2021-08-08, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Holmfast
Du är en sådan som ständigt blir utnyttjad för att de säger åt dig vad som är rätt och sedan följer du det medan de ignorerar dig. Läste du inte mina länkar förresten? Den judiska gruppens ledarskap har sponsrat invandringen, de är orsaken till att du får ha Nadim här.

Du stödjer SD som inte kommer att skicka hem honom, vadå är du en sådan som tror att Jimmie kommer skicka hem Nadim i framtiden eller?

Mig veterligen så bestämmer inte judarna över vad som är svenskt och typiskt sverige. Det är jag själv som svensk som gör det, o därför så kommer Nadim o få åka raka vägen hem till slut.

Han är en liten smygnazi, och det är Morgan med. O såna har inget o göra här hemma i Sverige.

Jag drar ut lille Nadim i nackhåret utan o tycka det minsta synd om han. O eftersom du sitter fast som en blåsfisk runt kulorna på han, så följer du efter utav bara farten ska du se.
Senast redigerad av Stadskanten 2021-08-08 kl. 22:53.
Citera
2021-08-08, 22:55
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Vad är det med mitt nick och avatar du inte förstår min vän?

HMF = skriva antisemitiska hatinlägg.
Han verkar ej förstå eller så kanske han väljer att inte förstå..Skillnad.
Alla ska leva fria i ett Demokratiskt samhälle det bor ca 2 miljoner araber i Israel.
Så snälla var istället vänner än att kalla varandra för diverse olika saker och ting.
Citera
2021-08-08, 22:58
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stadskanten
Mig veterligen så bestämmer inte judarna över vad som är svenskt och typiskt sverige. Det är jag själv som svensk som gör det, o därför så kommer Nadim o få åka raka vägen hem till slut.

Han är en liten smygnazi, och det är Morgan med. O såna har inget o göra här hemma i Sverige.

Jag drar ut lille Nadim i nackhåret utan o tycka det minsta synd om han. O eftersom du sitter fast som en blåsfisk runt kulorna på han, så följer du efter utav bara farten ska du se.
Judarna styr inte världen min vän tro inte på dessa människor som uttalar sig på det viset.
Att dom har höga positioner det har dom haft historien igenom men dom styr inte världen.
Och ja håller med dig vi har en del små rasister som i stundens känslor väljer att yttra sig för att sedan snabbt beklaga sig jag är faktiskt förvånad att Morgan backa polismannen men tror han främst gjort så pga hans arbete, jävligt tveksamt att Mogge hade haft nåt hat emot Judar haha han är inte en sådan person han är en hygglig man enligt mig men lite bättre politik hade jag velat ha helt klart ifrån S.
Citera
2021-08-08, 22:59
Medlem
Sladdarens avatar
PK vänstersamhället har skapat denna accepterade ideologi och sjuka nedtryckarkultur emot oss svenska kulturen och nationalister i olika grader inkl öppet förtryck emot rivaliteter som judar. Det är därför denna arab-polisman kan babbla och spotta på utan nån form av konsekvenser ifrån Sossarna vänsterns tycke och dess styren.

Men andra politiska opponenter accepterar det inte (och det är ju bra minst sagt) för annars skulle hela samhällsapparaten havererat för länge sen om inget bromsas upp i olika galna uppsåt i sossarnas galna berzerk upplopps politik som oftast fastnar med beslut där det inte går att backa bandet och sen blir det en sjuk ideologi. Men tof så får de mothugg som gör att de måste avslå sitt agerande och tillsvidare

Jag begriper inte att de sossarna väljer att importera in invällare i landet får betee sig hur som helst och få tillgång till vad som helst, utan tillräckliga kvalifikationer. Problemet är att direkt du kliver i land i sverige är du mer än svensk.. enligt sossarna
Citera
2021-08-08, 23:00
Medlem
Citat:

Får bli kvällens sista inlägg.

Här är judinnan Ingrid Lomfors och berättar för eliten i Sverige vad som är svenskt, jag tror de lyssnar mer på henne än vad de gör med ditt raljerande.

https://www.youtube.com/watch?v=eajx2iUWlFQ

Nadim kommer att vara kvar här i Sverige och han kommer att få stanna kvar på sin post för de är starkare än er, för de vet om att sådana som du bara drömmer, och kommer göra det moraliska rätta och sitta fint ned i soffan och rösta på SD och raljera.
Senast redigerad av Holmfast 2021-08-08 kl. 23:02. Anledning: Glömde posta länk.
Citera
2021-08-08, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Judarna styr inte världen min vän tro inte på dessa människor som uttalar sig på det viset.
Att dom har höga positioner det har dom haft historien igenom men dom styr inte världen.
Och ja håller med dig vi har en del små rasister som i stundens känslor väljer att yttra sig för att sedan snabbt beklaga sig jag är faktiskt förvånad att Morgan backa polismannen men tror han främst gjort så pga hans arbete, jävligt tveksamt att Mogge hade haft nåt hat emot Judar haha han är inte en sådan person han är en hygglig man enligt mig men lite bättre politik hade jag velat ha helt klart ifrån S.

Nej det gör jag inte heller. Oroa dig inte!

