Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-18, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Ett desperat försök att förekomma, han visste väl att det skulle ske ändo.
Ja, och samma anledning hade kanske m ledningen också
Citera
2021-09-18, 17:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Hur ser den kurdiska diasporan här i landet på ärendet?
Som de såg på Özzgate och Sorangate
Citera
2021-09-18, 17:08
Medlem
Åklagaren lägger ned.

Moderaterna utesluter nog honom ändå. De är fega, och att vara PK är det enda som gäller i detta land, tyvärr.
Citera
2021-09-18, 17:10
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Åklagaren lägger ned.

Moderaterna utesluter nog honom ändå. De är fega, och att vara PK är det enda som gäller i detta land, tyvärr.
Att utesluta honom vore bra eftersom han då får tummen ur och går till ett parti som INTE är fega svin.
Citera
2021-09-18, 17:13
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Åklagaren lägger ned.

Jag tror inte de vågar utesluta honom, risken att han byter parti och tar med sig många röster är för hög.
Citera
2021-09-18, 17:14
Tänk på Balis bakgrund som ensamkommande flyktingbarn från Iran, motståndare till regimen där som vänster-mujahedin, nu har de "dödat" honom som hämnd med den här konspirationen.
Han har själv nämnt att det hela är en konspiration mot honom.
https://www.ardavan.se/iran-kommer-att-morda-i-sverige/
Självklart kan de inte döda en folkkär svensk politiker på riktigt.
Senast redigerad av pe11e 2021-09-18 kl. 17:17. Anledning: Rättning
Citera
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Det är redan ett polisiärt ärende och hela det ärendet hänger på huruvida Bali har efterfrågat några nakenbilder av tjejen i fråga. Om han har gjort det kan det vara olagligt då tjejen är under 18 år. Några bevis för att så har skett saknas dock fortfarande varför allt som finns hittills är ovidkommande skvaller, påståenden, rykten, osv. osv.

Det är egentligen väldigt enkelt. Antingen levererar man bevis som styrker den aktuella brottsrubriceringen eller så lägger man ner.
Framtida utredningar lär visa vad eller inte skett i det här ärendet. Är verkligen ingen anhängare av Bali men rätt ska ändå vara rätt.
Är också rätt trött på alla stollar som skriker "källa på det" i var och varannan tråd. I dessa tidevarv torde det inte vara alldeles okänt hur man finner källor och därmed kan man sluta posthora med dessa oneliners...
Citera
Medlem
wtfuks avatar
Så en oskuld vet att en man vill knulla henne. Kallas östrogen och är naturligt. det enda som är bizarrt är att hon inte ville lära sig knulla. Och då tror jag inte på historien utan hon vill ha lite stålar. (kanske har missat ngt i tråden)
Citera
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Jag tror inte de vågar utesluta honom, risken att han byter parti och tar med sig många röster är för hög.
Frågan är om det finns något parti för honom att byta till ?
Citera
2021-09-18, 17:15
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Det är redan ett polisiärt ärende och hela det ärendet hänger på huruvida Bali har efterfrågat några nakenbilder av tjejen i fråga. Om han har gjort det kan det vara olagligt då tjejen är under 18 år. Några bevis för att så har skett saknas dock fortfarande varför allt som finns hittills är ovidkommande skvaller, påståenden, rykten, osv. osv.

Det är egentligen väldigt enkelt. Antingen levererar man bevis som styrker den aktuella brottsrubriceringen eller så lägger man ner.

Ok så det är olagligt att fråga om en nakenbild men bara om man får ett ”nej” samt att 15-17 åringen känner ett obehag? För rent juridiskt får en vuxen göra betydligt mer än så med en 15-17 åring sålänge alla inblandade e med på noterna?
Citera
2021-09-18, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Källorna på det har getts flera gånger i tråden, twitterinlägg med nedräkningen.
Var då? Jag har sett twitterinlägg länkas men inte något med en nedräkning.
Citera
2021-09-18, 17:17
Medlem
***s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wtfuk
Så en oskuld vet att en man vill knulla henne. Kallas östrogen och är naturligt. det enda som är bizarrt är att hon inte ville lära sig knulla. Och då tror jag inte på historien utan hon vill ha lite stålar. (kanske har missat ngt i tråden)
Här tycks det tvärtom ha varit hon som varit drivande, även enligt hennes egnas berättelse Och hon har ju skrivit på Twitter om tjejers rätt till bra sex med äldre män...

Citat:
– Det var ganska vanligt att vi snackade i telefon sena kvällar. Jag såg att han var aktiv på Instagram, så jag tänkte att jag kan väl ringa honom för jag ville bara prata. Men han blev så arg just då för han var med sin tjej. Jag ringde honom men han svarade inte. Då skickade han ett argt sms dagen efter och bad mig ta bort hans nummer. Så jag bad om ursäkt för allt och tog bort hans nummer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in