Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-18, 03:39
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hektorstyle
Detta handlar om att en riksdagsman hängt med en dubbelt så ung person för läxhjälp, som varit i ung ålder. Är det ett vanligt fenomen? Vad finns det för risker i det - från båda håll? Vems ansvar är det att avbryta i tid? Vem har uttryck att denne person inte avbrutit det i tid? Jag vet inte, bara spånar lite..

Som jag sagt hjälper jag nu en 16-årig tjej med utbildningen, hon kommer hem till mig regelbundet och jag hjälper henne. Du verkar mest ha svårt att stå emot ditt sexuella begär och tror att alla män knullar tonårstjejer om de hamnar privat med dem. Prata med en psykolog om det.
Citera
2021-09-18, 03:39
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttwazzup
Hahahaha, när den handlar om de egna pratas det om sakliga prövningar. Jag älskar ideologiskt förstoppade personer. Vare sig de är till höger, i mitten eller till vänster.

Jaså, ska folk dömas ohörda och utan rättsliga prövningar, eller vad är alternativet? Idiot!
Citera
2021-09-18, 03:41
Medlem
contractorians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maawaatow
Precis. Det får väl sammanfattningsvis sägas summera denna tråd. Massa bra argument för/emot Hanifs skuld, men i brist på bevis är det bara massa spekulationer.
Yes, sätt det i paritet att han hade hittat 15-åringen på krogen (eller studentfest eller whatever) osv, då hade det varit en annan sak.

Jesus, vemfan hade inte mentorer när de växte upp och var i högstadiet/gymnasiet? Jag hade. Ingenting mysko.

Men det var ju utanför politiken, blink blink.
Citera
2021-09-18, 03:41
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigel1
Jag tycker vi måste diskutera om vi kan ha lärare som är så gamla som 30+ till högstadieelever. Vare sig de är han, hon eller hen. De bör samtidigt förbjudas att vistas ensamma med sina elever, då risken är överhängande att sexuella relationer utvecklas. Både unga sexuellt medvetna människor och äldre vet nog att utnyttja sina möjligheter.
Skämt åsido. Låt nu utredningen ha sin gång. Fram tills dess, leave it!

Ja det måste ju vara konsekvensen av det stollarna i denna tråd skriver.
Citera
2021-09-18, 03:42
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ja du är väl tydlig nog, men du är lite äcklig, du verkar lite porrskadad. Har jag varit tydlig med det? (jag vill ju gärna diskutera, men det känns som vi är lite i en gränd, du blandar in politik och skit. Knulla människor i din egen ålder, skärp dig för helvete)

Jag ger blanka fan i vad indoktrinerade vänstersvin tycker om mig. Jag diskuterar gärna med dig. Varför ska en intelligent persons yrkeskarriär bli förstörd efter bara ett utpekande av en minderårig, och utan juridisk prövning? Vad är dina argument för detta?
Citera
2021-09-18, 03:44
Medlem
Citat:
Ja inte vet jag vad som hänt. Vi vet att Hanif har sagt att han borde avslutat det tidigare. Vi vet att han varit en bit över 30 och att hon har varit 15-17 år. Han har varit riksdagsman, dvs topp-politiker, hon har varit 15-17 år. Jag vet inte var du vill landa?

Jag undrar varför du köper det direkt utan att veta. Du köper det, och går i försvar för Hanif. Varför detta? Det är anmärkningsvärt.
Jag köper inget. Jag dömer inte heller. Det smartaste i situationen är att låta myndigheterna utreda.
Om han är ett svin så är det så.
Om han är oskyldig så är det så.
Citera
2021-09-18, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Som jag sagt hjälper jag nu en 16-årig tjej med utbildningen, hon kommer hem till mig regelbundet och jag hjälper henne. Du verkar mest ha svårt att stå emot ditt sexuella begär och tror att alla män knullar tonårstjejer om de hamnar privat med dem. Prata med en psykolog om det.

Det är du och Hanif i gänget då eller, som agerar läxhjälp åt 15-16åringar? Vad jag vet sitter du inte i riksdagen så då är det ju ett annat ljus på saken, men din kommentar till mig talar för att du är högst olämplig att agera läxhjälp på det viset. Prata med din psykolog om det, för jag vet att det är uppdiktat att du hjälper någon med en utbildning.
Citera
2021-09-18, 03:51
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Det är du och Hanif i gänget då eller, som agerar läxhjälp åt 15-16åringar? Vad jag vet sitter du inte i riksdagen så då är det ju ett annat ljus på saken, men din kommentar till mig talar för att du är högst olämplig att agera läxhjälp på det viset. Prata med din psykolog om det, för jag vet att det är uppdiktat att du hjälper någon med en utbildning.

Även om Hanif knullat en 15-åring som han hjälpt med läxorna (vilket givetvis inte stämmer) så har han inte brutit mot lagen. Hanif förtjänar en personröst extra på grund av de här lösa anklagelserna från Sveriges värsta fiender.
Citera
2021-09-18, 03:52
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:

Vad har mitt yrke med saken att göra, det väsentliga är väl om jag kan ge henne bra hjälp med studierna eller inte. Du verkar väldigt porrskadad som tror att män endast hjälper elever för att de vill knulla dem, sök hjälp!

Det är för övrigt inte det minsta uppdiktat att jag hjälper denna tjej och det är enligt önskan från henne och hennes mamma. De är invandrare och någon pappa finns inte här.
Citera
2021-09-18, 03:55
Medlem
snigel1s avatar
Citat:
Vad har det med saken att göra om vederbörande är riksdagsledamot eller inte?
Citera
2021-09-18, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Vad har mitt yrke med saken att göra, det väsentliga är väl om jag kan ge henne bra hjälp med studierna eller inte. Du verkar väldigt porrskadad som tror att män endast hjälper elever för att de vill knulla dem, sök hjälp!

Det är för övrigt inte det minsta uppdiktat att jag hjälper denna tjej och det är enligt önskan från henne och hennes mamma. De är invandrare och någon pappa finns inte här.

I denna kontext ter sig dina meddelanden något märkligt. Jag vet inte om du lyckas greppa det, utan tror att du ska kunna vända på steken? Du gör precis som Hanif helt enkelt. Nemas problemas. Vad bra, sitter du i riksdagen också? Har personen du hjälper med läxor anklagat dig för att ha skickat nakenbilder?

Du gör bort dig. Du försöker förminska vad saken handlar om genom att ljuga om att du gör samma sak. Det är patetiskt, bättre kan du.
Citera
2021-09-18, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snigel1
Vad har det med saken att göra om vederbörande är riksdagsledamot eller inte?

Man representerar människor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in