Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-18, 15:10
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Ja det + nedräkningen på twitter gör att det är uppenbart att detta var arrangerat av ett team som vill sänka Bali.

Maktstrid i partiet.
Nyliberala Reinfeldtare vs mer mörkblå konservativa Moderater.

Det lär sluta som med Liberalerna…
Citera
2021-09-18, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Vem vet det kanske kommer. 🤪

Det hade HB gjort om han var minister.
Citera
2021-09-18, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Håller med. Bra skrivet.
Varför öht ge läxhjälp till en ung flicka som vuxen man? Det hela verkar väldigt konstigt.
Är väl inte så konstigt, han skriver lite om att många kontaktar han för olika saker.
https://pbs.twimg.com/media/E_UaKoCX...jpg&name=large
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Väldigt patetiskt när det enda ni har att komma med är en obekräftad uppgift om att han har lajkat en person på en dejtingsite med 18-årsgräns. Det här är lågt t.o.m. för att komma från vänsterstollar.

Jag tror inte du förstår höger och vänster. Jag är så höger att det skulle tåras i ögonen på de flesta av SDs valboskap. Däremot tillhör jag inte gråt-alt-right.

I sakfrågan så har jag flera ggr skrivit att OM han dragit hem henne för läxhjälp = Netflix och chilla så är det inte ok för mig.
Citera
Medlem
orrtupps avatar
Hoppades att det inte var sant men nu tycker jag att det ser illa ut för Bali, hur kunde han vara så korkad?

Kastade bort allt till ingen nytta, en intelligent debattör ur spel och inget mer God ton.
Det värsta är väl hur nöjda idioter som Jonna Sima och Anders Lindberg kommer att vara!
Citera
2021-09-18, 15:14
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Tror inte det är slump men har han visat dåligt omdöme så har han.
Att något olagligt kan bevisas tvivlar jag på.

Nu har han inte våldtagit någon.
Utan anklagas snarare för att vara slemmigt gubbsjuk.

Det är ytterst en moralfråga.

O på det ett mediadrev utan dess like…
Citera
2021-09-18, 15:14
Medlem
Davys avatar
Bali kan köra pod med Paolo Roberto efter detta. Två utstötta grisiga blattar. Kan de sitta och vädra sitt missnöje över konspiration mot dom.
Citera
2021-09-18, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Just det här är ju jävligt bestickande om det stämmer. I vilka syften bjuder en 35-årig man in en 15-årig flicka för att de ska träffas - ensamma - i hans hem?

Om det stämmer, skulle jag säga att han blivit fartblind. I hans position, om han inte kan lista ut att det kan vändas mot honom, och läggas honom till last som ytterst märkligt.
Citera
2021-09-18, 15:15
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Håller med. Bra skrivet.
Varför öht ge läxhjälp till en ung flicka som vuxen man? Det hela verkar väldigt konstigt.

Varför skulle jag som vuxen man inte få ge läxhjälp till unga flickor, menar du att jag ska börja tacka nej till alla unga tjejer som kommer till mig med matteproblem de vill ha hjälp med?
Citera
2021-09-18, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Nu har han inte våldtagit någon.
Utan anklagas snarare för att vara slemmigt gubbsjuk.

Det är ytterst en moralfråga.

O på det ett mediadrev utan dess like…

Ja, vi får se när utredning läggs ner var det landar.
Citera
2021-09-18, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Jag tror inte du förstår höger och vänster. Jag är så höger att det skulle tåras i ögonen på de flesta av SDs valboskap. Däremot tillhör jag inte gråt-alt-right.

I sakfrågan så har jag flera ggr skrivit att OM han dragit hem henne för läxhjälp = Netflix och chilla så är det inte ok för mig.

I hans position måste man vara försiktigare. Det gäller även många andra yrken i Sverige. Jag själv måste också tänka på lämpligt och olämpligt i privatlivet hela tiden. För jag har kundkontakter.
Citera
2021-09-18, 15:18
Medlem
Det tjejen berättade i sin intervju behöver inte vara olagligt, däremot oerhört olämpligt. Finns det någon substans i det hon berättar är Hanif körd som politiker. Han kommer förmodligen att avgå om han inte kan bevisa att tjejen är en mytoman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in