Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-18, 15:42
  #889
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Läs början på moderatorsmeddelandet.
Använder det på dator. Trodde detta framgick av bilden.

Testat både Brave, Edge och Tor Browser utan skillnad. Nattläget ser alltid ut som bajs.
__________________
Senast redigerad av Alcalix 2021-08-18 kl. 15:45.
Citera
2021-08-18, 18:10
  #890
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alcalix
Använder det på dator. Trodde detta framgick av bilden.

Testat både Brave, Edge och Tor Browser utan skillnad. Nattläget ser alltid ut som bajs.

Var hittar man nattläget
har aldrig sett det
Citera
2021-08-18, 18:47
  #891
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Var hittar man nattläget
har aldrig sett det

Kontrollpanelen - Redigera alternativ - Tema - 17dark av sinewave.

Om nu inte mot formodan postaren är så dum att denne blandar ihop det med nattläge i browsers, men då är det ju helt fel ställe att fråga.
Citera
2021-08-18, 19:01
  #892
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Kontrollpanelen - Redigera alternativ - Tema - 17dark av sinewave.

Om nu inte mot formodan postaren är så dum att denne blandar ihop det med nattläge i browsers, men då är det ju helt fel ställe att fråga.

Tack för hjälpen , Tänkte jag skulle ta och testa det ett tag

nattläge i browsers finns väl att ställa in i de flesta browsers om jag minns rätt med Dark Mode eller inte.
Finns på Google Chrome vet jag
Citera
2021-08-18, 22:05
  #893
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Kontrollpanelen - Redigera alternativ - Tema - 17dark av sinewave.

Om nu inte mot formodan postaren är så dum att denne blandar ihop det med nattläge i browsers, men då är det ju helt fel ställe att fråga.
Det var 17dark jag syfte på, .japp.
Citera
2021-09-01, 13:08
  #894
Medlem
Maskotens avatar
Såhär fixar ni åtminstone en bugg i Flashbacks nya skittema

Flashback var ett perfekt forum som såg bra ut. Sedan anställde admin ett gäng CSS-studenter som samtliga fått IG och blivit relegerade för länge sedan och dessa skulle få det huvudsakliga uppdraget att uppdatera designen för forumet. Alla användare har klagat, men idag kom spiken i kistan. Är man på en mobiltelefon så börjar inläggen på pixel 0, d.v.s. så långt åt vänster man bara kan komma. Jag har testat forumet med 30 olika mobilmodeller idag och alla mobiler med curvad skärm kommer lida av detta nya tilltag.

Återställ så att inläggen är pyttelite inskjutna från vänster. Till nästa gång: Testa era ändringar innan deployment.

Dessutom: Det mörka temat är trasigt, det är fullt av vita element.
Citera
2021-09-01, 13:15
  #895
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Flashback var ett perfekt forum som såg bra ut. Sedan anställde admin ett gäng CSS-studenter som samtliga fått IG och blivit relegerade för länge sedan och dessa skulle få det huvudsakliga uppdraget att uppdatera designen för forumet. Alla användare har klagat, men idag kom spiken i kistan. Är man på en mobiltelefon så börjar inläggen på pixel 0, d.v.s. så långt åt vänster man bara kan komma. Jag har testat forumet med 30 olika mobilmodeller idag och alla mobiler med curvad skärm kommer lida av detta nya tilltag.

Återställ så att inläggen är pyttelite inskjutna från vänster. Till nästa gång: Testa era ändringar innan deployment.

Dessutom: Det mörka temat är trasigt, det är fullt av vita element.

Jag ser inget problem.
Hur fick du tag i 30 olika mobilmodeller?
Kära undersåte, vänligen logga ut.
Citera
2021-09-01, 13:41
  #896
Medlem
TheJackets avatar
Ja det blev faktiskt ännu sämre idag
Citera
2021-09-01, 14:29
  #897
Medlem
Maskotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Jag ser inget problem.
Hur fick du tag i 30 olika mobilmodeller?
Kära undersåte, vänligen logga ut.
Öppna ögonen

Har två mobiler och sedan körde jag igång virtuella telefoner så jag kunde testa Huawei, Apple, Samsung m.fl.

Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Ja det blev faktiskt ännu sämre idag
Det är väl två större designändringar på en månad nu och båda två har lett till skit

Hoppas donatorerna är nöjda över hur pengarna används. Hoppas även admin inte betalar studenterna ett öre.
Citera
2021-09-01, 14:47
  #898
Moderator
Carlboms avatar
Tråd infogad.

/Moderator
Citera
2021-09-01, 14:49
  #899
Avstängd
mazedazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Flashback var ett perfekt forum som såg bra ut. Sedan anställde admin ett gäng CSS-studenter som samtliga fått IG och blivit relegerade för länge sedan och dessa skulle få det huvudsakliga uppdraget att uppdatera designen för forumet. Alla användare har klagat, men idag kom spiken i kistan. Är man på en mobiltelefon så börjar inläggen på pixel 0, d.v.s. så långt åt vänster man bara kan komma. Jag har testat forumet med 30 olika mobilmodeller idag och alla mobiler med curvad skärm kommer lida av detta nya tilltag.

Återställ så att inläggen är pyttelite inskjutna från vänster. Till nästa gång: Testa era ändringar innan deployment.

Dessutom: Det mörka temat är trasigt, det är fullt av vita element.

Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Jag ser inget problem.
Hur fick du tag i 30 olika mobilmodeller?
Kära undersåte, vänligen logga ut.
Jag har kurvat telefon. Samsung 7 edge med brave.
Har inga problem med att inlägget börjar för långt ut till vänster.
Citera
2021-09-01, 14:52
  #900
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Flashback var ett perfekt forum som såg bra ut. Sedan anställde admin ett gäng CSS-studenter som samtliga fått IG och blivit relegerade för länge sedan och dessa skulle få det huvudsakliga uppdraget att uppdatera designen för forumet. Alla användare har klagat, men idag kom spiken i kistan. Är man på en mobiltelefon så börjar inläggen på pixel 0, d.v.s. så långt åt vänster man bara kan komma. Jag har testat forumet med 30 olika mobilmodeller idag och alla mobiler med curvad skärm kommer lida av detta nya tilltag.

Återställ så att inläggen är pyttelite inskjutna från vänster. Till nästa gång: Testa era ändringar innan deployment.

Dessutom: Det mörka temat är trasigt, det är fullt av vita element.

Kan inte se någon större skillnad efter ändringen. Tycker absolut inte den är störande och hade förmodligen inte märkt det alls om jag inte visste om det. Men du har uppenbarligen lagt märke till det. Vad kör du för enhet?

Jag har använt en Iphone 11.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback