Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-03, 14:52
Medlem
Hej
Gör en tråd här för att jag kände att det är dags att rabbla upp alla sellouts vi har här i Sverige.
Tänkte kolla om ni kan några och kanske sett något tecken på att dem är i onda kretsen.

Jag kan börja.

1cuz. Från orten till att ha tjejkläder på sig. Varit på tv rutan. Peace tecken med händerna han alltid gör. Någon dyrka djävulen betydelse har det garanterat. Ni vet säkert mer

Macky. Gör också det där peace tecknet hela tiden. Är man nästan på topp i sverige på spotifylistan så måste man ha sålt sin själ eller hur?

Einar. Garanterat. Tror han är annan nivå i frimurar kretsen så han behöver inte pusha pride agendan som 1cuz. Hans mamma känner väll Mikael Persbrant? Ond jävel. Macky dock? Han är inte på einars nivå men har inte tjej kläder på sig likt einar. Kanske något annat han har gör. Möjligen rövkörd. Ser väldigt homo ut med sitt långa hår och vwrkar älska ha det långt vad vet jag.

Greta Thunberg. Definitivt behöver inte ens förklara. Föräldrarna sålde henne.

Jan Emmanuel. Lagt märke att han gör som många politiker gör till exempel, man sätter ihop händerna och formar wn pyramid. Tysklands president gör det hela tiden till exempel, tydligt exempel.

Finns så många som helst.
Alla läkarna, proffesorerna man ser på tv är alla med. Alla vd, chefer på stora bolag, allihoppa min stora fråga är bara..

Vad tror ni alla dem här gör bakom kulliserna? Skriver dem ett blodskontrakt som i Usa, blir klonade, går på perversa onda fester där dem har sex med varandra, ritualer, offrar osv?

Seriös tråd mods ta inte bort
Senast redigerad av PatricTheRider 2021-08-03 kl. 14:54. Anledning: Felstavningg
Citera
2021-08-03, 15:04
Medlem
farbrorstuarts avatar
Alla högt uppsatta , rika samt dom som har en högposition inom rättsväsendet , läkare (som du säger) advokater etc! Finns många undergrupper inom det med! Läskiga saker!
Citera
2021-08-03, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbrorstuart
Alla högt uppsatta , rika samt dom som har en högposition inom rättsväsendet , läkare (som du säger) advokater etc! Finns många undergrupper inom det med! Läskiga saker!

Ja verkligen, alla dem skjuka typer. Min stora fråga är vad dem gör bakom kulliserna liksom tror du? Det jag skrev i slutet på min text, blodskontrakt, offrar folk, ritualer etc.

Så är det i usa garanterat i hollywood etc etc. Men det är svårt att se att det händer samma sjuka här i lilla Sverige liksom. Det känns omöjligt och inte troligt, vet inte liksom vad jag ska tro
Citera
2021-08-03, 15:37
Medlem
Jag tror inte några rappare är med i Frimureriet, men deras managers och skivbolagsdirektörer kan ju vara det. Att man gör ett tecken med handen behöver inte nödvändigtvis betyda att man tillhör ett visst brödraskap. Man kanske bara tycker det ser häftigt ut eller vill göra sig intressant.

Att Greta Thunberg skulle vara medlem är inte troligt då svenska frimurarorden är för män endast.

De har vissa ritualer för sig när de skall avancera i graderna. Exakt vad man gör är hemligt, men det är symboliskt. Det handlar inte om barnamord eller något i den stilen.

Frimurarna träffas och pratar, spelar spel och så vidare. De bedriver en viss välgörenhet. Sedan hjälper de varandra på olika sätt. De flesta är inflytelserika och förmögna så de kan ju naturligtvis vara en maktfaktor i samhället om de samarbetar mot ett gemensamt mål.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Svenska_Frimurare_Orden
Citera
2021-08-03, 16:13
Medlem
Flor-Idas avatar
De tre som är högst rankade i Sverige är Kungen, Wallenberg och Carl Bildt.

