Citat:
Ursprungligen postat av
at0m3n
Judarna styr inte världen min vän tro inte på dessa människor som uttalar sig på det viset.
Att dom har höga positioner det har dom haft historien igenom men dom styr inte världen.
Och ja håller med dig vi har en del små rasister som i stundens känslor väljer att yttra sig för att sedan snabbt beklaga sig jag är faktiskt förvånad att Morgan backa polismannen men tror han främst gjort så pga hans arbete, jävligt tveksamt att Mogge hade haft nåt hat emot Judar haha han är inte en sådan person han är en hygglig man enligt mig men lite bättre politik hade jag velat ha helt klart ifrån S.
Nej det gör jag inte heller. Oroa dig inte!
Dessutom är jag påläst lite mer om judendomen och tycker att deras tillhörighet är fascinerande. Tror faktiskt att dom flesta i mellanöstern kopierar ifrån dom här, nästan rakt av. Men det är ingenting dom skulle vilja liknas vid..
Hur fan kan du vara förvånad över något som Morgan (lill grisen) gör? Nöff nöff, idioten är en riktig jävla gris pitt..
Blotta åsynen av honom gör att man känner sig äcklig. Någon borde ha avlivat han. Dränkt han någonstans i norrbotten och slängt ut kroppen över gränsen.