Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-16, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Länka gärna!
Om du inte fantiserar
Härliga runkfantasier va?
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/k...a-sadana-saker
Citera
2021-09-16, 19:03
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Länka gärna!
Om du inte fantiserar

https://svt.se/nyheter/inrikes/kriti...a-sadana-saker
Citera
2021-09-16, 19:04
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrawberryTea
Det var ju väldigt tragiskt att kvinnan nu har avlidit så att hon inte kan anmäla Hanif. Men om dessa händelser verkligen har skett, med bildbevis och allt, så anmälde hon väl det och det finns sparat?
Eller kan det bara vara elakt förtal?
Citera
Medlem
StrawberryTeas avatar
Citat:
Men så passande att hon har gått bort då och du kunde inte ens namnge henne eller ge någon information som kan verifieras.
Jag var mycket tydlig med att jag inte sitter inne på bevismaterial, men detta var bara ett exempel. Hon anmälde dessutom redan -15 så hennes bortgång är irrelevant, bara top of my mind.

Vet flera med liknande upplevelser som givetvis fortfarande lever och mår väl. Men jag kommer inte namnge dessa privatpersoner oavsett. Det finns dock kvinnor med officiella ämbeten som vet mycket väl vad detta rör sig om. Tänker på J*sefin M*lmqvist m.fl. Jag hoppas och tror att några av dessa trovärdiga röster kommer att höjas. Är trött på att politiker mörkar vad diverse svin sysslar med.
Senast redigerad av StrawberryTea 2021-09-16 kl. 19:19.
Citera
Något som stör mig!!!

I detta fria land som Sverige, ska inte en trosmyndig tjej få ha sex med en mogen grå skäggig charmig Iranier som talar svenska bättre än de flesta svenskar?
Dom är ju för fan aktivt sexuella vid 14 ibland 11 års ålder enligt vissa förskolelärare eller vad det är.
Hanif ser ju inte dålig ut, han är säkert snäll, hoppa upp i knäet här så ska jag lära lilla flickan om statsvetenskap och world trade center ligger
Oj nu fick vi en flaggstång här i knäet hos magistern eller vad säger du Ana med 65 i IQ säger inte så mycket utan surplar genom sin tandställning och frågar om han tycker hemmen kjol är för kort
NEJ DA lille kjolen din kan inte vara för kort och så blinkar han till henne och skakar upp och ner på knäet hon sitter.
Rida Muff Rida muff muff muff så rullar han mustascherna och klämmer lite på de underutvecklade delarna så Ana Stofilus får hicka

Fint med kärlek
Citera
2021-09-16, 19:06
Bannlyst
Bali har alltså gjort en Soran Ismail, dvs knullat på alla blonda svenska tjejer han aldrig fick knulla i ungdomen, då han var en litet okänt skäggbarn.
Helt rätt, skulle jag också gjort 👮🏽‍♀️👏🇸🇪😂✌️💃🍆💃
Citera
2021-09-16, 19:06
Medlem
cerns avatar
Men polisen ska inte utreda detta eller? Är det bara M's egna som ska utreda fallet? Lol
Citera
2021-09-16, 19:07
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Visst är det så att det brukar släppas ett avsnitt av han och Per Lindgrens podcast God Ton på torsdagar för dem som skänker pengar via Patreon? Finns det någon patron här som kan berätta hur det ser ut den här veckan?
Citera
2021-09-16, 19:08
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Men polisen ska inte utreda detta eller? Är det bara M's egna som ska utreda fallet? Lol

M har uppmanat 17-åringen att göra en polisanmälan.
Citera
2021-09-16, 19:08
Medlem
Så många människor på Twitter just nu som verkar anse att man måste tro på tjejer, kvinnor, när de kommer med anklagelser utan bevis. Är de helt jävla hjärndöda eller vad fan är grejen?
Citera
2021-09-16, 19:09
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Härliga runkfantasier va?
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/k...a-sadana-saker

Det fanns ju ingenting mot Bali där.
Citera
2021-09-16, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhoppsans1
Klart de gör, de ser ju chansen att sänka sina motståndare.
Hos SVT jobbar 95% sossar, vänster, C och MP..

Om något liknande kastats mot en politiker i S så hade ju Samnytt, Friatider osv drevat.

Sjukt dock att public service tillåts vara så vänstervridet.

95%? Du vet att de som inte följer ”rätt” åsikt el politisk ståndpunkt, åker ur SVT va? Glöm att du öppet kan vara Moderat el, ännu värre, SD och jobba på SVT. Bara glöm!

”SVT skall verka i allmänhetens intresse och vara politiskt neutrala och ta tillvara allmänhetens intressen”…. Haha.. jo tjena! En nationell tv-producent som betalas av staten, neutral? Haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in