Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-18, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -2
Är väl inte så konstigt, han skriver lite om att många kontaktar han för olika saker.
https://pbs.twimg.com/media/E_UaKoCX...jpg&name=large

Om detta stämmer låter det som att Anastasia stalkat H.B.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Det var ju i sådana fall tragiskt att inte vänster kannibalism en fungerade bättre när Lars Ohly höll på som värst. Honom utnämnde de till partiledare istället.

Federley kommer smygande tillbaka var så säkra. Om valet går bra för sittande regering med stödpartier kommer han. Först i mindre sammanhang men om några år är han tillbaka på allvar. Kunde Sahlin och Ohly med medias hjälp kan han med samma hjälp. Moderaten i Malmö och Bali är körda för all framtid.
Senast redigerad av Stallbackshjonet 2021-09-18 kl. 15:21.
Citera
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Jag tror inte du förstår höger och vänster. Jag är så höger att det skulle tåras i ögonen på de flesta av SDs valboskap. Däremot tillhör jag inte gråt-alt-right.

I sakfrågan så har jag flera ggr skrivit att OM han dragit hem henne för läxhjälp = Netflix och chilla så är det inte ok för mig.

När du är så rädd för dem som kritiserar woke så är du säkert en vänsterstolle.
Ta för övrigt bort dina "om" och utgå från vad som är fakta om dessa anklagelser. Blir inte mycket kvar då.
Citera
2021-09-18, 15:19
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Hoppades att det inte var sant men nu tycker jag att det ser illa ut för Bali, hur kunde han vara så korkad?

Kastade bort allt till ingen nytta, en intelligent debattör ur spel och inget mer God ton.
Det värsta är väl hur nöjda idioter som Jonna Sima och Anders Lindberg kommer att vara!

Jonna Simma og Anders Lindberg dansar jigg. Julafton kom tidigt.
Ingen anledning att hålla tillbaka.

Vi väntar med spänning på de texter de filar på.

Mer förvånande är att Afonbladet inte gått ut med: 10,000 i tipspengar till dig som också blivit utnyttjad av Hanif Bali. Vi garanterar din anonymitet…
Citera
2021-09-18, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zem1
I hans position måste man vara försiktigare. Det gäller även många andra yrken i Sverige. Jag själv måste också tänka på lämpligt och olämpligt i privatlivet hela tiden. För jag har kundkontakter.

Ja, det är extremt lågt i tak men 9 ggr av 10 tycker jag det är rätt. Det finns ingen anledning att springa och jiddra om kuk,fitta, negrer eller ens nerbollar på en arbetsplats.
Citera
2021-09-18, 15:20
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Varför ska vi plötsligt anta att journalister inte är idioter, vad har förändrats menar du?

Det blir inte så mycket kvar att diskutera om vi ska anta att de uppgifter som publiceras är osanna. Jag tror inte att journalisten hade skrivit att flickan visat en superlajk från Bali för honom om han inte sett att hon fått en superlajk från Bali. Men om man utgår från att journalister publicerar falska uppgifter så kanske man drar andra slutsatser.
Citera
2021-09-18, 15:21
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Ja, vi får se när utredning läggs ner var det landar.

Det lär sluta med att inget händer.
O Hanifs liv är förstört.

Förtalsrättegångar är meninglösa i Sverige.
Citera
2021-09-18, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
När du är så rädd för dem som kritiserar woke så är du säkert en vänsterstolle.
Ta för övrigt bort dina "om" och utgå från vad som är fakta om dessa anklagelser. Blir inte mycket kvar då.

Jag är inte rädd men premierar inte gråtrunk.
Citera
2021-09-18, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Varför skulle jag som vuxen man inte få ge läxhjälp till unga flickor, menar du att jag ska börja tacka nej till alla unga tjejer som kommer till mig med matteproblem de vill ha hjälp med?

Det är såklart upp till dig. Men jag tycker det verkar lite suspekt, särskilt om man vet med sig att man dras till unga tjejer (vilket de flesta gubbar gör).
Citera
2021-09-18, 15:23
Medlem
Bali vill ha oskulder. Hur går det ihop när han nu parat ihop sig med en piga som har flera barn... Pedofiler är bra på Täckmantel?
Citera
2021-09-18, 15:23
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Gammelmedias journalister är både dumma och falska. Lita inte på något de skriver. Chang Frick har rett ut det där nyligen.

Vi har bevis som tyder på att Bali var sexuellt intresserad av flickan. Detta bevis menar ni som försvarar Bali inte existerar och är något som "gammalmedia" hittat på. Känns inte det ganska desperat?
Citera
2021-09-18, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zem1
I hans position måste man vara försiktigare. Det gäller även många andra yrken i Sverige. Jag själv måste också tänka på lämpligt och olämpligt i privatlivet hela tiden. För jag har kundkontakter.

Sant. Jag blandar aldrig privatliv och yrkesverksamhet. Trots att jag inte är i HBs offentliga sits, separeras dessa tydligt. För jag förstår skillnaden mellan lämpligt och olämpligt och vill inte missförstås. I kundrelation finns en integritetsaspekt jag inte kan tumma med. Det finns en gränssättning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in