2021-09-17, 20:12
Medlem
myrdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
VARFÖR skulle någon i partiledningen känna till det? Var har du fått det ifrån?

Nåja, ni får ha er lilla cirkelrunk här i tråden så återkommer jag när ny info finns tillgänglig.
I Sydsvenskan står det att hennes kompisar i MUF kände till relationen. Hon skickade bland annat bilder från hans lägenhet och visade chattar. Folk reagerade negativt.
Citera
2021-09-17, 20:13
Medlem
Farbaute666s avatar
Som sagt, nu har snaran dragits åt. Jag var själv skeptisk till en början, men har sett liknande tendenser inom vissa politiska ungdomsförbund genom åren.

Hoppas att det inte stämmer, men flickans redogörelse verkar ganska - redlig.

Fortfarande har inte jag någon slutgiltig åsikt här, men Sydsvenskans inlaga här är klart besvärande för Hanif, kanske inte rent rättsligt, men för den allmänna opinionen.
Citera
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
https://open.spotify.com/episode/15F...nk&dl_branch=1

Är detta tjejen det handlar om? Inte för att jag gillar hennes moderata åsikter men det är väl rätt uppenbart att hon inte är den instabila och galna tjej som påstås av Therese Verdun och andra ur Hanif Balis äckelsvans på Twitter.

Lyssna och ställ er frågan om ni tycker det är trovärdigt att hon skulle ljuga ihop en historia och starta en komplott mot Hanif Bali.
Senast redigerad av Nytorgsprinsessa 2021-09-17 kl. 20:16.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Du kan läsa själv. Enligt tjejen gjorde han närmande och ville ta hennes oskuld när hon sa att hon inte haft sex än. Tjejens version

(FB) Hanif Bali (M) anklagas för olämpligt sexuellt beteende mot flicka under 18 år.

Är det sanningen?
Citera
2021-09-17, 20:14
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
Ursäkta en gammal tant. Har 16-åringar tinderprofiler? Hon hade en sådan tydligen.

Det är väl som med allt annat skit. Ungar ljuger om åldern för att få till sig ett konto. Antar att det är spännande.
Citera
Medlem
Varför är det ingen som reagerar på detta stycket i Sydsvenskan artikel?

” Hon säger att hon förstår varför folk tror på Hanifs Balis resonemang om att han är utsatt för en komplott, men att hon absolut inte delar den bilden.

– Jag har berättat detta för vissa som jag har kontakt med från olika politiska håll som jag har förtroende för, för att jag har behövt bearbeta detta. Vad andra har gjort med den informationen ansvarar jag inte över. Om något skulle jag påstå att det stärker min berättelse. Valet att anmäla har helt och hållet varit mitt, säger hon.”

Hon förstår alltså att man tror det är en komplott. Hon har berättat detta till personer med olika politiska hållningar. Vilka? Vad har de gjort med den informationen? Hur kan hon påstå att det stärker hennes berättelse? Kan man lita på att det varit hennes egna val?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myrdal
https://www.expressen.se/nyheter/fli...a-sex-med-mig/

Jo, det står så... Men sant?
Känns mer som daddyissue..
Citera
Medlem
myrdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
https://open.spotify.com/episode/15F...nk&dl_branch=1

Är detta tjejen det handlar om? Inte för att jag gillar hennes moderata åsikter men det är väl rätt uppenbart att hon inte är den instabila och galna tjej som påstås av Therese Verdun och andra HB-beundrare på Twitter.
Kan bekräfta att det är personen i fråga.
Citera
2021-09-17, 20:15
Medlem
AbuserUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Sluta försvara en snart 18-årig, klart strulig tjej som teamat upp med en SSU:are för att försöka mörda HBs karriär! Dessutom är Hanif trettio-nånting

Men är du full? "SSU teamat upp"? Ja, såklart skulle babben hjälpa en sosse att klättra! Helt rätt spår du är inne på!
Citera
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajenager
Så här beter sig äcklet Hanif

https://www.expressen.se/nyheter/fli...a-sex-med-mig/

Haha hon "märkte det", ja det är på den nivån hennes "bevisning" ligger. Hennes känslor or upplevelser är bevisningen.
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myrdal
I Sydsvenskan står det att hennes kompisar i MUF kände till relationen. Hon skickade bland annat bilder från hans lägenhet och visade chattar. Folk reagerade negativt.
I vilken värld är MUF = partiledningen?
Citera
Medlem
tryggtochbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneerv
Detta ser ju mindre bra ut för Bali.. inga bevis för det hon säger än men lär väll komma..
Däremot att han superlikeat henne på tinder (när hon var 16år!) vilket tidningen bekräftar så är det dåligt nog.. Som jag sa efter intervjun med Bali, Han såg mer skärrad ut än vad man skulle göra om man visste att man var helt oskyldig.. kanske inget olagligt, men väldigt opassande och skadar hans förtroende grovt.

Ursäkta en gammal stöt men vad innebär det där att "superlika" någon på Tinder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in