Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-25, 19:34
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Du kan spåra vem som har ett visst ip nummer. Finns sidor för det. Visste du inte det?
Nej Du vet inte vad du pratar om, men det gör jag.

Så fortsätt nu och skriv ert hat på hennes blogg för det är hur lugnt som helst.

Jag utgår ifrån att ni står för vad ni skriver, så varför bajsa på er för att någon säger att er IP går att spåra fram till en specifik adress/dator.

P har nog bättre saker för sig än att försöka spåra er.
Citera
2021-08-25, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten

Så fortsätt nu och skriv ert hat på hennes blogg för det är hur lugnt som helst.

Jag utgår ifrån att ni står för vad ni skriver, så varför bajsa på er för att någon säger att er IP går att spåra fram till en specifik adress/dator.

Oh my! För det första så skriver ingen hat utan sanning om hennes Bauer och det står alla för. Det är mer PW själv som vänder all information till ett hat.
Citera
2021-08-25, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Oh my! För det första så skriver ingen hat utan sanning om hennes Bauer och det står alla för. Det är mer PW själv som vänder all information till ett hat.

Alla tror väl sig sitta inne med sanningen? Det betyder inte att det de facto ÄR sant.
Det är en omöjlighet att alla skulle sitta inne med sanningen.
Sen om man verkligen vill P väl och har bevis så kan man väl snoka upp någon form av mejl-adress eller postadress till henne och informera henne privat istället för att börja rulla en snöboll på flashback?
Citera
2021-08-25, 20:25
Medlem
Citat:

Det är nog knappast hon själv som spårar i så fall.
Citera
2021-08-25, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Ingenting? Och det vet du? Det är ju isf lika illa som att berätta vad han gjort viket inte är olagligt.

Att det inte är olagligt är inget grönt kort för att göra precis hur som helst.
Citera
2021-08-25, 20:29
Medlem
Citat:

Jag har inte skrivit på Ps blogg. Vad får du det ifrån?
Citera
2021-08-25, 20:32
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Jag har inte skrivit på Ps blogg. Vad får du det ifrån?
Det var inte riktat till dig personligen, oj blev Du lite rädd nu?
P har annat att göra än läsa hat på nätet, så simma lugnt.
Citera
2021-08-25, 20:36
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Hat kanske är ett för starkt ord, men missunnsamhet då?
För det är ju det era skriverier går ut på, att hon inte skall få vara kär och tokig.
Har ni alltid träffat rätt partner direkt utan brister och fel, någon som längre fram visade sig vara en skitstövel ?
Nu kallar vi in Lotta E från kär och galen så får vi höra hennes åsikt om detta.
Citera
2021-08-25, 20:42
Medlem
Citat:
Det var inte riktat till dig personligen, oj blev Du lite rädd nu?
P har annat att göra än läsa hat på nätet, så simma lugnt.

Någon gör det ju. Någon hon lyssnar på. Någon hon litar på. Men uppenbarligen ingen som kan stötta henne på ett vettigt sätt.

Tror absolut det snokas här nu - vem har skrivit var och vad?!

Det gör kommentaren "P har annat att göra än läsa hat på nätet" riktigt fånig.
Citera
2021-08-25, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Alla tror väl sig sitta inne med sanningen? Det betyder inte att det de facto ÄR sant.
Det är en omöjlighet att alla skulle sitta inne med sanningen.
Sen om man verkligen vill P väl och har bevis så kan man väl snoka upp någon form av mejl-adress eller postadress till henne och informera henne privat istället för att börja rulla en snöboll på flashback?

Läser du de senaste inläggen här - och hennes på bloggen också - så förstår du varför ingen vettig människa skulle kontakta henne privat.
Citera
2021-08-25, 20:50
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Läser du de senaste inläggen här - och hennes på bloggen också - så förstår du varför ingen vettig människa skulle kontakta henne privat.
mitt fetade.
Då är det ju solklart att ni är avundsjuka på henne och inget annat, Svenskt så det förslår.
Jag hoppas dom får ett lyckligt liv tillsammans, dom har alla förutsättningar för det.
Inget förhållande fungerar 100% direkt det kräver ansträngningar från båda parter.
Citera
2021-08-25, 21:07
Medlem
Citat:

Varför bry sig då överhuvudtaget?
Vad får man ut av att grotta ner sig så i någon som man tycker så illa om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in