Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-18, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper
Varför finns dina 14-åriga barn på en app för vuxna som söker partners kan man undra. Det är ju uppenbarligen Pojken eftersom läraren är vuxen och skulle ha rapporterat till hans föräldrar.

Nu vet jag inte om du kan svenska....det var inte mina barn... "en klasskompis" står det!!
Citera
2021-09-18, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Hoppas någon i hennes närhet har förklarat att hon borde knipa igen innan hon åker dit för förtal.
Förstår inte Varför hon ska göra det. Hanif är imhen profet även om han själv och anhängare tror det.
Han har unken syn på kvinnor och med tanke på hans krav på tuffare tag så ett längre straff.
Citera
2021-09-18, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoltsvenskfitta
Varför skulle det försvinna? har du läst Tinders användaravtal? det har inte jag, men jag gissar att de sparar allt för alltid, som alla andra appar.

Nej det gör det inte. Tar du bort ditt konto så försvinner de på samma sätt som du tar bort matchningen. Tror knappast Tinder sparar alla konversationer sedan år tillbaka. Det faller på sin egen orimlighet
Citera
2021-09-18, 01:39
Medlem
Rätt intressant att hon säger att hon är oskuld men skriver på twitter att hon endast knullar äldre män.

Både säger också ha bevis att den andra ljuger. Uppenbarligen någon som har överdrivit sina bevis.
Citera
2021-09-18, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WirreStirre
Det är så otroligt irrelevant det som hände i Flemingsberg.

Hanif Bali har skämt ut sig med olämpligt (ev. olagligt) beteende och det är DET vi pratar om på den här tråden.
Jo, jag märker att du tycker att Hanif Bali är mer värd att ödsla din avsky mot än de människorna som skottskadade två barn i Flemmingsberg vid en lekplats.
Citera
2021-09-18, 01:40
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Nej det gör det inte. Tar du bort ditt konto så försvinner de på samma sätt som du tar bort matchningen. Tror knappast Tinder sparar alla konversationer sedan år tillbaka. Det faller på sin egen orimlighet

GDRP
Citera
Medlem
Jarvsofakss avatar
Kul att Bali tar time-out. Från vad?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WirreStirre
Like = Du verkar intressant

SuperLike = Dig vill jag ha

Snälla. Jag brukar superlike:a tjejer jag känner som vänner om de dyker upp på Tinder. Liksom mest för skoj. En ”like-knapp” är knappast en sex-invit.
Citera
2021-09-18, 01:41
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Hur då på vilket sätt? Hur många i Vänsterpartiet har varit med i Muslimska Brödraskapet menar du?

Vad fan snackar du om? Moderaterna har en partiledare som tog ihop det med en 15-åring i MUF när han var 20 år gammal. Nu gör Bali samma sak när han är 35 år gammal.

Pedofilpartiet Moderaterna.

Bali är 34 och bruttan 17. Inget sex har förekommit så pedofili är det inte frågan om.
Citera
2021-09-18, 01:41
Medlem
turbobusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoltsvenskfitta
Varför skulle det försvinna? har du läst Tinders användaravtal? det har inte jag, men jag gissar att de sparar allt för alltid, som alla andra appar.
Man kan göra så att man inte längre syns bland swipes, men ändå har kvar matchningar.

Nu vet vi inte om han har raderat sitt konto eller endast tagit bort sig själv från swipes, och det framgår faktiskt inte i artikeln om det tjejen visade var en screenshot eller den faktiska appen.
Citera
2021-09-18, 01:42
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagrummet
Förstår inte Varför hon ska göra det. Hanif är imhen profet även om han själv och anhängare tror det.
Han har unken syn på kvinnor och med tanke på hans krav på tuffare tag så ett längre straff.

För att hon snart åker på förtal? Förstår du verkligen inte det?
Citera
2021-09-18, 01:44
Medlem
Citat:
Lugn i stormen! Du vet bara det som står i tidningen. Gör dig inte till ett får och döm honom på grund av det. Detta kan drabba dig en vacker dag och då vill du inte vara dömd på förhand. Låt nu utredningen ha sin gång så du torgföra vad du tycker om gärningen sedan
Nej det kommer jag inte göra, utan jag säger rakt ut att både det brott som Bali är anklagad för och det som hände i Flemmingsberg var fullständigt vidriga brott och ska straffas hårt! Om det gör mig till ett år att hata såna gärningar är jag det största fåret av dem alla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in