Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-10, 13:42
Medlem
Oavsett vem det är, men det kommer väl fram rätt snart ..

- Så kan man fundera lite hur Riksdagsledamoten tänkte alla dessa gånger "han" skickade sms förfrågningar om sexuella poseringar på bild till unga tjejer inom MUF. Denna sexuella snöboll kan bli rätt stor då det finns fler som fått sms förfrågningar, enligt Expressen, men hur många kan man bara spekulera om. (alla sms går ju som känt att spåra) men det kanske "han" inte tänkte på innan
"han" tryckte på send. (jobbmobil eller privat, sak samma i detta fall)
Senast redigerad av SKIL 2021-09-10 kl. 13:45.
Citera
2021-09-10, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Så någon kan ändå ha utfört en våldtäkt, blivit åtalad för det och ändå blivit frikänd då?

händer säker väldigt ofta, vad är du ute efter? denna diskussion är lite väl OT nu - du drog upp "tjockisens" fall, varken du eller jag vet vad som hände i rummet.
Citera
2021-09-10, 13:43
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
En riksdagsledamot kan inte tvingas avgå han är vald personligen däremot kan han uteslutas ur partiet och tvingas vara politisk vilde om han inte självmant avgår.

Han kan petas från riksdagslistan också. Knappt ett år kvar till nästa år.
Citera
2021-09-10, 13:45
Medlem
Nostradamus72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Att göra en abort är ett riktigt skithögsbeteende.

Jaha, du tillhör nog en minoritet som tycker att abort skall kategoriseras som ett ”skithögsbeteende”, de flesta kritiker skulle nog nöja sig med att ge det epitetet ”dåligt beteende”.
Citera
2021-09-10, 13:46
Medlem
Zlatan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hormods
Rykten sprids av alla möjliga jävla fån.

Här visade du till och med att du själv inte ens vet. Du har alltså hört från andra. Du är bara en vag sekundärkälla som vill få lite rampljus på flashback. Precis som alla andra idiotiska ryktesspridare.

Ledsen för din del, men det är inte Hanif Bali.

Det är inte några random personer på stan jag hört det av din tomte. Har kompisar inom MUF samt en tidigare medlem som är nära vän till mig som jag umgås flitigt med. Han hörde det själv från tjejen som legat med honom. Tror du jag kan outa vem han och hon är hur som helst? Sen har jag inte bekräftat att det är Hanif i det här fallet, men mycket tyder på det.
Citera
2021-09-10, 13:47
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Han kan petas från riksdagslistan också. Knappt ett år kvar till nästa år.
Ja till nästa val absolut men inte från sin riksdagplats idag den behåller han ett år till om han vill.
Citera
2021-09-10, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordBrettSinclair
Sossarna har i sin allt mer sovjetiska ledarstil arrangerat en klassisk "honeytrap" - funkar varje gång, men faller platt om inte medierna är med på noterna. Därför går metoden inte att använda på vänsterpolitiker utan enbart högerut.

Så du menar att sossarna har valt ut några kvinnor från SSU och fått de att gå med på att bli lite polare med moderata riksdagsmän i hopp om att någon av dom spårar ur.

Har du något belägg för detta eller är det något du känner är sant som ni i högern alltid gör.
Citera
2021-09-10, 13:48
Medlem
Zentowers avatar
Att Lars Beckman försvunnit från listan trots att alla pratar om HB kan ju bero på att Moderaternas webredaktör inte heller har fått namnet? Då går han på känn och plockar bort de sluskar han känner till för att vara lite proaktiv

HB får såklart ha sex med tjejer 15 -18, men det kan ju vara en fråga om att han tjatat till sig nakenbilder av några muffar, då blir det en hårfin gräns till vad som är sexuellt utnyttjande av omyndig eller inte.

Han är egentligen smart nog att undvika sånt här men om dicken tror att tillfälle ges så blir hjärnan irrationell. Han ser några unga tjejer som är starstrucked och misstolkar dem för att vara potentiella groupies. Plötsligt blir han otydligt flörtig och de svarar glatt och hoppas på karriärskontakter högre upp i moderaterna men innan tjejerna fattar nåt har han börjat dregla.
Han har ju tydligen gjort en muf-tjej på smällen för snart tio år sedan, så han har fiskat i dom vattnen tidigare.

Även om det visar sig vara på gränsen till godkänt så har han ju haft hög svansföring i ämnet så det här kan skada honom i mer respektabla kretsar. Hans mer rasistiska fans bryr sig nog inte ett smack.

En annan mindre trolig teori är att han han och tjejerna varit med i danske högerextreministen Rasmus Paludans chattforum och att HB hakat på i allt grövre sexsnack. Fast dels verkar detta hänt för några år sedan, dels verkar det ju mest varit bögpedofiler, AFS:are och SD:are i Paludans forum.
Citera
2021-09-10, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatan.
Det är inte några random personer på stan jag hört det av din tomte. Har kompisar inom MUF samt en tidigare medlem som är nära vän till mig som jag umgås flitigt med. Han hörde det själv från tjejen som legat med honom. Tror du jag kan outa vem han och hon är hur som helst? Sen har jag inte bekräftat att det är Hanif i det här fallet, men mycket tyder på det.
Nu är du helt plötsligt en tredjehandskälla. Du vet knappt ens om tjejen existerar...
Citera
2021-09-10, 13:49
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordBrettSinclair
Sossarna har i sin allt mer sovjetiska ledarstil arrangerat en klassisk "honeytrap" - funkar varje gång, men faller platt om inte medierna är med på noterna. Därför går metoden inte att använda på vänsterpolitiker utan enbart högerut.
Haha nu börjar det bli riktigt underhållande i tråden.
Förmodligen Qanon. 😊
Citera
2021-09-10, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradamus72
Jag kan känna att man rör sig i gränslandet om man är runt 35 år eller äldre och tycker 16-17-åringar är lovligt lammkött, vad är det som säger att man inte tycker en välutvecklad 14-åring också är mumma som man gärna skulle vilja umgås med. De allra flesta av oss som är 35+ håller sig förmodligen till någon som åtminstone är 20+ och skulle aldrig få för oss att skicka bilder, önska bilder eller ägna oss åt sexuell intimitet med en 16-17-åring, mest för att vi tycker de är småttingar. Det är luktar ju typ Stig Larsson lång väg.

Korrekt. Klart man idag kan sitta på ett fik och se några snygga tjejer gå förbi och tycka att de är just snygga men samtidigt också tänka "för unga för mig".
Citera
2021-09-10, 13:51
Medlem
Zlatan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hormods
Nu är du helt plötsligt en tredjehandskälla. Du vet knappt ens om tjejen existerar...

Såg bild på henne. Rätt ful var hon faktiskt, ganska överviktig. Det var inget kap av Hanif om man säger så. Som sagt, du behöver inte tro mig. Känns ganska menlöst av mig att sitta och hitta på dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in