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
kranglet de om hvilken lampe som passet best.

Hehe, det var bare du og Formann som forstod den....
Citera
2021-05-13, 12:22
Medlem
Nye artikkler

Politiet var livredde for lekkasjer tipset selv VG om forsvinningen.

Det ble sltt full alarm hos politiet da VG ringte telefonen til Anne-Elisabeth Hagen kort tid etter forsvinningen. Men det hele viste seg vre en misforstelse.

https://www.tv2.no/a/13984210

Plutselig endret kryptomannen
forklaring.

I flere avhr hevdet kryptomannen at samtalene med Tom Hagen (71) aldri handlet om kryptovalutaen monero. Men etter flere uker kom mannen med nye opplysninger til politiet

https://www.tv2.no/a/13975278

.
Citera
2021-05-13, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Siden man vil drepe kona din fordi hun nsket skilsmisse og fordi hun kunne f noen hundre millioner kroner, blir personen ansett som litt psykisk syk. Man er ikke veldig sunn i tankene hvis man sier det ....

"drepa kona din", er ikke ulikt "din kona" i trusselbrevet. Jeg insinuerer selvsagt ikke at du har noe med saken gjre, men jeg tror du bruker Google translate. Og jeg tror trusselbrevet kan ha blitt kjrt gjennom Google, kanskje flere ganger.
Jeg tror det blir vanskelig konkludere med at brevskriveren har norsk opphav. Og dess flere ekspertuttalelser, jo flere motstridende konklusjoner. Komplett forrvirring. Det kan ha vrt en tabbe offentliggjre trusselbrevet. Politiet burde ha nyd seg med referere innholdet i brevet. Og alle disse ekspertene som har vrt ute i media, siste eksempel er Sylfes* Lomhe*m, kan de vre ekspertvitner i en eventuell rettssak?
Sistnevnte har en hy stjerne, og vitnet i Bert*eussen-saken
Citera
2021-05-13, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
"drepa kona din", er ikke ulikt "din kona" i trusselbrevet. Jeg insinuerer selvsagt ikke at du har noe med saken gjre, men jeg tror du bruker Google translate. Og jeg tror trusselbrevet kan ha blitt kjrt gjennom Google, kanskje flere ganger.
Jeg tror det blir vanskelig konkludere med at brevskriveren har norsk opphav. Og dess flere ekspertuttalelser, jo flere motstridende konklusjoner. Komplett forrvirring. Det kan ha vrt en tabbe offentliggjre trusselbrevet. Politiet burde ha nyd seg med referere innholdet i brevet. Og alle disse ekspertene som har vrt ute i media, siste eksempel er Sylfes* Lomhe*m, kan de vre ekspertvitner i en eventuell rettssak?
Sistnevnte har en hy stjerne, og vitnet i Bert*eussen-saken

Jeg er ikke Norsk. Jeg er Svensk. Og jeg har kunnskap om psykiske lidelser, s derfor uttaler jeg meg.
Senast redigerad av Braskamin58 2021-05-13 kl. 12:32.
Citera
2021-05-13, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony

N var jeg litt ekstra hard med deg fordi du har en hyere kapasitet enn de aller fleste som fortsatt tror p et TH/RU komplott.

Citat:
TH kjente hverken til skilsmisse eller hadde hrt om Monero tidligere.

Spent p (bort)forklaringen angende dette.
Senast redigerad av Jgg717 2021-05-13 kl. 12:32.
Citera
2021-05-13, 12:44
Medlem
Citat:
Kryptomannen husket ikke hvem av dem som frst tok det opp, men han skal ha sagt at TH viste stor interesse for nettopp denne typen kryptovaluta.

I boken kommer det ogs frem at mannen i 30-rene derfor valgte sjekke litt rundt monero.

Han skal senere ha fortalt TH at monero er en kjeltringvaluta som er brukt i forbindelse med kidnappinger i utlandet
https://www.tv2.no/nyheter/13975278/

Jaha, og hvilken kidnappinger er det ? Eller er dette bare noe RU finner p ? I s fall, hvorfor gjr han det ?

Ikke rart TH nevnte RU, dagen etter kidnappingen. Og ikke rart RU endret profilbildet samme dag som kidnappingen fant sted.

At RU har noe med saken gjre er vel hevet over en hver tvil n.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-05-13 kl. 13:00.
Citera
2021-05-13, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Jeg er ikke Norsk. Jeg er Svensk.

Jeg vet det. Poenget er at det er lett se at du bruker Google translate, p samme mte som nr notteliten oversetter til svensk. Det er sm feil, nyanser som kanskje ikke registreres av en vanlig bruker. Men jeg har lest svenske medier i mange r. Da er det enkelt se sm feil. Og jeg er sikker p at dette ogs gjelder trusselbrevet, men at det er krydret med enkelte norske uttrykk. Da brevet ble kjent, tenkte jeg det var skrevet av noen med "jugge"-opprinnelse, som har oppholdt seg i Norge.
Jeg er veldig usikker. Det tar uansett ikke lang tid skrive et slikt brev, hvis det for eksempel har vrt et uaktsomt drap. Kryptokonti kan ha vrt rigget lang tid i forveien, uten tanke p en planlagt kidnapping.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in