Citat:
Ursprungligen postat av
Karamellis
Du synes ikke det som er til fordel for TH fr noen plass i trden?
N har vel du og en del andre litt fler lpemeter med innlegg her i trden enn mine f innlegg. I motsetning til enkelte har jeg ikke som heldgnsjobb produsere innlegg her, s klart det m plukkes kirsebr
Fra boka var det indisierekka som ble lagt frem jeg fant interessant, i tillegg til nyheter som ikke har kommet frem tidligere. Feks teologistudiet og baderomshendelsen.
Ved vise til hvilke kapitler i boka de er fra, er alle velkomne til lese hva forfatteren evt skriver
Jeg har ikke lest boken enn, men en bruker nevner at det kommer frem ting som taler bde for og mot TH.
Jeg tar forbehold om at jeg kan ha oversett noe, men hittil har vi vel blitt kjent med det som kun taler for at TH er skyldig?
Det trekkes frem at TH er uklar i avhr, husker feil osv.
Uavhengig om TH er skyldig eller ikke, har han vrt, og er fortsatt , utsatt for et umenneskelig press.
Jeg beklager at jeg tidligere antydet at TH kunne ha Aspergers syndrom. Det var en forhastet antakelse fra min side.
Han er sannsynligvis traumatisert. Vedvarende uro, angst og svnvansker, pvirker konsentrasjon og hukommelse. Dette er godt kjent fra forskning. Et voldtektssoffer kan slite med dette i flere r etter hendelsen.
Er han uskyldig, m det fortone seg som et mareritt i vken tilstand.