Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-23, 22:09
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giftpaddan
Låter som helt arketypisk traditionell svensk social-missanpassning-nazism, som varit en bärande del i svensk nynazism sedan efterkrigstiden, och framförallt från om med 80/90-tals skinnheadnazism.

Det är liksom inte direkt några hjärnkirurger som söker sig till nazismen nu för tiden.
Du anser att mörkbruna tamiler med föräldrar som är MP-politiker är "arketypiska nazister".
Citera
2021-08-23, 22:09
Medlem
Cuckslayers avatar
Utan clownvärldsglasögonen på:

Mörkhyad kille med vänsterextrema föräldrar försökte döda en vit lärare.

Med clownvärldsglasögonen på:

Bestialisk, helsvensk dödsnazist ville förmodligen döda invandrare.
Citera
2021-08-23, 22:34
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Migsvetsarn
Instämmer. Kolla detta från Gaza.
https://www.youtube.com/watch?v=YlSSJyoGIkc

Vad skadat.

Palestinier bedömer en affär som heter Hitler som unik, intressant mode, och att de gillar att bära kläderna.
Resten av världen höjer inte ens på ögonbrynen åt att araber, alltså ej kriminella utan vanligt folk hos araberna, visar sån hänsynslöshet mot judar.

Araben i inslaget säger att han gärna handlar i Hitler-affären för att stötta rörelser som "Ship to Gaza" Och vilket läger är det i Sverige som i sin tur stöttar dessa araber/Ship to Gaza osv?
Just det, vänsterextremister. Inte en jäkla högerextremist skulle stötta hitlerdyrkande araber.

Dags att sluta säga högerextremism alltid om hitler-dyrkande. Det är vänsterextrema som triggar detta med hitler-dyrkande. Det är de vänsterextrema som varvar upp hatet mot Israel och judar i Sverige.

Det var därför jag tänkte att det likaväl kan vara pojkens utflippade pappa som sått frö till pojkens hitler-dyrkan?

Det skulle kunna vara så. Pappan hade haft så sjuka förslag så han inte fick vara med i Miljöpartiet. Han kan mycket väl ha triggat pojkens ideer, om han visat hat mot Israel på hemmaplan.

Varför tar sig media rätten till att alltid säga "högerextremt" om hitler-dyrkan när inte detta är sanningen?
Citera
2021-08-23, 22:44
Avstängd
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Dessa var de uppgifter som fanns tillgängliga då jag skrev inlägget. Idag har nya uppgifter tillkommit:
15-åringen beskrivs som lugn och snäll – men fixerad vid nazism
Trots att Ali mest tycker att 15-åringen varit som vanligt den senaste tiden berättar han att pojken sedan ett år tillbaka blivit fixerad vid nazism och vit makt-kultur.
– Han skojade mycket om Hitler. Han gjorde nazisttecken och skojade mycket om det. Men det är många som skämtar om sådant på skolan, man tar det som ett skämt.
Ali trodde aldrig att 15-åringen var seriöst intresserad av nazism och tänkte mest att det var en fas.
– Jag tog det inte på allvar. Men han tyckte det var riktigt coolt.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...rad-vid-nazism
Det är lätt att föreställa sig vilka slutsatser lille Enoch och hans vänner hade dragit om MGM beskrivits som fixerad vid Islam och om vittnen påstått att hen spelade arabisk musik under attacken. Nu är situationen den omvända och då ska det förnekas och förminskas in i det sista. Vi känner igen taktiken från mängder med tidigare trådar.
Taktiken är väl snarast att få allt att framstå som rasism. Expo och Aftonbladets fake news-fabrik går på ständigt högvarv för att nyttiga idioter ska få stå och dräggla.
Citera
2021-08-23, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Varför tar sig media rätten till att alltid säga "högerextremt" om hitler-dyrkan när inte detta är sanningen?

Unge man(?), redan på den gamla goda tiden när Sovjetunionen fanns så serverades sanningen till folket av tidningen Pravda, som betyder just sanning.

