Ja jag såg att han var bara 15 år. Det är riktigt bisarrt. Jag tror inte på teorin att det var en idrottslärare. Men jag har ingen substans bakom känslan.
Någon sorts klasslärare som kanske har upprört känslorna hos en f d elev. Men jag spekulerar. Vi vet för lite.
Det verkar som om han var ute efter läraren. Jag har läst vad Skånska Dagbladet skriver. Han bara tittade på eleverna och sade något om att det var skönt.
Det var inget hatbrott mot etniciteter utan det var en liten kille som var riktigt förbannad på läraren helt enkelt. Kan ha haft samband med tidigare händelser på skolan.
Någon hade hört två skott men det verkar osannolikt. Måste vara något annat.
Ja jag såg att han var bara 15 år. Det är riktigt bisarrt. Jag tror inte på teorin att det var en idrottslärare. Men jag har ingen substans bakom känslan.
Någon sorts klasslärare som kanske har upprört känslorna hos en f d elev. Men jag spekulerar. Vi vet för lite.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!