Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-26, 20:12
Medlem
Kavajfyllos avatar
Någon med kunskap inom psykologi här som kan förklara varför fetknoppen väljer att konstant stoppa i sig chokladkakor, ostar och diverse andra onyttigheter trots att han ser ut som han ska explodera vilken sekund som helst?
Citera
2021-08-26, 20:13
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Så Olof är Iranier? Eller halvt?
Svartskalle är han i alla fall. Kolla ögonen. Ingen svenne han inte.
Citera
2021-08-26, 20:15
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Någon med kunskap inom psykologi här som kan förklara varför fetknoppen väljer att konstant stoppa i sig chokladkakor, ostar och diverse andra onyttigheter trots att han ser ut som han ska explodera vilken sekund som helst?

Han är osäker. Ett vanligt förklädnad för grov osäkerhet är att spela överdrivet självsäker.
Ensam hemma så gråter han och trycker i sig Snickers efter Snickers utan att tugga.
Citera
2021-08-26, 22:19
Medlem
Kavajfyllos avatar
https://www.youtube.com/watch?v=veSPgadZfnE

Olof kommenterar i stort sett allas inlägg i denna video. Hur har killen tid för sånt skit när han påstås vara miljardär och har så mycket att göra som han själv säger?
Citera
2021-08-26, 22:23
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Han är osäker. Ett vanligt förklädnad för grov osäkerhet är att spela överdrivet självsäker.
Ensam hemma så gråter han och trycker i sig Snickers efter Snickers utan att tugga.
Ja han verkar osäker. Hans beteende genomsyrar osäkerhet och rädsla.
Citera
2021-08-27, 14:03
Medlem
Fanfars avatar
Borde inte Olof hamna i legala problem förr eller senare? Jag tänker framför allt på bedrägeriet med mobiltelefonerna och den process kodapan har beskrivit pågår i USA gällande att sälja bolån med usla villkor till personer med funktionsnedsättning?
Citera
2021-08-27, 14:20
Medlem
deLuzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Ja Olofs far är väl mörk så det är väl där han får sitt påbrå ifrån tror jag.
Hon har mörkare hy men hennes hår är blånt.

Kanske Think Pink är plastsläktingar.

Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Garanterat svarthårig som natten naturligt men hon blonderar säkert håret , därav piss-gult

Citat:
Svartskalle är han i alla fall. Kolla ögonen. Ingen svenne han inte.

Ta det från en annan halviranier och låt detta avsluta frågan om hans ursprung: den kvinnan hade inte sett kunnat se mer persisk ut om hon så hade en hoprullad matta i röven. Vidare ser Olof ut exakt som mig i håret hudfärg, ögonfärg, ögonbryn, läppar, skägg etc.

Men jag är ingen fet gris i alla fall

Han är halv iranier - inget tvivel om den saken
Citera
2021-08-27, 14:21
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deLuze
Ta det från en annan halviranier och låt detta avsluta frågan om hans ursprung: den kvinnan hade inte sett kunnat se mer persisk ut om hon så hade en hoprullad matta i röven. Vidare ser Olof ut exakt som mig i håret hudfärg, ögonfärg, ögonbryn, skägg etc.

Men jag är ingen fet gris i alla fall

Han är halv iranier - inget tvivel om den saken

Ja det är helt stört hur fet Olof är. Är en gåta för mig att han inte har exploderat för länge sen...
Citera
2021-08-27, 14:51
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ja han verkar osäker. Hans beteende genomsyrar osäkerhet och rädsla.

Ja jag tycker det
Citera
2021-08-27, 23:12
Medlem
HRCs avatar
Citat:

Psykolog är jag inte men har från egen erfarenhet en hel del kunskap om sockerberoende. Det är precis samma biologiska mekanismer bakom det som vid allt annat missbruk - alkohol, narkotika, spel, sex, shopping etc. Hjärnan och viljestyrkan är så att säga kapad av beroendet och man styr helt enkelt inte själv över matintaget utan har tappat kontrollen. För många resulterar det i väldigt ohälsosamma mängder av ffa mjöl- och sockerprodukter av olika slag. Resultatet blir ofta att man ser ut som OG. Det är ett väldigt komplext beroende och väldigt svårt att ta sig ur.

Man kan välja att dricka alkohol och knarka eller välja att inte göra det. Ett binärt val, med konsekvenser därefter. Men du kan inte välja att inte äta och därmed kommer en ständig problematik med att styra undan sockret och mjölet vid varenda måltid och all tid däremellan. Inte bara så gott det går utan till 100%, annars trillar du snabbt tillbaka aktivt i matberoendet igen, tappar kontrollen, vräker i dig en massa skit och går upp i vikt. På samma sätt som en nykter alkoholist inte efter att varit nykter en tid kan börja ta en öl till maten igen ibland, då är han snart tillbaks på ruta ett. Det är ett smärre helvete att vara sockerberoende, faktiskt.

Nu har jag naturligtvis aldrig träffat OG och känner honom inte men jag misstänker starkt att det är sockerberoende som ligger bakom den där kroppshyddan.

Olof, du läser ju den här tråden. Det finns hjälp att få för sockerberoende! Lägg lite av dina pengar på en bra addiction-terapeut istället för att swisha bort dem till dina sinnesslöa barnföljare. Vad är det för mening med att bli miljardär om du ändå ska dö av hjärtattack eller organsvikt innan 40?
Citera
2021-08-28, 13:11
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=veSPgadZfnE

Olof kommenterar i stort sett allas inlägg i denna video. Hur har killen tid för sånt skit när han påstås vara miljardär och har så mycket att göra som han själv säger?

Han får ändå en notis när någon taggar honom, och svarar sällan mer än några ord. "Gubben", "Mannen" osv. Han gör ofta så, många svar under hans kommentar lyfter fram den, så han får ännu fler likes vilket genererar uppmärksamhet. Gissar att han helt enkelt gillar det. Posta oneliners tar minimalt med tid. Här ett exempel från igår, 440 likes och 44 kommentarer på/under hans kommentar på Ben Mitkus senaste video:

https://youtu.be/sxtU25uzh1s
Citera
2021-08-28, 15:43
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Han får ändå en notis när någon taggar honom, och svarar sällan mer än några ord. "Gubben", "Mannen" osv. Han gör ofta så, många svar under hans kommentar lyfter fram den, så han får ännu fler likes vilket genererar uppmärksamhet. Gissar att han helt enkelt gillar det. Posta oneliners tar minimalt med tid. Här ett exempel från igår, 440 likes och 44 kommentarer på/under hans kommentar på Ben Mitkus senaste video:

https://youtu.be/sxtU25uzh1s
Han är pinsam. Och ta med sig morsan och träffa Trump…. Herregud
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in