Sanning finns inte i det offentliga rummet.
Vi lever i den fiktion som kallades 1984.
Citera
2021-08-23, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Du anser att mörkbruna tamiler med föräldrar som är MP-politiker är "arketypiska nazister".
Jag anser att han verkar kvala in som socialt missanpassad på samma sätt som mängder av andra nazister, att han är mörkhyad fäster jag inte så stor vikt vid, men visst har det förekommit ett gäng mörkhyad nazister genom åren i Sverige.

Arklöv är ju kändast men finns fler. Var ju nån jeppe som skulle sterilisera sig själv bland annat.
Citera
2021-08-23, 22:59
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Jag anser att han verkar kvala in som socialt missanpassad på samma sätt som mängder av andra nazister, att han är mörkhyad fäster jag inte så stor vikt vid, men visst har det förekommit ett gäng mörkhyad nazister genom åren i Sverige.

Arklöv är ju kändast men finns fler. Var ju nån jeppe som skulle sterilisera sig själv bland annat.
Ni börjar bli lite desperata nu märker jag.

Då måste gå tillbaka.
Citera
2021-08-23, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Ni börjar bli lite desperata nu märker jag.

Då måste gå tillbaka.
"Då måste gå tillbaka"?
Citera
2021-08-23, 23:07
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
"Då måste gå tillbaka"?

han menar nog krypa tillbaka till fb-gruppen/trollfabriken. det här caset förlorade ni redan när nollorna på aftonbladet fotograferade det tamil-colombianska mp-huset på trehäradsvägen
Citera
2021-08-23, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
han menar nog krypa tillbaka till fb-gruppen/trollfabriken. det här caset förlorade ni redan när nollorna på aftonbladet fotograferade det tamil-colombianska mp-huset på trehäradsvägen
Haha, kul fantasivärld ni lever i. Dom flesta människor tycker inte det är viktigt om en brottsling är mörkhyad eller ljushyad, däremot om den är motiverad av nazism eller inte.
Citera
2021-08-23, 23:52
Medlem
Tristan-Isoldes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zocu
Är det inte en jättemiss av tingsrätten att ha skrivit ut hans namn i dokumentet istället för "Sekretess A" som används på första sidan?

Snudd på åtalbar miss?

GM är alltid offentlig, BO Sekretess. Oavsett vilken ålder GM har.
Citera
2021-08-24, 00:03
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Kan MGM ha härmat Anton Lundin Pettersons skolattack?
Nu uppger vittnen till skolattacken i Eslöv att gärningsmannen spelade vit makt-musik strax innan han gick till attack mot en av lärarna. Det rapporterar tidningen Aftonbladet som har intervjuat två elever på skolan.

– Jag trodde först att det var ett skämt. Men så tar han fram en kniv, säger 13-åriga eleven Isak
– Han hugger honom flera gånger i magen. Läraren skriker ”Aj, aj, aj”. Då sprang jag och min vän. Vi såg en massa barn och vi sa till dem att de skulle springa, säger Mohammad.till Aftonbladet.

Till Aftonbladet säger båda eleverna att gärningsmannen bar svarta kläder, hjälm och en kamera. Vittnena uppger också att den gripna 15-åriga gärningsmannen ska ha spelat upp vitmakt-musik.

https://aktuelltfokus.se/garningsman...-skolattacken/

Vit makt-musiken samt klädseln kan tyda på att motivet var rasistiskt.

Att länka till AF, är så löjligt att ingen tar en på allvar.
Kvittar va det handlar om på den smutisga sidan, så är det antagligen det hat mot zigenare inblandat eller nazism.

Skulle vara intressant att höra lite mer ingående i hur denna VM musik uppspelades. Samlade han ett gäng elever innan och sa " Lyssna på detta "
Det är svårt nog att urskilja VM musik utan text. Så det är bara bullshit från bajs-kims sida...

Var är et för VM musik som spelades och vilka kläder ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in