Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-18, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WirreStirre
Då är det upp till Hanif "Superlike" Bali att stämma GP för förtal ifall det inte stämmer.

Är det inte 18 års gräns på Tinder?
Citera
2021-09-18, 01:20
Medlem
Citat:
Du likställer alltså en Knull-app med Facebook. Vem är det som inte vet vad Tinder är?
Ska förtroendevalda riksdagspolitiker gå in och Gilla 15 åringar på knull-appar?
Vad gör hon på en knullapp om hon är oskuld, som fula Hanif minsann ville ta på henne… han lovade resor till Prag, hjälpa henne upp inom politiken mm… en riktig snyfthistoria från hennes sida..

Tror inte hon är så oskyldig hon framställer sig själv… i synnerhet inte efter sina tweets om att ligga med äldre än för bättre sex mm.

Hanif kanske heller inte är helt oskyldig, men jag väljer att tro att han är tillräckligt slipad för att ha bett om bilder…. Att han har lajkat på Tinder skiter jag fullständigt i. Betyder inte ett skit.

Nu handlar anmälan om att han skulle ha bett henne om bilder av sexuell natur. Inte om han lajkat på Tinder eller frågat om sex.,detta är något som framkommit idag, inte i anmälan. Varför kan man undra?

I synnerhet då det är ytterst olagligt att försöka ha sex med någon i beroendeställning. Varför anmäldes inte detta allvarliga brott?

Betydligt allvarligare än att ha bett om en bild. Något stämmer inte.
Citera
2021-09-18, 01:21
Medlem
Citat:
Du likställer alltså en Knull-app med Facebook. Vem är det som inte vet vad Tinder är?
Ska förtroendevalda riksdagspolitiker gå in och Gilla 15 åringar på knull-appar?

Nej, det var inte det jag menade. Jag menar att man kan likea en person utan att vilja doppa. Jag har flera tjejkompisar som hänger på tider, likväl jag själv, och när vi dyker upp i varandras flöde så ger man en like. Utan att man vill knulla. För övrigt finns det betydligt bättre appar om man bara vill ligga än Tinder
Citera
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Du ser inga problem med inflytelserika politiker som är 35 år gamla som är ute efter 15-åriga högstadietjejer i ungdomsförbundet?

Du har problem gubben.

Har du ens fått åldrarna rätt där, var Bali 35 och tjejen 15 då?
Nej du ljög förstås.
Senast redigerad av rskworpb 2021-09-18 kl. 01:23.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Detta är whataboutism i sin mest perverterade form.
Varför skulle inte debattören kunna uppröras av det misstänkta brottet här?
Oavsett var man står politiskt, kan man bli upprörd över att en riksdagsman - som borde veta bättre - umgås med småflickor enskilt. Helt oavsett om något brottsligt i lagens mening har skett.
Varför? Gör såhär: gå in på hans kontohistorik och kolla hans tidigare inlägg. Ser du något inlägg om det som hände i Flemmingsberg i somras? Ser du ett enda inlägg där han ondgör sig över den stigande brottsligheten och alla skjutningar i Sverige den senaste tiden? Ser du ett enda inlägg som berör det faktum att barn tvingas till äktenskap i Sverige år 2021? Och ser du några inlägg om en person som exempelvis Federley? Nej, du ser inget ondgörande över det utan allt handlar om den här händelsen. Det är inte whataboutism, utan det är ett bevis på att upprördheten handlar om att personen i fråga inte gillar den som anklagas och egentligen inte bryr sig ett skit om flickan som blivit utsatt för detta. Upprördheten är alltså inte beroende av brottet, utan upprördheten beror på att han inte gillar Hanif Bali. Är det inte ett trovärdighetsproblem enligt dig?

Sen ja, det är klart att jag också tycker att Hanif Bali är en vidrig människa om det visar sig att han är skyldig, men eftersom vi inte vet än så kan jag inte säga något. Du har dock mitt ord på att om det visar sig att han gjort närmanden mot den här flickan, oavsett om de är olagliga eller ej, så kommer jag vara den första att skriva ut min avsky och avsmak för Bali.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Vad betyder Superlajkat?

I princip att man är VÄLDIGT intresserad av en person. I det här fallet en minderårig flicka.
Detta alltså på Tinder, världens största Knull-App
Citera
2021-09-18, 01:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper
Nja, jag skulle vilja säga att det beror alldeles på syftet med det hela. Om han nu var en snäll farbror och ville hjälpa henne med läxorna är det väl inget fel. Men om han ville hala fram den enögde byxormen är det vidrigt och extremt gubbsjukt av honom. Jag är inte mycket för Bali men jag undrar hur vinklad denna story är. Hon säger själv att "hon behövde honom" och att det var han som avslutade relationen. Jag tror säkert han har varit sliskig men jag hoppas för han och hans blivande frus skull att han inte erbjudit sig att ta hennes oskuld. Isåfall är han sämst och förtjänar att glömmas bort.
Hon behövde honom antagligen för att han lovade henne en massa röster och en resa till Prag.
Citera
2021-09-18, 01:23
Medlem
Seemves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Vad betyder Superlajkat?

Du har begränsat antal sådana att ge ut och den du ger detta till ser detta.

Så det är att visa "wow dig vill jag verkligen ha kontakt med".
Citera
Medlem
Draken55s avatar
Ingen som helst tvekan om att Bali är ännu ett offer i den vänsterliberala häxjakten,
män ska brännas på bål vid minsta misstanke, bevis och fakta äs sekundärt,
han är redan dömd i vänsterliberal feminstisk press.
Och ett antal nyttiga idioter hejar på , även män??.. jubelidioter, Your Next….
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Varför? Gör såhär: gå in på hans kontohistorik och kolla hans tidigare inlägg. Ser du något inlägg om det som hände i Flemmingsberg i somras? Ser du ett enda inlägg där han ondgör sig över den stigande brottsligheten och alla skjutningar i Sverige den senaste tiden? Ser du ett enda inlägg som berör det faktum att barn tvingas till äktenskap i Sverige år 2021? Och ser du några inlägg om en person som exempelvis Federley? Nej, du ser inget ondgörande över det utan allt handlar om den här händelsen. Det är inte whataboutism, utan det är ett bevis på att upprördheten handlar om att personen i fråga inte gillar den som anklagas och egentligen inte bryr sig ett skit om flickan som blivit utsatt för detta. Upprördheten är alltså inte beroende av brottet, utan upprördheten beror på att han inte gillar Hanif Bali. Är det inte ett trovärdighetsproblem enligt dig?

Sen ja, det är klart att jag också tycker att Hanif Bali är en vidrig människa om det visar sig att han är skyldig, men eftersom vi inte vet än så kan jag inte säga något.

Ämnet är ju trots allt Hanif Bali, du verkar ha mycket på hjärtat då du ständigt drar upp en massa andra historier som inte hör hit
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
I princip att man är VÄLDIGT intresserad av en person. I det här fallet en minderårig flicka.
Detta alltså på Tinder, världens största Knull-App

Så man kan lajka olika "starkt"? Som en betygssättning?
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Det har jag ingen aning om, har du?
Det är en sak om mamman visste då att dottern var hos Bali för läxhjälp men det verkar inte så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in