Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-30, 20:35
Medlem
MordFustangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Vill du se honom som hgerback?

Starfelt r en fysisk stark mittback med duellspel som sin starka sida, han r rtt dlig med ftterna, vilket ven en del Celtic supporters verkar ha upptckt. Man vill inte ha honom i ngon sorts boll- eller spelfrande roll fr det r han inget vidare p, men han r en ganska bra defensiv mittback och ven helt ok p t ex offensiva fasta situationer. ven nr han spelade i allsvenskan s fick Calisir skta typ 9 av 10 uppspel.
Mot Spanien ja. Vi kommer jaga boll och frsvara.

Jag har inte sett han srskilt mycket fr erknnas men vad som slog mig nr jag sg highlights frn Rubin Kazan var hans bolltrygghet. Han kan vl tnkas ha utvecklats frn nr du sg honom i Allsvenskan? Men det spelar ingen strre roll egentligen utan han ska skta defensiven och bilda trebackslinje med Vigge och Helander nr det blir anfall.

Eller knner du dig tryggare med Daniel Sundgren?
Citera
2021-08-30, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MordFustang
Mot Spanien ja. Vi kommer jaga boll och frsvara.

Jag har inte sett han srskilt mycket fr erknnas men vad som slog mig nr jag sg highlights frn Rubin Kazan var hans bolltrygghet. Han kan vl tnkas ha utvecklats frn nr du sg honom i Allsvenskan? Men det spelar ingen strre roll egentligen utan han ska skta defensiven och bilda trebackslinje med Vigge och Helander nr det blir anfall.

Eller knner du dig tryggare med Daniel Sundgren?

Tycker det r hans svaghet, hehe.

Jo jag skulle nog hellre vilja ha en hgerback. Helst av allt skulle jag sklart vilja se SebO i landslaget, en av Bundesliga 2 bsta frsvarsspelare frra ret om man kollar p den defensiva statistiken, hans bsta match frra ret var mot Hamburg, han var ett monster i den matchen, nu har han ju dock varit skadad och har frst nu brjat trna fr fullt med laget igen.

Frra ret inledde laget ssongen som ett korpengng och det frstrde deras ssong, men efter nyr var dom nra p ostoppbara, i r har dom brjat hyfsat, 4a nu efter 5 omgngar, kan dom n upp till samma hjder som under vrssongen ven i r fr man nog se dom som en potentiell uppflyttningskandidat.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2021-08-30 kl. 21:04.
Citera
2021-08-30, 20:41
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Kan ni tnka er Z som frbundskapten nr Janne lgger av?

Usch nej skulle nog bli katastrof
Citera
2021-08-30, 21:14
Medlem
Giggsys avatar
Vilken jvla tomte Janne r. Vigge r given i din elva oavsett om han fr speltid i United eller ej. Till skillnad frn fredettingen du tog ut i EM-truppen i somras, som inte spelat p tv r.
Citera
2021-08-30, 22:57
Medlem
Citat:

Udda frga Bagarn, men jag ser inte honom som en A-lagstrnare verhuvudtaget just nu, men involverad i fotboll p ngot vis och i ngon mn lr han nog vara resten av sitt yrkesliv, sedan om det blir som trnare, scout, "sportchef", agent, expert, en passiv(eller aktiv)gare av ngon klubb etc etc terstr vl att se.... eller s blir han "bara" en fotbollsfarsa(om hans sner lirar fotboll), jag tror han har ett spass stort intresse s att det blir svrt fr honom att slppa det helt.
Citera
2021-08-31, 15:29
Medlem
MordFustangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Vilken jvla tomte Janne r. Vigge r given i din elva oavsett om han fr speltid i United eller ej. Till skillnad frn fredettingen du tog ut i EM-truppen i somras, som inte spelat p tv r.
Janne borde sluta uttala sig om dessa saker. Tyckte ven det han sa om Olsen var ondigt.
Citera
2021-08-31, 15:54
Medlem
Citat:
Zlatan kommer bli en ny raiola,brutal i frhandlingarna.
Citera
2021-09-01, 00:04
Medlem
Gabriel Gudmundsson r nu klar fr Lille, nsta landslagsuppehll s br hans plats vara skrad.
Citera
2021-09-01, 22:25
Medlem
Med Lustig, Granen, Seb och Berg borta blir ju prestigefyllda nummer 2, 4, 7 och 9 vakanta. Vilka tar ver dessa? Mina gissningar r Krafth, Helander, Claesson och Isak. Mjligt att Kulusevski eller Quaison kan gra ansprk p #7 eller #9, men tror de str bakom Claesson och Isak i kn dr. Snarare s att ngon av dem fr #11 till dess att Zlatan r tillbaka. Gllande #4 kan ven Danielson gra ansprk dr.
Citera
2021-09-02, 11:56
Medlem
Giggsys avatar
Blir det s hr nu d?

Isak - Kulusevski

Forsberg - Olsson - Ekdal - Claesson

August - Helander - Lindelf - Krafth

- Olsen
Citera
2021-09-02, 12:31
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Usch nej skulle nog bli katastrof
Zlatan hade passat som spelande frbundskapten Tror rligt talat att han kommer fortstta spela i flera r framver, han tycks ha ett alldelsen fr stort ego fr att kunna lgga skorna p hyllan.
Citera
2021-09-02, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Zlatan hade passat som spelande frbundskapten Tror rligt talat att han kommer fortstta spela i flera r framver, han tycks ha ett alldelsen fr stort ego fr att kunna lgga skorna p hyllan.

Varfr ska han lgga skorna p hyllan? 15 ml p 18 starter frra ssongen. Han lgger skorna p hyllan nr kroppen inte pallar och nr han slutar gra bra ifrn sig. I detta nya landslaget kommer han inte kunna styra lika mycket som under Hamrn, han kommer tillfra otroligt mycket till alla unga spelare som r med och kommer att vara med framver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in