Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-15, 14:51
Medlem
Fattar fortfarande inte detta .. Nu är han ute och springer på Skjutbanan

Man minns sången J Lennon " Woman is the Nigger of the World "
https://www.youtube.com/watch?v=S5lMxWWK218

Afzelius hade väl ngn om en Riddare Också.. " Kungens Man " som tog vad han ville ha.

Jämställdhet finns ju inte och skulle det finnas är jag inte intresserad i alla fall
Men man kan inte hyckla och ljuga i all evighet
Makten och småflickor fanns i Geijer affären ..Statsministern Blåljög
Narrativet finns i detta också

Skulle alla tjejerna Ljuga och Konspirera vara mentalsjuka om sexuella brott kom på tal
Come On --någon stans är det fel.

Vi har läxläsning med 15 åring .. finns det tidigare i världshistorian utan arvode eller släkting
Vilken förälder hade inte sagt stopp och mött magistern med " Smehammaren " bakom ryggen om dök upp. Försvinn eller du får känna stålet din jä..a svartskalle .. hade det hetat i de flesta fallen

Hade han dykt upp i arabisk familj utan att han klart för sig hade nötterna kunnat hamna i en plastpåse " Ziplock " om kommit billigt undan ..
Jag är tolerant och kan se att det finns många varianter , Men visst är det en varningsflagga som går upp.

Sedan har vi den interna utredningen det heter " Whitewash "

To whitewash is a metaphor meaning "to gloss over or cover up vices, crimes or scandals or to exonerate by means of a perfunctory investigation or biased presentation of data".[1]

Man är ju på den säkra sidan om Hävdar att Sossarna klarade inte den med Rättsväsendet..

Det finns experter som kan detta och har utnämnts med förtjänst + skicklighet DOM vill man inte använda i detta dagsaktuellt känsliga Brottsklustret ... Hål i huvudet ...
Samtidig man har ett set Internutredningar om en annan skurk i Malmö.
Var det en konspiration bli av med hen Också ..Intern maktkamp ..verkar det troligt
12 st kommer med uppgifter ..
Nej Nej vi snackar ett led i en systematisk Omfattande Brottslighet i en Organisation som har lite svårt för detta med lag och ordning " Den gäller någon annan "
OK OK innan alla reser sig hämtar smehammaren Så var det sossen som var ett svin förra gången .
Men demokratin måste ju ha lärt sig ngt på 50 år. Måste ju för fan " Clean up their Act "

Samtidigt man har brösttoner om andras brott Bidragsbrott Måste anmälas

6 § Myndigheter som anges i 1 § samt kommuner och arbetslöshetskassor ska göra anmälan till Polismyndigheten om det kan misstänkas att brott enligt denna lag har begåtts.

GLÖM DET DIREKT ..

När det är de andras brott då är det snuten och ngn karriärhungrig tönt på Åklagarna .
jäa r anamma kommer bra nära den nationella insatsstyrkan för 5 --- 8000 Kronor
Men när det är deras egna Brottslighet då heter det " Avstår " + " Reder vi ut själva "

Inte bara sluddrar man om Statsministerjobbet utan om en demokrati som inte kan Förlora
HUR skall dom klara detta IGEN ??

Som sagt var jag tror inte ett jä.a dugg på Jämställdhet men är lagarna där samt bestämt hur fackfolk skall få göra jobbet .. Säger dom själva DÅ FÖLJER MAN DET ..
Citera
2021-09-15, 14:51
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goist1966
Är det hon?

yupp
Citera
2021-09-15, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Det är väl snarare som så att stolle-vänstern ylar högt i tråden om att Hanif måste bevisa sin oskuld…
Jag har goda bevis att det inte var jag som tog livet av X (x är godtycklig person), måste jag bevisa att jag inte tagit livet av x, för alla tänkbara x?

Igen, stolle-vänster…

Om alla trodde att du hade mördat X så hade det ju ändå varit bra att kunna visa att man inte gjort det. Att säga "jag kan bevisa det men vill inte" ser ju inte superbra ut.
Citera
2021-09-15, 14:52
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Strafföreläggande från maj månad i år avseende ringa narkotikabrott (eget bruk av cannabis).

Och där sket sig väl hans önskan att bli advokat.

