Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-09-10, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Knappast. Om det skulle handla om Ulf Kristersson så skulle det kanske få visst genomslag, men då skulle han också få avgå rätt omgående (dock är det inte han).

Om det är HB så har han redan en bänknötarroll i Moderaterna sedan länge, är väl en av få (den enda?) utan ordinarie utskottsplats, sin plats i partistyrelsen har han blivit av med sedan länge. Däremot är han tongivande på Twitter, vilket dock är en överskattad bubbla. Om han försvinner därifrån vore det ingen big deal.

Nu tror jag inte att de får sådant stort genomslag heller men att kalla Hanif för en bänknötare håller jag inte med om.
Han har fler följare än partiledaren på sociala medier och var väl senast den näst högsta personkryssade politikern i moderaterna så skulle säga att han tillhör det absoluta toppskiktet i partiet.
Citera
2021-09-10, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Men han är ju också människa. Trist om det är han. Som dig har jag följt han och hans podd i många år. Media kommer älska det och han kommer att canclas rejält efter det här.
Men om det är han ska han få ta konsekvenserna av det..
Det äckliga är i så fall att han bor med sin sambo och hennes små döttrar..

Det är skrämmande, om det är Hanif tappar jag hoppat på alla invandrare..
Alltid gillat Hanif, men nu tappar jag sista hoppet om det stämmer..

Måste ALLA invandrare som är "kända" vara sexualförbrytare?
Citera
2021-09-10, 12:58
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koyak
Han är kvar, men Jilmstad är borta.
Försvann han eller var han borta sen tidigare kanske?

Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Jag hade med Beckman på listan över riksdagsledamöter för bara ca 5 minuter sen.

Tvek om det är Beckman? Han tweeta för 1h .
https://twitter.com/beckmansasikter/...62552456114187
Men att han försvann från listan och att han var där innan är väldigt märkligt. Kan mycket väl vara han.
Men tystnaden från HB mot LB talar lite emot han..
Citera
2021-09-10, 12:59
Medlem
först Rasmus P och nu denne moderat, är det "fällor" månne tro? Nästa vecka kanske nån SD gubbe, börjar likna valrörelsen i USA
😂
Citera
2021-09-10, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
Det är HB, vet med 100% säkerhet.

Hur vet du?
Citera
2021-09-10, 13:00
Medlem
DrXenonBlooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koyak
Han är kvar, men Jilmstad är borta.

Haha, såg det, men han verkar inte vara i ”35årsåldern”.

Han kanske faxade en bild på sitt organ för 100 år sedan, som journalisterna nu sprungit på?
Citera
2021-09-10, 13:01
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Försvann han eller var han borta sen tidigare kanske?

Tvek om det är Beckman? Han tweeta för 1h .
https://twitter.com/beckmansasikter/...62552456114187
Men att han försvann från listan och att han var där innan är väldigt märkligt. Kan mycket väl vara han.
Men tystnaden från HB mot LB talar lite emot han..

Mm svårt att dra så mycket slutsatser bara från hur den där listan ser ut också, minst 3 personer är ju med som dubletter, så verkar vara ganska rörigt öht. Beckman kanske bara försvann tillfälligt för att det sitter nån praktikant och försöker uppdatera listan så den blir korrekt nu.

Eller så sitter dom jävlarna och följer tråden och håller på så här för att skapa förvirring
Citera
2021-09-10, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Det är uppenbart att kvinnor älskar att se sig själva som offer, det bevisas ju bara ytterligare när de gång på gång ljuger om att ha blivit våldtagna utan att straffas för det.

Äh, sluta bitcha nu. Män har bokstavligt talat bränt kvinnor på bål för att de inte förstått vad de sysslat med ibland. Tror inte det är könsrelaterat.
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Jag hade med Beckman på listan över riksdagsledamöter för bara ca 5 minuter sen.

Dock twittrade han bara för någon timme sen att han avslutat nåt 24-timmars internat med riksdagsgruppen, så känns väl inte så troligt att det skulle röra sig om honom.

Förvisso från 14 augusti men han var med på s 2 här:
https://web.archive.org/web/20210225...damoter?page=1

Mellan Püss och Hjälmered. Nu borta men när han togs bort är ju osäkert. Är med på den lokala sidan för Gävleborg dock fortsatt och twittrar som brukligt.
Citera
Medlem
Jeff.Becks avatar
Det var inte Lars jag ränkre på, men personen verkar inte ha varit på listan tidigare heller enligt wayback. M verkar ha lite dålig ordning på sin hemsida så jag lägger ner den spaningen.
Citera
Medlem
Osiriss avatar
Kan ju också vara som så att det är HB som är den person som åsyftas, men det är väldigt vaga uppgifter, kanske 10+ år tililbaks och ingen riktig substans.
HB kanske håller radiotystnad tills de har rätt ut detta och sen går han ut och kommenterar, efter uttalande från moderaterna, för att inte elda på saker och ting mer.
Citera
Medlem
DrXenonBlooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
först Rasmus P och nu denne moderat, är det "fällor" månne tro? Nästa vecka kanske nån SD gubbe, börjar likna valrörelsen i USA
😂

Vem är ”Rasmus P”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in