2021-09-18, 17:24
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Jag tror inte något parti anser att han skulle göra speciellt mycket nytta som avhoppare efter skandalen, så betydelsefull är inte Bali. Det skulle ha skett före isåfall. Nu kommer det bara anses vara ett försök att vara relevant i politiken. Kanske dags att prova på ett riktigt jobb ett tag istället.

Tvärtom, en "skandal" ger bara mer strålkastarljus och det är utmärkt för ett litet parti som MED.
Citera
2021-09-18, 17:25
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Citat:
Vilka skäggubbar bjuder hem småtjejer för att läsa serier?
Ingen aning. Du kanske har bättre koll?
Citera
2021-09-18, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Vad gör en 16 årig "oskuld" på tinder till att börja med?

Ja. Och när de sitter i soffan och hon märker att han är kåt på henne, så börjar hon genast prata sex: Jag är oooskuuld!

(detta är ur hennes version).

JAG tycker nog detta är en klar invit, att hon vill spela spelet och inbjuder till flirtigt prat.

Hade hon velat slå av, skulle hon tex pratat om filmen, om politik, om sin pojkvän.
Eller helt enkelt hittat en förevändning och gått på en gång...

Så. Vi vet inte vad som verkligen hände. Men enligt hennes egen version var hon uppenbarligen med på noterna, ja inbjöd till flirt.

Hur var det med anhållan om nakenbilder framgår inte av citatet.
Men jag antar att flickan menade att det ena gav det andra....
Citera
2021-09-18, 17:26
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odok
Åh nej M kanske tappar 4000 Baliväljare hur ska partiet klara sig 😢

🤡

Jag tror det enda M väntar på är att något i tjejens utsago styrks av utredningen. Det borde räcka med att hon kan bevisa att han bjudit hem henne för att de ska kunna ha en i deras ögon "legitim" orsak att peta honom från kandidatlistan iallafall. Det hade nog varit den enklaste lösningen för dem.

Det kommer nog kosta mer än det smakar om de väljer att behålla honom om tjejen kan styrka iallafall delar av sin berättelse.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidTension
Har inte sett några bevis för att det inte skett en nedräkning. Har du några?

Övertygande argumentation!

Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Då får du söka bakåt, jag tänker inte göra det jobbet åt dig. Du har dock hängt här ett tag så du borde ha sett det.

Som du säger har jag följt tråden under några dagar. Under dessa dagar har ingen visat upp något bevis på att det funnits en nedräkning. Om jag har missat något så får nån gärna länka.
Citera
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TAXIDRIVER020
Ingen aning. Du kanske har bättre koll?
Nej jag vet inga precis som du förutom Hanif Bali.
Citera
2021-09-18, 17:27
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Inte ens tjejen har hävdat tjat så varför hävdar du det?

Vi har inte hört hela hennes berättelse än. Det är därför jag skriver "om".
Citera
2021-09-18, 17:27
Medlem
***s avatar
Citat:
Tvärtom, en "skandal" ger bara mer strålkastarljus och det är utmärkt för ett litet parti som MED.
Ja, lite så är det ju. Det är ju en del moderata kommunpolitiker som lämnat M för MED, men ingen på riksplanet. Emelie Pilthammar t ex, efter en "skandal".
https://www.expressen.se/kvallsposte...uppsex-bilden/
Citera
2021-09-18, 17:28
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedwaykingen
Som du säger har jag följt tråden under några dagar. Under dessa dagar har ingen visat upp något bevis på att det funnits en nedräkning. Om jag har missat något så får nån gärna länka.

Jag har sett det flera gånger men inte sparat länkarna men du kanske kan få det av någon annan.
Citera
2021-09-18, 17:28
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AcS
Ja. Och när de sitter i soffan och hon märker att han är kåt på henne, så börjar hon genast prata sex: Jag är oooskuuld!

(detta är ur hennes version).

JAG tycker nog detta är en klar invit, att hon vill spela spelet och inbjuder till flirtigt prat.

Hade hon velat slå av, skulle hon tex pratat om filmen, om politik, om sin pojkvän.
Eller helt enkelt hittat en förevändning och gått på en gång...

Så. Vi vet inte vad som verkligen hände. Men enligt hennes egen version var hon uppenbarligen med på noterna, ja inbjöd till flirt.

Hur var det med anhållan om nakenbilder framgår inte av citatet.
Men jag antar att flickan menade att det ena gav det andra....
Det är fortfarande Bali som är den vuxna i sammanhanget.
Citera
2021-09-18, 17:30
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ***
Ja, lite så är det ju. Det är ju en del moderata kommunpolitiker som lämnat M för MED, men ingen på riksplanet. Emelie Pilthammar t ex, efter en "skandal".
https://www.expressen.se/kvallsposte...uppsex-bilden/

Ja Bard har ju varit i en del blåsväder också och blev kickad från TV4 men han är ändå välkommen i MED. Fler profiler som vågar stå upp mot sådan här skit är bara bra för MED.

Bard har för övrigt redan skrivit att Bali är välkommen till dem efter denna anklagelse.
Citera
2021-09-18, 17:31
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Det är fortfarande Bali som är den vuxna i sammanhanget.

Ja och han avvisade henne vilket hon inte tålde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in