Citat:
Ursprungligen postat av
Giant Squid
Enligt uppgift så är det Bali som först tar kontakt med henne när hon är 15 genom att skicka en vänförfrågan på Instagram. Han vet att hon är aktiv MUFare. Två månader senare så har han en av sina talkvällar på ett MUF ställe. Då kör han hem flickan och hennes kompis i bilen. Effter det inleds hembesöken med matteläxor och netflix.
Bali blir orolig och ber henne radera meddelanden de haft på Insta och ber henne fortsätta på Snapchat där meddelandena raderas.
Enligt uppgifter i mediaartikar så rör det sig om fler MUF tjejer som blivit kontaktade olämpligt av Bali på sociala medier.
Jag tycker det finns ett mönster i Balis handlande.
Fyfan säger jag bara.
Undra om inte det är så att det vart nåt mer än bara snack och privat umgänge. Typ något fysiskt. Men att offret inte kanske vill gå så långt att outa honom, bara hota lite och utpressa.
Om det är så som du skriver finns det absolut ingen tvivel om att Hb agerat totalt omdömeslöst och bör således straffas samt uteslutas ur politiken permanent.
För övrigt tror jag han är en sån liten slisk dvärg-iranier med liten penis och napoleonkomplex. Inte konstigt att han då raggar på fjortisar. Svårt att tilltala eller ens tillfredsställa en riktig kvinna.
Och nej jag skojar inte. Tror verkligen han är ett slisko.