Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-18, 15:46
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Ser i tråden att många redan dömt Bali.

Är såklart syftet och media börjar nu skriva - ”även om FU läggs ned är hans karriär förmodligen över” och liknande.

FU kommer med allra största sannolikhet läggas ned.

Då kommer media skriva att ”kvinnor får inte upprättelse” och vidare.

Tyvärr är nog flickan körd. Vem i MUF vill veta av henne efter detta när det är klart?

Hanif har så här långt agerat perfekt.

Visar det sig att han verkligen försökt sätta på en 15 åring är jag den första att kritisera honom. Jag skulle inte vilja ha honom i nörheten av lina tonårsdöttrar.

Det är bra att kvinnan är körd, ingen vettig man eller arbetsgivare borde ta i henne med tång ens.

Varför Bali skulle ha agerat långt ifrån perfekt är däremot oklart om vi utgår från fakta och inte trådsanningar. 15 år verkar vara just en sådan trådsanning.
Citera
2021-09-18, 15:47
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Vad gör en 16 årig "oskuld" på tinder till att börja med?

Ahaha. Är det offret vi ska skylla på? Varför messar en 33-årig riksdagsledamot en 16-åring på Tinder. Till att börja med?
Citera
2021-09-18, 15:48
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Ahaha. Är det offret vi ska skylla på? Varför messar en 33-årig riksdagsledamot en 16-åring på Tinder. Till att börja med?

Har du källa på att tinderliken kom före läxhjälpen?

Och offer, hon besvarade rimligtvis superliken med en egen like eftersom hon hade kontakt med honom via tinder, det har hon ju sagt själv.

Dessutom har hon ju skrivit att yngre tjejer bör ligga med äldre killar för att få bra sex
Citera
2021-09-18, 15:50
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Vi har bevis som tyder på att Bali var sexuellt intresserad av flickan. Detta bevis menar ni som försvarar Bali inte existerar och är något som "gammalmedia" hittat på. Känns inte det ganska desperat?

Är allt försvarbart om hans intention vara att vara en fadersgestalt, annars helt förkastligt oavsett om det var fysiskt eller inte. Fy fan så extrema moralisterna på vänsterkanten plötsligt har blivit. Närmast löjligt.
Citera
2021-09-18, 15:50
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cabenstone
Du behöver inte vara premium kund för att skicka en superlajk. Som vanlig användare kan du skicka en per dygn. Utöver det kan den skickats av misstag. När man vill se info personen svajpar man upp, vilket också (om man svajpar bara lite fel) kan bli en super-like.

Jag använder inte Tinder. Tidigare i tråden har det påståtts att det kostar pengar att skicka en superlajk. Är det felaktigt? För om det kostar pengar så tror jag man undviker att skicka superlajkar av misstag.
Citera
2021-09-18, 15:52
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonyTlair
Jaha, att anse att något är olämpligt har inget med moral att göra? Har du druckit?

Nej det har inte med moral att göra utan vad som kan anses vara lagligt. Har du knarkat?
Citera
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Nej jag besvarade den genom att säga att jag som användare inte har någon skyldighet att rapportera folk även om jag misstänker att de är under 18.

Det var iofs inte min fråga. Men jag förstår att det inte spelar någon roll för dig.
Citera
Medlem
guderis avatar
Citat:
Jag använder inte Tinder. Tidigare i tråden har det påståtts att det kostar pengar att skicka en superlajk. Är det felaktigt? För om det kostar pengar så tror jag man undviker att skicka superlajkar av misstag.

Kostar pengar och kostar pengar.. Du får ett antal gratis superlike i veckan genom att använda tinder, annars får du obegränsat genom att betala.
Citera
2021-09-18, 15:53
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:

Ja det är offret Bali som beskylls, men sluta gärna med det och kritisera denna stalker.
Citera
2021-09-18, 15:55
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Kostar pengar och kostar pengar.. Du får ett antal gratis superlike i veckan genom att använda tinder, annars får du obegränsat genom att betala.

Tack för klargörandet. Hur mycket kostar det att köpa nya superlajks när du väl gjort slut på dina?
Citera
2021-09-18, 15:55
Medlem
PatriaNostras avatar
Citat:
Bali skickade en superlajk till flickan.

En superlajk är en premiumfunktion på Tinder som män skickar till tjejer och som gör att de uppmärksammas på att de fått en speciell lajk från avsändaren. Eftersom superlajkar kostar pengar skickar män dem bara till de tjejer de är extra intresserade av.

Okej. Jag förstår då att trådsanningen härrör från en artikel i Sydsvenskan. Ett rent påstående från flickan alltså. Jag litar inte på journalister så jag tänker inte betrakta detta som "bevis".
Men du ska ha tack för svaret!
Citera
2021-09-18, 15:57
Medlem
guderis avatar
Citat:
Tack för klargörandet. Hur mycket kostar det att köpa nya superlajks när du väl gjort slut på dina?

Jag har ingen aning, jag använder inte tinder själv men det är vad jag fått förklarat för mig, om jag förstått det rätt så är det en prenumerationstjänst, och tinder har en 18 gräns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in