Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-10, 18:54
Bannlyst
Har för mig att dom 2 bilderna HB har på sin insta på sin tjej/fru var taggade, men nu är taggen borta 👮🏽‍♀️😱
Citera
2021-09-10, 18:54
Avstängd
arakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Vilken julafton det är idag för vänsterträsket.
Dels misstänkt mord av sd politiker i Borås och så moderatprofil i sexhärva med omyndig flicka.
H Arnstad, A Lindberg, J Sima, A Lööf m fl kan korka upp champagnen och njuta i fredagsruset.
Den rödgröna valsegern är mer eller mindre i hamn.
Annars kan man ju säga att dessa två personer är egoistiska svin som sabbar för alla oss som vill ha ett kaozfritt Sverige.
Citera
2021-09-10, 18:55
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
riksdagsledamoten Lars hjälmered retweetade lite energipolitik i morse. Innan Provvalskonferansen i Knivsta började.

https://twitter.com/larshjalmered?re...Ctwgr%5Eauthor

Det blir mer och mer troligt att Hanif är den M-ledamot som trakasserar småflickor
Vem det än är som skrivit tweets, eller vad det nu är, av sexuell karaktär, så finns det inte någon brottsbeskrivning. Det är mao inget lagbrott som skett.

Detta utnyttjar alla som hatar M genom att dra Hanif över glödande kol och dra hans namn i smutsen. Äckligt! Motbjudande!
Citera
2021-09-10, 18:55
Medlem
Denrosaelefantens avatar
Högst osannolikt att det är Bali. Han är däremot den som S- och V-trollen helst ser som skyldig eftersom han har imponerat stort med sina insamlingar till brottsoffer. Nu senast till den kvinna vars våldtäktsman fick 840 000 i skadestånd på grund av vårt sjuka rättsystem🤮
Citera
2021-09-10, 18:56
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Har för mig att dom 2 bilderna HB har på sin insta på sin tjej/fru var taggade, men nu är taggen borta 👮🏽‍♀️😱
Vad stod det innan då?
Citera
2021-09-10, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Vad stod det innan då?

Hon har avföljt honom nu med 👮🏽‍♀️😱
Citera
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Jaha? Så vadå?

Jag är medlem i moderaterna i en av dom skånska kommunerna och vet vad som har hänt.

Detta är inte som fallet med Torbjörn Tenghammar (Oppositionsråd i Malmö).

Utan att gå in på för mycket detaljer så har HB skrivit tramsiga SMS alá "vissa pattarna" och "visa fittan så får du popcorn" till tjejer som är medlemmar i MUF och som han hade kilometerlånga konversationer med om massa trams,skämt och interna lustigheter.

I så fall är det ju inte fake news. Hur allvarligt man tar på det är en annan fråga.
Citera
Medlem
Imnshos avatar
Ger man sig in i den sociala medieleken och twittrar som en ADHD-sjuk duracellkanin så är det lätt att halka dit.

Han kanske bett bruden att ploppa ping-pong-bollar med fittan, och vips är han persona non grata.
Citera
2021-09-10, 18:59
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denrosaelefanten
Högst osannolikt att det är Bali.
Hur? Allt pekar på att det är han.
Citera
2021-09-10, 18:59
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Hon har avföljt honom nu med 👮🏽‍♀️😱
Är du säker? Svara gärna på min fråga.
Citera
2021-09-10, 19:00
Medlem
Xeliouss avatar
Vadå under 18? Typ 17 år?
Federley skröt i sin blogg helt öppet om att han spänt på en pojke knappt byxmyndig som han sa, det blev inget drev av det.
Citera
2021-09-10, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Är du säker? Svara gärna på min fråga.

Ja, taggarna på HB’s tjej är borttagna och hon har avföljt honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in