Citat:
Faktaruta från 2017

Ario Ebrahimpur är 19 år och juriststudent vid Handelshögskolan vid Göteborgs universitet.
Han är partipolitiskt obunden men betecknar sig som socialliberal.
Citera
2021-09-15, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E-pluribus-unum
Hur kommer det sig att majoriteten av alla som är negativt inställda till Hanif Bali har konton med få inlägg?

De med många inlägg kopplat till sitt konto har en mer neutral hållning.

Hur kommer det sig?

Vet inte vart Du komma, ser du en konspiration som vänstern jobbat sig fram genom mig? muf är vänster? Haha...
Senast redigerad av Arcabo 2021-09-15 kl. 14:59.
Citera
Medlem
kato85s avatar
En skärpt person som Hanif Bali borde veta bättre, för detta skull hae kommit ut förr eller senare.
Inväntar bevis innan jag tror helt på denna historia.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goist1966
Citat:
Ursprungligen postat av giftpaddan
Vart finns nedräkningen på Twitter som Hanif skriver om?

Vilka konton var det som ägnade sig åt den? Finns den på riktigt eller är det ett rent påhitt?
Har redan länkats i tråden
Ah, så det är Ebrahimpurs tweets om att det fanns en 33-årig groomer eller vad han skrev.

Känns inte mycket till "nedräkning" heller då, och jag vet inte om jag verkligen tycker det stärker Balis case, att det funnits buzz om detta en längre tid kan ju lika gärna bero på att det är sant och folk hört om det, som att det är en konspiration som är planterad sedan länge.

Det känns ju till och med mindre troligt att någon skulle gått ut med det för 1 år sedan om planen var att släppa det nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Det påstår inte heller Hanif att det gör. Han säger att hon används av andra.

Tonårstjejer kan inte tänka själva eller vad menar du? Givetvis måste hon vara med på det, fullt medveten om vad det innebär.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bewnhur
Det känns som att det här borde vara ganska lätt att antingen bevis eller motbevisa så fort det går till en regelrätt polisanmälan. Eftersom att kontakten ska ha skett både via internet och mobil så bör det inte vara allt för svårt att utvinna loggarna då det är ganska seriösa anklagelser vi pratar om här.

Ångande H.B's nekande till att han ens kände till anklagelserna i början så tror jag att det handlar om order inifrån partiet att han inte ska prata om det innan de får veta hans version utav händelseförloppet. Om det han påstår stämmer (att det är en konspiration utav mer liberala element inom MUF) så kommer det att bjudas på politisk underhållning i världsklass.

Mer trolig (om han är oskyldig) så rör det sig förmodligen om en tjej som antingen är oerhört hämndlysten eller så lider hon utav BPD, även om dessa två fenomen går ganska bra hand-i-hand de flesta gånger. Vi på läktaren kommer inte att få veta något konkret på länge tyvärr.

Precis och går det inte till en polisanmälan och bevisen läggs fram så kommer åtminstone jag att kategorisera det här som ett fult politiskt trick att fälla en motståndare. Eftersom all kontakt har varit via dator/mobilchatt så borde det vara oerhört lätt få fram bevisen.
Citera
2021-09-15, 14:54
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Det står ingenstans att ETC släpper sprängstoff på fredag.

Här står det, dock ingenting alls som säger att det skulle ha något med Hanif att göra. ETC släpper ju gräv hela tiden eftersom dom är en tidning.

https://twitter.com/a_gustavsson/sta...69908469866499
Citera
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ja det är han. Bland annat.

Har ni sett Hanifs beskrivning av händelserna på Facebook, postad för 2 h sen?
https://www.facebook.com/519550685/p...8569956150686/

En misslyckad honey trap av en betuttad och dissad 17-åring som blev arg. "Hell hath no fury"...
Vad var det jag, och MÅNGA andra, sa?

Nu är det så att du väljer gå på vad Bali säger och tror därmed du haft rätt. Har du någonsin hört en politiker erkänna sina sexuella närmanden? Kolla på Coumo i USA eller Bill Clinton. Det är standard att förneka
Citera
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajpadeg
Om alla trodde att du hade mördat X så hade det ju ändå varit bra att kunna visa att man inte gjort det. Att säga "jag kan bevisa det men vill inte" ser ju inte superbra ut.

Igen, begriper du ens varför vi inte har omvänd bevisföring i rätten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in