Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-18, 16:07
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Det är klart han har råd. Min poäng är att en superlajk har en viss innebörd. Den innebörden beror bland annat på hur ofta superlajkar skickas och hur mycket de kostar. Skickar du sportbil till flickan du är betuttad i kommer det inte uppfattas på samma sätt som om du skickar ett vykort med texten "kram rskworpb!"

Nej den har inte en viss innebörd, som vissa här har skrivit så har de använt den för att säga hej till en kompis. Andra har också skrivit att det var gratis tidigare.

Intressant är också vilken profilbild tjejen använde när liken eventuellt gavs, sin egen bild med hennes ansikte eller någon annan bild. Visste Bali ens att det var hon om han eventuellt like:ade? Helt obekräftat.
Citera
2021-09-18, 16:07
Medlem
sneervs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Och plötsligt händer det. Efter det att jag har kört nedräkning i tråden på hur lång tid det tar tills Twitter raderar alla DM etc från konton som har raderats av personen själv, så har plötsligt ena kontot blivit utbytt. Nytt namn, ny header.

Bara för att man byter namn betyder inte att kontot försvinner... Om man söker på gamla kontonamnet kommer det nya upp.
@ana_stas1a heter numera @baconargott

27 dagar kvar eller är det 26 nu, tills alla dm är borta från det andra kontot (med hela namnet).

Hon bytte namn på kontot för några dagar sen, det har inte varit raderat alls. Men eftersom det är privat konto där vi ändå inte kan se något så var det ingen vits att posta det.
Citera
2021-09-18, 16:09
Medlem
sneervs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Tror jag inte han försöker med. Att "superlikea" är lika är detsamma som "får jag knulla dig" och det är djupt moraliskt förkastligt och straffbart är något alla vänstertroll försöker torgföra. Men förgäves!

Jo ja vet, även om det han säger är sant eller inte så kommer han väl försöka bortförklara det på något sätt?
Citera
2021-09-18, 16:09
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papercut-ninja
Det blir ju en väldigt osannolik kedja av slumpmässiga omständigheter som krävs för att den relation som Hanif påstår att de har haft ska stämma.

Först ska han av misstag "råkat" superlajka henne på Tinder. Sedan har de "råkat" hamna hemma hos honom för att hjälpa henne med läxorna istället för en mer lämplig plats som hennes köksbord eller på ett fik. De har sedan "råkat" hamna i soffan för att titta på serier istället för att göra läxor. Var för sig kan man kanske förklara den ena eller andra omständigheten, tillsammans så får jag oerhört svårt att tro att det skulle stämma.

Eller...så har Hanif varit tänd på tjejen och velat få henne i säng och få bilder av henne. Det är inget som helst ovanligt med att män över 30 är intresserade av unga tjejer. Den teorin kräver betydligt färre moment av historisk revisionsgymnastik, varför jag håller den för betydligt mer trolig än att alla dessa olyckliga omständigheter skulle ha drabbat honom.

Det samma kan väl sägas åt andra sidan också. En 16 årig oskuld bara råkar befinna sig på tinder, får en superlike av Hanif och råkar besvara den, sedan råka flickan bara följa med hem till Hanif för läxhjälp utan att ana någonting...
Därefter råkar bara en twitterteater med nedräkning sätta igång, och allt råkar bara komma ut lagom till moderaternas riksdagsnomenering.
Citera
2021-09-18, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Ahaha. Är det offret vi ska skylla på? Varför messar en 33-årig riksdagsledamot en 16-åring på Tinder. Till att börja med?

Jag har alrig ens kollat på Tinder.
Men har HB Tinder då han har flickvän/är gift?
Kan han ha haft innna dess?

Kan flickebarnet ha haft Tinder och sagt åt HB (om han nu har Tinder) att kolla på hennes profil och han slänger iväg en superlajk till hennes profil som sådan??

Kan någon annan ha skapat en Tinderprofil i HBs namn??
Kan flickebarnet ha gjort det för at verka märkvärdig? (och gett sig själv en superlajk?)
Citera
2021-09-18, 16:11
Medlem
Spotlifes avatar
Hanif lilla gubben du skriver att du har
Citat:
gott om bevis som bevisar att jag är oskyldig
Hur kan du ens i teorin bevisa att du är oskyldig?
Vart är då dessa bevisen?

Dem lär vi aldrig få se och det vet du lilla gubben!
Citera
2021-09-18, 16:11
Medlem
Har Såsseriets Anti Kampanj tjyvstartat först attack mot mordmisstänk " Topp i SD (fd MP Lakej- Topp ) sedan M dessa kopplar jag ihop som möjliga hopkok vad tror ni , spiken i kistan för Såsseriet ?

"Det händer ju ibland att nån konverterar av ren övertygelse trixarför att sabba Isåfall förstår jag att SD är i chock , vilka ligger bakom isåfall nästan i Putin klass av den Rödgröna soppan man tränade ju hårt innan förra valet med liknande rackartyg ?!
Det var ju inte länge sedan han var långhårig rantade runt i Miljöpartiet Svenljunga se här Nyheter • Publicerad 23 augusti 2010 : https://www.bt.se/svenljunga/mp-vill...-mer-pa-vagar/

"2010 Miljöpartiet i Svenljunga har tre kandidater: Lars Engström Johanna Westerlund och Patrik Thorén.
Foto: Vibeke Specht
Under onsdagseftermiddagen visade miljöpartiet upp sina tre kandidater till kommunfullmäktige på biblioteket. En av de lokala frågor de gärna fokuserar på är upprustningen av landsbygdsvägarna.

– Dåliga vägar tvingar förarna att köra oekonomiskt och det drar mer bränsle, säger Patrik Thorén, och förklarar att även en biogasmack i Svenljunga är en viktig fråga."
Senast redigerad av Bajsolle2 2021-09-18 kl. 16:13.
Citera
2021-09-18, 16:12
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneerv
Hon bytte namn på kontot för några dagar sen, det har inte varit raderat alls. Men eftersom det är privat konto där vi ändå inte kan se något så var det ingen vits att posta det.
Lite lustigt att hon inte bytte ut födelsedagen.
När jag gick in på gamla namnets sida jag hade sparad, redirectade mig twitter till det nya, men längre ner på sidan stod det fortfarande det gamla namnet, märkligt nog.
Men NU verkar ändringen helt gått igenom för det ser inte ut så längre.

Av någon anledning vill hon ha kvar detta kontos dm... .
Citera
2021-09-18, 16:14
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Om vi nu antar att Bali ljuger och faktiskt var intresserad av flickan på ett sexuellt plan. Vad är det då han har gjort som kräver polisiära insatser?
Citera
2021-09-18, 16:14
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spotlife

Så du menar att förundersökning läggs ner pga bristande bevis?

Varför skulle han lägga ut bevisen innan en eventuell rättegång?
Hur kan man vara så här korkad?
Citera
2021-09-18, 16:16
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spotlife

Nej det är teoretiskt omöjligt att bevisa att man är oskyldig men det som kan vara möjligt är att bevisa att kvinnan ljuger och det är väl vad Bali har bevis för.
Citera
2021-09-18, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -2
Vet inte om hon blivit avstängd.

Har någon kollat om hon och HB är kvar på Tinder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in