Dessutom är jag påläst lite mer om judendomen och tycker att deras tillhörighet är fascinerande. Tror faktiskt att dom flesta i mellanöstern kopierar ifrån dom här, nästan rakt av. Men det är ingenting dom skulle vilja liknas vid..

Hur fan kan du vara förvånad över något som Morgan (lill grisen) gör? Nöff nöff, idioten är en riktig jävla gris pitt..
Blotta åsynen av honom gör att man känner sig äcklig. Någon borde ha avlivat han. Dränkt han någonstans i norrbotten och slängt ut kroppen över gränsen.
Citera
2021-08-08, 23:07
Bannlyst
Citat:
Nadim kommer att vara kvar här i Sverige och han kommer att få stanna kvar på sin post för de är starkare än er, för de vet om att sådana som du bara drömmer, och kommer göra det moraliska rätta och sitta fint ned i soffan och rösta på SD och raljera.

Nadim kommer bli förvånad då han aldrig någonsin har fått möta mig förr. Han trodde han var king, men alla vet att han är en liten bitch.

Natti natti.
Citera
2021-08-08, 23:08
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Såklart måste en polis få ha politiska åsikter. Däremot, bär man uniform, så får man lägga dom åt sidan så länge. I tjänst är man opolitisk.

Sossarna kunde inte bry sig mindre vad denna polis yttrar inkl hur han arbetar i tjänst. Tänk er 10 till poliser som denna arab. Tröga sossar har ingen som helst förebyggande insats och värvar shariapoliser och islampoliser som måste gå en avskalad lekskola polisutbildning för att bli poliser. Hela poliskåren är ett skämt pga av sossarna

Så vitt jag vet får man inte det. Många program på youtube och andra mediakanaler stängs ner.
Tex så kan du ju inte se swebbtv på youtube men på en egen kanal
Citera
2021-08-08, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Han verkar ej förstå eller så kanske han väljer att inte förstå..Skillnad.
Alla ska leva fria i ett Demokratiskt samhälle det bor ca 2 miljoner araber i Israel.
Så snälla var istället vänner än att kalla varandra för diverse olika saker och ting.

Det är bara han som kallar andra för saker och ting.

Vi andra anser att det är olämpligt som statlig tjänsteman att bära på så mycket hat och vrede och inte kan uttrycka sig bättre än att skriva om att suga inavlade hästpenisar.
Citera
2021-08-08, 23:17
Medlem
Citat:
Du är en sådan som ständigt blir utnyttjad för att de säger åt dig vad som är rätt och sedan följer du det medan de ignorerar dig. Läste du inte mina länkar förresten? Den judiska gruppens ledarskap har sponsrat invandringen, de är orsaken till att du får ha Nadim här.

Du stödjer SD som inte kommer att skicka hem honom, vadå är du en sådan som tror att Jimmie kommer skicka hem Nadim i framtiden eller?

DrMurdoch är nazist och du jämrar dig över Nadims hat mot Israel.

HMF är en lag som reglerar att man inte får missakta mot grupper, och man får lov att skriva antisemitiska hatinlägg enligt den så länge man gör det med stil.

Men varken någon av er tre har kunnat förtydliga varför det är antisemitism att hata Israel och i så fall varför det är fel. Är man anti-ryss om man hatar Ryssland? Är man anti-mexikan om man hatar Mexiko? Finns det inte länder som ni hatar i världen? Och ska ni då dömas för att ni gör det?

Min avatar och nickname är satir.
Förstår att det flyger över ditt huvud.

Är emot antisemitism.
Är emot rasism.

Du har helt missförstått HMF.
Som mycket annat min vän.
Citera
2021-08-08, 23:22
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Det är bara han som kallar andra för saker och ting.

Vi andra anser att det är olämpligt som statlig tjänsteman att bära på så mycket hat och vrede och inte kan uttrycka sig bättre än att skriva om att suga inavlade hästpenisar.
Jo jag har märkt det jag med enbart han som går till attack kanske är han Libanes eller är det Morgan som sitter skriver kanske polis mannen
Citera
2021-08-08, 23:26
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Nej det gör jag inte heller. Oroa dig inte!

Dessutom är jag påläst lite mer om judendomen och tycker att deras tillhörighet är fascinerande. Tror faktiskt att dom flesta i mellanöstern kopierar ifrån dom här, nästan rakt av. Men det är ingenting dom skulle vilja liknas vid..

Hur fan kan du vara förvånad över något som Morgan (lill grisen) gör? Nöff nöff, idioten är en riktig jävla gris pitt..
Blotta åsynen av honom gör att man känner sig äcklig. Någon borde ha avlivat han. Dränkt han någonstans i norrbotten och slängt ut kroppen över gränsen.
Men det Morgan säger är dock sant, rasister har letat i arkiven för att jävlas med polismannen sedan om hans uttalande är bra eller inte har jag redan svarat på.
Hade varit kul att höra vad Morgan tycker om att Israel är en cancer det vill jag dom ska fråga honom under en debatt.
Jag tror Mogge kommer små le som han brukar och sedan svara med "vi har oerhört stora problem med antisemitism is Sverige men vad det beror på vet jag dock inte"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in