Citat:
Ursprungligen postat av
giftpaddan
Haha, kul fantasivärld ni lever i. Dom flesta människor tycker inte det är viktigt om en brottsling är mörkhyad eller ljushyad, däremot om den är motiverad av nazism eller inte.
Oj, vad du ljög för dig själv där (exakt som ni vänstervridna brukar göra).
Alla pratar ju om etnicitet vid brottslighet nu, hela skalan från höger till vänster.
Egentligen är det rätt absurt att se hur vänstern och media försökte rycka tag i halmstråt "ÄNTLIGEN en nazist" (alltid lika med högerextrem för media) för omväxlings skull i det extremt brottsdrabbade Sverige nu.
Visst omväxling förnöjer.
Men sen blev nazist-högerextrem-spåret lite komplicerat.
Det hade blivit evighetsartiklar om barnet haft SD-are till föräldrar, men nu visade det sig att det var Miljöpartister till föräldrar.
Nu är det rätt tyst i media.
Det kommer små slattar av sådant som kan ursäkta dådet, mer.
Och eftersom händelsen inte kölhalas i långbänk, så fattar folk att det kanske inte var en vit högerextremist med SD-föräldrar.
Det blev ju så tyyyst i media, trots uppgifterna om vit makt-musik i hörlurar.
Jag säger inte att killen inte skulle kunna vara högerextremist, och faktiskt är det lite underhållande att två vänsterextrema närt en högerextremist vid sin barm.
Jag ser gärna fler sådana scenarion, för det är bra om vi blir mer vaksamma mot faran i att ha vänstervridna föräldrar.
Jag har inte alls något emot att det är så att dessa Miljöpartist-föräldrar, har åsamkat ett högerextremt barn.
Föräldrarna har naturligtvis varit osunda i sina värderingar, som många vänsterextremister är, och detta har smittats på barnet.
De som är bäst föräldrar är de som är ärliga och raka, och det kan man knappast beskylla att vänstervridna för att vara (de är ofta falska och förljugna, och blundar för sanningen. Det är allt igenom en osund miljö för ett barn att växa upp i).