2021-09-10, 15:56
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Fast då skulle väl vederbörande ha sammanställt slasket på nån blogg för att hänga ut personen, varför vända sig till moderaternas ledning med uppgifterna så att de kan göra en utredning kring det? Låter snarare som en önskan om att sköta det lite diskret.

Vilket kan tyda på att det är någon inom partiet som ligger bakom.
Citera
2021-09-10, 15:57
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Fast då skulle väl vederbörande ha sammanställt slasket på nån blogg för att hänga ut personen, varför vända sig till moderaternas ledning med uppgifterna så att de kan göra en utredning kring det? Låter snarare som en önskan om att sköta det lite diskret.
OM det nu är HB så kan det dels vara någon fiende inom M, eller typ Researchgruppen på uppdrag av Bonniers.

Jag tror inte heller att man "vänt sig" direkt till Moderatledningen. Man har vänt sig till Expressen som i sin tur har kontaktat partiledningen för en kommentar.

Hade det varit random faggot på nätet som rotat fram detta så hade det sannolikt publicerats på någon blogg, precis som du säger.
Citera
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Vad är det med er som snusförnuftigt hävdar att det inte kan vara den eller den för att "han har nyss förlovat sig och med en vuxen kvinna som har barn dessutom."

Ja, för när man har det så då tappar man ALLT intresse för ALLA andra sexuellt.
Alltså, vad lever ni i för verklighet egentligen?

Nej man tappar kanske inte intresse. Men man sexchattar inte med andra för det. Och definitivt inte mindreåriga
Citera
Medlem
Hur länge sen hände den här händelsen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamuelSamuraj
Lita på mig. Bara tidsfråga innan det bekräftas av fler

"Lita på mig bara" på Flashback har ju alltid haft hög trovärdighet.
Citera
2021-09-10, 15:59
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Vad är det med er som snusförnuftigt hävdar att det inte kan vara den eller den för att "han har nyss förlovat sig och med en vuxen kvinna som har barn dessutom."

Ja, för när man har det så då tappar man ALLT intresse för ALLA andra sexuellt.
Alltså, vad lever ni i för verklighet egentligen?

Er?
Du är precis som alla du anklagar.
Utom den som skrev det.

DU är rasist eftersom någon på Flashback är det.
Citera
2021-09-10, 16:00
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil

Det olämpliga beteendet ska inte ha ägt rum nyligen, men det är först nu som partiledningen börjat agera, enligt uppgifter till SVT.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/m...uellt-beteende
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Ingen som egentligen vet.
Citera
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Varför måste det vara tjejen som är dålig? Kan ju bara vara så att personen i fråga är ett svin?

Du har rätt. Antagligen och mest troligt är han ett svin.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
OM det nu är HB så kan det dels vara någon fiende inom M, eller typ Researchgruppen på uppdrag av Bonniers.

Jag tror inte heller att man "vänt sig" direkt till Moderatledningen. Man har vänt sig till Expressen som i sin tur har kontaktat partiledningen för en kommentar.

Hade det varit random faggot på nätet som rotat fram detta så hade det sannolikt publicerats på någon blogg, precis som du säger.

Det kan ju vara så enkelt att offren är partimedlemmar och anmält honom internt. Lite som folk anmäler sexuella trakasserier på jobbet till sin chef eller HR avdelningen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ammar-fortfaran
Jaha då var det klart då!

Tror du jag kommer ge dig ett namn eller 😂 hela journalistkåren vet att det är HB och som jag skrev bara en tidsfråga innan pöbeln också vet
Citera
2021-09-10, 16:01
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DietCoke
Jag gillar Hanif och hoppas det inte är han även om det verkar peka på det.

Jag kommer ihåg från podden att han nämnt en eller två gånger att han gillade MUF för de hade de bästa festerna och att man gärna låg runt mycket där. Kan det vara något sådant som dykt upp nu? Man är ju med i MUF upp till 20-års åldern så...

Vi får avvakta och se vad som sker. Ett uttalande från han eller partiet borde ju komma under kvällen/helgen.
Att vara med i ett politiskt ungdomsförbund utan att festa & knulla runt är nog jävligt ovanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in