Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-18, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Det lär sluta med att inget händer.
O Hanifs liv är förstört.

Förtalsrättegångar är meninglösa i Sverige.

Jag menade om han faktiskt gjort något olämpligt eller inte. Nu har han väl ordentlig motvind bland partivännerna så kan mycket väl tänka mig att han är körd oavsett.

Sydsvenskan har inte riktigt styrfart i det nya landskapet så fan vet vad jag ska tro om deras kompetens. Per T Olsson är ialla fall i otakt med tiden å det grövsta
Citera
2021-09-18, 15:27
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Vi har bevis som tyder på att Bali var sexuellt intresserad av flickan. Detta bevis menar ni som försvarar Bali inte existerar och är något som "gammalmedia" hittat på. Känns inte det ganska desperat?
Man hon var ju byxmyndig vid tillfället? Och han verkar inte ha antastat henne fysiskt. Sen stalkar hon honom ändå. För att drygt ett år senare anmäla honom - lagom till valet. Det rimmar illa.
Citera
2021-09-18, 15:28
Medlem
Citat:
Det blir inte så mycket kvar att diskutera om vi ska anta att de uppgifter som publiceras är osanna. Jag tror inte att journalisten hade skrivit att flickan visat en superlajk från Bali för honom om han inte sett att hon fått en superlajk från Bali. Men om man utgår från att journalister publicerar falska uppgifter så kanske man drar andra slutsatser.

bland det sjukaste jag läst, att journalister inte skulle publicera falska uppgifter ? är du 5 år eller mentalt efterbliven ? hela irak kriget byggde på journalister som publicerade falska uppgifter och inte ifrågasatte uppgifter man fick
Citera
2021-09-18, 15:29
Medlem
PatriaNostras avatar
Citat:
Vi har bevis som tyder på att Bali var sexuellt intresserad av flickan. Detta bevis menar ni som försvarar Bali inte existerar och är något som "gammalmedia" hittat på. Känns inte det ganska desperat?

Vänta lite nu. Vad är det för "bevis" som vi har?
Citera
2021-09-18, 15:29
Medlem
Citat:
Förtalsrättegångar är meninglösa i Sverige.
Jag tror att en viss partiledare skulle säga emot dig på den punkten...
Citera
2021-09-18, 15:30
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Det blir inte så mycket kvar att diskutera om vi ska anta att de uppgifter som publiceras är osanna. Jag tror inte att journalisten hade skrivit att flickan visat en superlajk från Bali för honom om han inte sett att hon fått en superlajk från Bali. Men om man utgår från att journalister publicerar falska uppgifter så kanske man drar andra slutsatser.

Har MSM alltid torrt på fötterna menar du, köper du allt som står i skvallerpressen?
Fråga dig istället hur man kan säkerställa att ett konto på tinder visar den verkliga personen.
Är du t.ex en god förlorare som du påstår?

Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det hade varit svårt för mig att göra det då jag inte har Tinder samt inte gillar flickor, samt inte vet vad hon heter på Tinder.

Har Du rapporterat hennes konto?

Vi vet inte om Bali hade konto där heller.
Citera
2021-09-18, 15:33
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Man hon var ju byxmyndig vid tillfället? Och han verkar inte ha antastat henne fysiskt. Sen stalkar hon honom ändå. För att drygt ett år senare anmäla honom - lagom till valet. Det rimmar illa.

Ja alla med lite sunt förnuft inser att det är långt mer sannolikt att en 17-åring som blivit nobbad av en kändis stalkat honom än tvärtom. Unga kvinnor kan inte ta ett nej, de söker likes och har fått så många att de tror de är oemotståndliga och då blir det krasch i huvudet när de nobbas.
Citera
2021-09-18, 15:33
Citat:
Än så har ingen skyllt på kineser eller ryssarna…

Det här osar FSB jobb lång väg, polisen och försvaret måste få extra resurser och tillåtelse att avlyssna hela svenska folket!
Citera
2021-09-18, 15:34
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe

Hanif Bali påstod i sitt försvarstal som han publicerade på sin Facebook att han inte var romantiskt intresserad av flickan. Men att han skickade en superlajk till henne tyder starkt på motsatsen.
Citera
2021-09-18, 15:36
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Hanif Bali påstod i sitt försvarstal som han publicerade på sin Facebook att han inte var romantiskt intresserad av flickan. Men att han skickade en superlajk till henne tyder starkt på motsatsen.

Nej det kan man göra om man vill säga hej till en person man känner eller pga en snabb miss.
Citera
2021-09-18, 15:39
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Ja alla med lite sunt förnuft inser att det är långt mer sannolikt att en 17-åring som blivit nobbad av en kändis stalkat honom än tvärtom. Unga kvinnor kan inte ta ett nej, de söker likes och har fått så många att de tror de är oemotståndliga och då blir det krasch i huvudet när de nobbas.
Kan ju vara så att Bali gav henne sexuella inviter och lovade henne guld och gröna skogar men fick nobben av henne. Då tappade han intresset för henne varpå hon stalkade honom och drygt ett år senare valde att anmäla honom.

Hur man än vänder och vrider på det så har ju tjejen inte alla hästar hemma. Enligt mig. Eller också blir hon utnyttjad, vilket Bali och andra menar är troligt.
Citera
2021-09-18, 15:39
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Det är såklart upp till dig. Men jag tycker det verkar lite suspekt, särskilt om man vet med sig att man dras till unga tjejer (vilket de flesta gubbar gör).

Eller också kanske det är så att vi normalt funtade människor faktiskt kan umgås med varandra mellan kön och åldrar, utan att det måste associeras med sex.
Mycket runkfantasier här på fb ibland alltså...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in