Citat:
Ursprungligen postat av
at0m3n
Men det Morgan säger är dock sant, rasister har letat i arkiven för att jävlas med polismannen sedan om hans uttalande är bra eller inte har jag redan svarat på.
Hade varit kul att höra vad Morgan tycker om att Israel är en cancer det vill jag dom ska fråga honom under en debatt.
Jag tror Mogge kommer små le som han brukar och sedan svara med "vi har oerhört stora problem med antisemitism is Sverige men vad det beror på vet jag dock inte"
Men hör du inte vad jag säger? Morgan är äcklig..
Han är en sån där jävel som ser någon tryckas ner i skorna, o sen skapar ett anonymt konto på nätet bara för o kunna göra samma sak mot småtjejer och andra folk som aldrig har gjort någonting..
Har rasister letat i arkiven för o jävlas med polismannen? Oh really... För vad jag kan se är det en liten tjej som är trött på o bli kallad för rasist dagligen utav folk som uppenbarligen är helt cp..
Är det här höjden utav det ni kallar för anti-rasism?
Attackera tjejer på internet. Det duger ni mycket väl till.
Förvånar mig faktiskt inte det minsta att vi kunde hitta en Mogge här. Han brukar nämligen synas till så fort det finns någon där som är ensam, han känner att han har medvind, o det finns någon där som går att trycka ner.