En bra regel att följa är att se när Bildt uttalar sig. Sanningen, och det som är bäst för Sverige och världen ,är alltid det motsatta.

(Det framkom i samband med Clintonläckan ett Mail där Soros hyllade just Bildt samt finska Ahtisaari, som sina grabbar i Norden.)

Att några småpåvar som rappare (svenska) och liknande skulle vara med, är skrattretande. De är utbytbara underhuggare som gör Topparnas arbete. I gengäld får de rikedom och hyllning i pressen. Samma sak i hela världen. Har du inte ”rätt värdegrund”, dvs den som Illuminati förespråkar, kan du glömma allt vad mediahyllningar och rikedomar heter.

Greta T är en nyttig idiot, som de använder, och hon belönas på ovan nämnda sätt.

Ni som är gamla nog minns att Wallenbergarna gärna pratade om att ”verka utan att synas”. Numera vet vi vad det betyder mer konkret.

Vad frimureriet går ut på inom de två högsta graderna, är ren djävulsdyrkan. Deras ritualer handlar mycket om att t.ex. begravas levande i en kista ett par timmar, för att på så sätt visa sin tillit till övriga medlemmar. Även att dricka blod, och andra djävulsritualer ingår. Det finns folk som har berättat, men blir av media (såklart!) klassade som foliehattar. Det är svårt för oss vanliga dödliga att ta in vilka grymheter dessa begår, för makt och pengar.

PS. Ska tilläggas att de i de lägre graderna 1-31/32 aldrig har en aning om vad de i toppen sysslar med.
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-08-03 kl. 16:32.
Citera
2021-08-03, 16:25
Medlem
Honeyflys avatar
Hasse Aro, Lasse Berghagen för att nämna några.
Citera
2021-08-03, 18:01
Medlem
Ni är roliga, alla som är kända a kändisar är mer eller mindre i princip sålda till illuminati och freemasons. Folk som säger annat är borta.
Citera
2021-08-03, 18:30
Medlem
Alla vet att det ingår som kändis att skriva kontrakt med illuminati.
Citera
2021-08-03, 18:35
Medlem
Jimmie Åkesson
Tyvärr har SD raderat reklamfilmen som har några år på nacken nu med Jimmie när han gör frimurarsymboler till höger och vänster genom hela reklamfilmen
Citera
2021-08-03, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Jimmie Åkesson
Tyvärr har SD raderat reklamfilmen som har några år på nacken nu med Jimmie när han gör frimurarsymboler till höger och vänster genom hela reklamfilmen

Om nu det va något negativt som skulle outa någon som frimurare så skulle man väl för i helvete inte göra just de tecknen på video ditt dumma spån.
Citera
2021-08-03, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elac
Om nu det va något negativt som skulle outa någon som frimurare så skulle man väl för i helvete inte göra just de tecknen på video ditt dumma spån.

Vad svamlar du om?
Jag beskrev bara en reklamfilm som SD och Jimmie Åkesson gjorde gissningsvis runt 2012-2014.

Edit:
I filmen är det en fet bankir som sitter vid sitt skrivbord, hela reklamfilmen utspelar sig i bankirens kontor. vad budskapet är minns jag inte men Åkesson gör tydliga frimurarsymboler genom hela filmen. Ändrar min tidsgissning till 2011-2012
Senast redigerad av eyecreate 2021-08-03 kl. 19:41.
Citera
2021-08-03, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Vad svamlar du om?
Jag beskrev bara en reklamfilm som SD och Jimmie Åkesson gjorde gissningsvis runt 2012-2014.

Ja precis. Och din sjuka hjärna fabricerade fram något som inte existerade i den filmen.
Lite som när alla psyksjuka jagade handsymboler i diverse framträdanden på youtube eller diverse tv. Det visade sig vara en lek där om man tittade på handen som gjorde tecknet fick man ta emot en smäll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in