2021-09-15, 20:18
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ***
Partiet vill nog ha honom kvar, men utan något större inflytande. Däremot kanske det finns enskilda partister som vill ha bort honom av mer personliga skäl.

Vilka skäl och vilka partister?
Citera
2021-09-15, 20:18
Talas mycket i tråden om att folk inom M vill sänka HB. Men hur mycket ligger det i dessa påståenden? Har HB dragit på sig fiender i partiet som är beredda att gå så här långt? Att förstöra någons rykte och karriär för all framtid, dra in barn i taskspelet och dessutom riskera att dra partiet i smutsen. Detta gör man inte utan vidare. Om detta är sant så måste HB ha fiender i partiet som verkligen hatar honom. Vilka och varför? Kända konflikter? Har HB offentligt trampat något partikollega ordentligt på tårna?
Citera
2021-09-15, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbobuss
Det är inte jag som blir sur när någon återger ett citat. Dessutom har jag inte pratat med dig innan, så lugna ner dig några hekton.

Återigen så klarar du inte föra en saklig diskussion!

Indicier verkar vara vad du klarar av. Kom med en vettig argumentation som håller för diskussion istället!
Citera
Medlem
sneervs avatar
https://www.expressen.se/nyheter/han...e-bett-om-sex/

Ny intervju med Bali. Han verkar skärrad. Inte för denna tjej så här utifrån verkar trovärdig så känns det som det är något som tynger Bali utöver att bli anklagad.. Skulle inte förvåna mig om det är något i deras konversation som kan bli problematisk för honom om det kommer ut.

Men det mesta just nu säger nog att han är oskyldig. Vi får se vad som kommer fram mer senare..
Senast redigerad av sneerv 2021-09-15 kl. 20:31.
Citera
Medlem
Homo-fils avatar
En iransk rasist åker dit på det som alla müslimer alltid gör, att knulla barn.
Nationalister och vänstern går bananas.

Lita aldrig på någon med müslim skägg.
Citera
2021-09-15, 20:20
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Ok tycker ändå det är lite skumt att man i denna nyheter idag artikel ger hennes namn som Therese Verdun om hon heter något annat. Men såklart man kan söka på bilden m man vill.

https://nyheteridag.se/iryna-nobbade...it-fantastisk/

Visst, lite udda, men det kanske är hennes "artistnamn" eller så kanske hon krävde att de inte använde hennes faktiska efternamn vid publicering.

Hur som helt får ni röra i den här häxkittel på egen hand ett tag nu. Måste hjälpa en tjej med läxorna eftersom hennes pappa ska titta på skidåkning.
Senast redigerad av Vintergrisen 2021-09-15 kl. 20:22.
Citera
2021-09-15, 20:20
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Ditt argument faller om man räknar alternativa media till "media".
Hur faller argumentet om min åsikt om anonyma källor med det?
Citera
2021-09-15, 20:21
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Hur faller argumentet om min åsikt om anonyma källor med det?

Jag syftade på ditt argument att HB:s namn ännu inte publicerats i media när han gick ut med sin dementi.
Citera
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Hanif Bali hävdar ju att han kan bevisa att han är oskyldig. Spännande med omvänd bevisbörda skall bli kul att se hur han lyckas med detta.
Helt klart intressant. Skulle han bevis för sin oskuld skulle han med lätthet också kunna driva en process mot den anklagande parten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Talas mycket i tråden om att folk inom M vill sänka HB. Men hur mycket ligger det i dessa påståenden? Har HB dragit på sig fiender i partiet som är beredda att gå så här långt? Att förstöra någons rykte och karriär för all framtid, dra in barn i taskspelet och dessutom riskera att dra partiet i smutsen. Detta gör man inte utan vidare. Om detta är sant så måste HB ha fiender i partiet som verkligen hatar honom. Vilka och varför? Kända konflikter? Har HB offentligt trampat något partikollega ordentligt på tårna?

HB är på yttersta högerfalangen.

Kan du gå i god för alla personer på vänsterfalangen att ingen önskar livet ur honom? Allt är mer eller mindre möjligt.
Citera
2021-09-15, 20:23
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Jag syftade på ditt argument att HB:s namn ännu inte publicerats i media när han gick ut med sin dementi.
Det är knappast ett argument, utan ett konstaterande.

Jag tror du helt missat vad jag skrivit fört fram som argument och bara ville hitta ett påstått fel i ett inlägg. Det ger inget.
Citera
2021-09-15, 20:23
Medlem
turbobusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shagmaster
Återigen så klarar du inte föra en saklig diskussion!

Indicier verkar vara vad du klarar av. Kom med en vettig argumentation som håller för diskussion istället!
Nja. Det kanske jag gör när du lugnat ner dig. Men vi säger så här, vilka källor godtar du? Vill ju inte komma med något där du säger ”det är bara indicier”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in